Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B7 1.8t BFB] - Problem z mocą w mojej A4 jakie grupy logowac i jak prawidłowo zrobic logi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Wszystkich prośba o pomoc:

Mianowicie borykam się z brakiem mocy w mojej A4 B7 1.8T BFB, nie całkowitym brakiem ale nie jedzie tak jak powinna jechać

zależy jak jej dodam gazu raz idzie w miarę dobrze a raz jak zwykłe 1.8 bez turba, często też zdarza się jak jej odejmę z gazu i gwłatownie dodam do dechy wtedy zaczyna

lepiej przyspieszać i czuje że lepiej się zbiera ale to jeszcze nie jest to co ma być ponieważ jeździłem paroma 1.8t bfb i wiem ze moja troche odstaje od nich.

Prośba jakie grupy logowac i jak prawidłowo zrobić pomiar logów. Dodam ze niedawno zakładałem instalacje LPG w raz z hamownią i na hamowni wyszło BP:138km LPG:139km.

Gościu od Gazu powiedział że po wykresie widzi że na początku trubo ładnie wstaje a później nie ma takiego doładowania jakie powinno być.

W aucie wymienione nowe świece cewki świezo po wymianie oleju Motul 5w40  filtru powietrza czyszczony smok odma nowy zaworek odmy silnik pracuje równo ładnie cicho zero błedów.


 

 

Opublikowano (edytowane)

002+033 003+020 115+118.

Instrukcji jak robić logi jest dostatek. Wszędzie. Pamiętać tylko że często pokazują logi się diesla czyli do około 4500 obrotów. Tam diesel ma odcinke. Tu masz koło 6500 więc logi robi się ponad 6000. Obejrzyj na YouTube filmik z kanału povagowani

Edytowane przez zwonko
Opublikowano

Dzieki za odpowiedz jestem o niedawna zalogowany na forum jeszcze tak sprawnie sie nie poruszam po postach i instrukcjach dzisiaj zrobie logi i postaram sie wrzucic wieczorkiem mam nadzieje ze ktos pomoze z gory dzieki. 

Wspomne jeszcze gdy rozpedzam moje a4 od pierwszego biegu np do czwartego jedzie w miare przyzwoicie problem jest gdy np jade na 3 biegu spokojnie i nagle chce przyspieszyc powyzej 3 tys obrotow daje pelen but i czuje jak turbo costam zaczyna ladowac a zaraz czuje jakby sobie odpuszcza i wogole nie laduje odpuszcze gazu i dam jeszcze raz gwaltownie w podloge i wtedy jest lepiej ale przeciez nie bede jezdzil caly czas odejmujac mu gazu i dodajac w podloge. 

Silnik wczesniej byl przezemnie czyszczony z nagaru sciagana miska smog czyszczony odma swiece cewki zawor odmy(grzybek) wczesniej ktos jezdzil chyba oleju nie wymienial bo jak zlewalem to sie przwstraszylem przez to czyscilem go. Mierzona kompresja jest ok. Silnik na dzien dzisiejszy nie wypluwa rzadnych bledow chodzi cicho i rowno obroty nie faluja. Problem moim zdaniem lezy w doladowaniu postaram sie dzisiaj wrzucic logi. Pozdrawiam

Opublikowano

Dodaje logi jakby cos było nie tak prosze o zrozumienie:
http://vaglog.com/log-002_033_jdi3Ew.html  Dynamiczny BP 95
http://vaglog.com/log-002_033_q69qt.html Dynamiczny LPG
http://vaglog.com/log-003_020_6SemFUQ.html Dynamiczny BP 95
http://vaglog.com/log-032_7U5Wj.html Statyczny
http://vaglog.com/log-115_118_Z173YNB.html Dynamiczny BP 95
http://vaglog.com/log-003_020_fmYrE.html Powtórzony BP 95
Mam nadzieje że moze ktoś coś z tego bedzie wiedział i jakoś pomoże

Opublikowano

Jeśli chodzi o turbo to przeładowuje dość mocno w pewnym zakresie obrotów (stąd może te spadki mocy), na benzynie jest dość ubogo.  Co do przepływki to ciężko ocenić bo ani razu nie pociągnąłeś chociaż do tych 6 tys. ale po odczytach na PB raczej mieści się w normie.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

No brakuje logu 002+033 powyżej 6000. Z tym ubogo na Pb to bym się wstrzymał bo kolega mógł nie wiedzieć że przed każdym logiem kasujemy błędy nawet jak ich nie ma. 

Co do przepływu to...hmmm... Nie jestem na 100% pewien ale jak dla mnie jest nawet deczko za duży jak na serie a tu autko pokazało 140KM... Pytanie czy przepływ musi też być niższy przy ucieczce tych 20KM.

Ale poczekamy co powie @Łukasz13

Edytowane przez zwonko
Opublikowano

 

Dzisiaj posatram sie jeszcze raz zrobic logi powyzej 6tys i kasowac bledy i przed kazdym. Jakie jeszcze grupy mam lgowac zeby cokolwiek stwierdzic czy zrobic ponownie te same z tym ze powyzej 6 tys obrotow i z kasowaniem bledow. A nie pociaglem do 6 bo akurat droga byla taka ze bieda bylo na koncu wychamowac.

Dodam jeszcze ze gdy przyspieszam auto ma takie przeskoki ciagnie i zachwilke troszke mniej zaraz zas ciagnie zas mniej z tym ze nie zawsze sie to objawia nie za kazdym razem.

I mam wrazenie ze jak np chcac przyspieszac na trojce w trakcie przyspiesznia odejme z gazu i dam jeszcze raz przyspiesza lepiej i zas moge upuscic i zas dodac i zas troszeczke lepiej.

Jakby mogl ktos doradzic co moze byc przyczyna ze autko pokazalo 20km mniej tak dziwnie przyspiesza raz ma moc raz nie.Moze ktos ze slaska mieszkam w Jastrzebiu niebproblem ze gdzies podskoczyc jesli ktos chcialby rzucic fachowym okiem?

Opublikowano (edytowane)

002+033, możesz dac 003+020 oraz na koniec 115+118 z odpietym N75. Pewnie przeładowuje i potem odcina stąd braki w mocy.  Raz przeładuje, odetnie, innym razem uda się że nie. 

Edytowane przez zwonko
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Powtórz logi do odcinki, sprawdz szczelność dolotu, problemy z różna reakcja na gaz to pewnie to co kolega post wyżej napisał.

Opublikowano

W czwartek bede sie za wszystko zabieral sprwdze szczelnosc dolotu oraz zrobie jeszcz raz logi z kasowaniem bledow moze wczesniej je zrobie zalezne od czasu. Czyli problem lezy w n75 jak kolega wyzej napisal, mozna go czyscic czy raczej wymiana odrazu przejze wezyki z podcisnien co ida do n75 do dv itp. N 75 odpiac normalnie z wtyczki czy ktorys wezy?

Jak tylko zrobie logi zaraz je wrzuce mam nadzieje ze bedzie cos po tym wiadomo niewiecej co zrobic z tym fantem i co porobic zeby a4 odzylo

Opublikowano

Znaczna część problemów z 1.8t to N75.  Ale najpierw trzeba być pewnym że wszystko szczelne bo oczywiście szkoda wyrzucać kasę w błoto. Jak masz do podmianki od kogoś to super. 

Wtyczke od N75 odepnij wtedy zostanie ogranicznika doładowanie. Wtem sposób sprawdza się bodajże ustawienie sztangi.

Opublikowano

Jak odpialem n75 wtyczke to a4 jedzie jak zwykle 1.8 bez turba chyba wogole nie ma doladowania jak podepne to ciagnie o wiele lepiej z tym ze dam deche i czuje takie przeskoki ciagnie mocno moze az za dochdzi powyzej 3 tys i powyzej czuje jak mniej laduje takie poskakane mocniej lzej mocniej lzej jutro dodam logi z odpietym n 75 i z podpietym te grupy co koldzy wyzej pisali. Mam dodac tez na lpg jakies grupy jakby ktos napisal bedze wdziewczny. 

Dzwonilem dzisiaj do intercarsu i zaworek n 75 z pierburga 220 zl ,zamiennik jakis za 130 zl a w aso piwiedzieli mi 320 zl. 

A mozna ten zaworek przeczyscic i posprawdzac wezyki  czy jak sie zepsuje to do wyrzyucenia.

W aucie zero bledow

Opublikowano

Mam jeazcze pytanie jak sprawdzamy szczelnosc to dmuchany od strony filtra to waz tam gdzie odma musi byc zatkany i z przepustnicy tez czy nie a od dvki tez jakby ktos pomogl pierwszy raz bede sprawdzall

Opublikowano

Z n75 odpietym auto nie jedzie to normalne bo jest maks 0.3bar. raczej nie słyszałem żeby ktoś n75 nie wymieniał tylko jakoś ratował. co do szczelności szukaj filmow pod hasłem boost leak 1.8t. 

Cały czas mówisz że w aucie jest zero błędów... Odepnij przepływke i sprawdź czy wyrzuci błąd...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...