spawacz5 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Witam! Czy może ktoś na to rzucić okiem?? Są to moje pierwsze logi (dziś miałem styczność z Vagiem po raz pierwszy) ale mam nadzieję, że coś z nich wyczytacie... Wiem, że mam uszkodzony czujnik temperatury wody i coś jest "nie tak" z potencjometrem przepustnicy. Czasami falują mi obroty na biegu jałowym i na sprzęgle jak się dotaczam do świateł. (spadają z 880 na 600-650 a potem wracają i tak pare razy i się robi normalnie.. )
nex Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Witam! Czy może ktoś na to rzucić okiem?? Są to moje pierwsze logi (dziś miałem styczność z Vagiem po raz pierwszy) ale mam nadzieję, że coś z nich wyczytacie... Wiem, że mam uszkodzony czujnik temperatury wody i coś jest "nie tak" z potencjometrem przepustnicy. Czasami falują mi obroty na biegu jałowym i na sprzęgle jak się dotaczam do świateł. (spadają z 880 na 600-650 a potem wracają i tak pare razy i się robi normalnie.. ) z logami CI nie pomoge, ale jeśli chodzi o falowanie obrotów to czyszczenie przepustnicy. Oto link który Ci pomoże zrobić to samemu: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_aeb_czyszczenie_przepustnicy_18_t-t47280.0.html
spawacz5 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2009 Dzienx Zabiore sie za to jak sie ociepli Czekam na kilka słów odnośnie tych logów bo jest prawdopodobne, że mam zawieszoną (czy coś..) klapke westgate czy coś takiego W lutym mam zamiar zaglądnąć ze znajomym specem, ale może szybciej się dowiem czegoś z tych logów..
nex Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Dzienx Zabiore sie za to jak sie ociepli Czekam na kilka słów odnośnie tych logów bo jest prawdopodobne, że mam zawieszoną (czy coś..) klapke westgate czy coś takiego W lutym mam zamiar zaglądnąć ze znajomym specem, ale może szybciej się dowiem czegoś z tych logów.. jak sprawdzić klapke masz opisane tu: http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t47279.0.html;highlight=wastegate jeśli uważasz że auto straciło doładowanie to zacznij od podpięcia manometra i sprawdzeniu ciśnienia. Jeśli nie będzie to zacznij od sprawdzenia szczelności, wastegate, DV, N75
spawacz5 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2009 No znajomy mówił, że sprawdzimy to za pomocą pompki z manometrem. Ale to wszystko jak sie troche ociepli i będziemy mieć troche czasu... B4 2.0 (115km) wciąga nosem, ale znajomy powiedział, że coś muli i ja mu wierze On sam ma 1.8TQ więc ma odniesienie... :gwizdanie: Według mnie turbawka powinna szybciej zacząć pompować (u mnie kopa dostaje przy 4200-4500 a to raczej za późno... ) Oto pacjent o którym mowa: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_aeb_kocham_ten_woz-t43159.0.html :>
nex Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 jest sposob prosty zeby sprawdzic czy działa turbawka, podpinasz manometr tak jak pisałem a to bardzo proste i nic nie kosztuje, no chyba ze pare metrow wezyka i manometr za pare zł zwyczajny to dla Ciebie duzy wydatek . Chyba ze masz kolege z 1.8 T badź bez to stan z nim na kresce i sie przekonaj
spawacz5 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2009 Hmmmm No to rozejrze sie za wężykiem i manometrem A czy to da rade sprawdzić np. na parkingu na spocie ?
nex Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Hmmmm No to rozejrze sie za wężykiem i manometrem A czy to da rade sprawdzić np. na parkingu na spocie ? czy poprawnie działa turbo podczas postoju nie, to sprawdza się pod obciążeniem
spawacz5 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2009 Czyli ten wężyk z musze sobie poprowadzić do kabiny i... :evil:przycisnąć taak? Sie wykonaa
nex Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 tak z tego miejsca np do kabiny poprzez okno na czas pomiaru, jedziesz 50km/h wbijasz 3 bieg i wciskasz pedał do oporu, cisnienie powinno w pierwszej faziew rosnac do 0.6 czasem wiecej. Masz to opisane w poprzednim linku który wkleiłem
spawacz5 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2009 OK! Dzięki za pomoc Jak już sie zaopatrze w wężyk, trojnik i manometr to dam znać do ilu pompuje
Nosb Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Logi wsadz sobie w tyłek seba Złe kanały... Co do czujnika temperatury plynu ? Czemu mówisz,że masz uszkodzony ? Temperature pokazuje dobrze :> Kanał trzeci kolumna 3 : 88 stopni : jest dobrze... Idąc dalej : co do przepustnicy zostałes poinformowany... A co do falowania to ja bym szukał tez nieszczelnosci ... Moze sie okazac ze i to przyczyna malej mocy .... Szczególnie do wglądu twoj IC po przygodzie z psem : moze jest gdzies dziurawy a to bardzo prawdopodobne... A jak masz dziurawy to ja mam cały Słyszysz swist turbiny jakikolwiek ? Podczas jazdy ?
spawacz5 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2009 Oj tam.. Na dniach zrobie dobre.. :gwizdanie: Ten IC mam lekko wgiety wiec może nie jest szczelny.. nie wiem... w ferie zdejme zderzak i kupie te plastiki od Ciebie (na kredyt oczywiście) to zobacze co z nim... Jak cisne to turbiny nie słychać, ale jak wciskam sprzęgło (nawet przy małych prędkościach) to słysze dźwięk jakbym miał BOV-a (bardzo cicho, no ale ja słysze) Czy to źle?
Nosb Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Zle... Masz gdzies nieszczelnosc ... Przy seryjnej puszcze nie moze byc tego słychac...
nex Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Słyszysz swist turbiny jakikolwiek ? Podczas jazdy ? świst turbiny - to dzwiek "spalin", słychać tylko po wycięciu katalizatora, bez ingerencji w układ wydechowy turbiny nie słychać w 1.8 T Co do DV to nie powinno być słychać
audia41.6 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 kolego jeśli chodzi o turbo to sprawdz koniecznie dolot to podstawa zanim wpakujesz się w koszty tak jak ja
Nosb Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Nie tylko po wycieciu kata... Jak masz nieszczelnosc słychac jak byk zasysane głosno powietrze....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się