Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza logow 1.8t


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

Dzis w ramach kontroli stanu samochodu zrobiłem komplet logów dynamicznych. Proszę o analizę.

http://vaglog.com/log-003_020_P52Bhb.html

http://vaglog.com/log-115_118_s7oX5X.html

http://vaglog.com/log-002_033_Ajk6Rv.html

Edytowane przez Repik
Opublikowano

Jest ubogo. Do sprawdzenia ciśnienie paliwa.

Opublikowano

Przepływka też mogła by pokazywać wiecej. Może nieszczelnosć ?

Opublikowano (edytowane)

Co to znaczy, że jest ubogo ? Na którym kanale to widać ? I co może być przyczyną ?

Zmieniłem też linki do logów bo widziałem, że dodałem dwa razy te same kanały, a nie dodałem 003 i 020.

Edytowane przez Repik
Opublikowano

W 033 korekta ucieka na +10 czyli ma za ubogo

 

Skasowales błędy przed logiem? Masz LPG?

 

 

Opublikowano (edytowane)

No właśnie zapomniałem o kasowaniu błędów. Skasowałem przed wczoraj. Bo odebrałem auto od mechanika i wymieniał mi świece. LPG nie mam. Ale zaznaczę że auto stało 3 tygodnie bez jazdy i tankowania. Dodatkowo żadna kontrolka się nie świeci, błędów brak

Edytowane przez Repik
Opublikowano

Przed każdym logiem trzeba kasować błędy nawet jak ich nie ma.

Opublikowano (edytowane)

Witam, po skasowaniu błędów w kanale 33 korekty były nawet +16%.

Oto log:

http://vaglog.com/log-002_033_31xb2.html

Ale też wydaję mi się, że przepływka delikatnie niedomaga.

Gdzie szukać przyczyny ? Dodatkowo wydaję mi się, że może być gdzieś nieszczelność bo podczas gwałtownego przyspieszania, gdzie turbo zaczyna dmuchać słychać jakby przez chwilę to ciśnienie uciekało (takie syczenie) po czym po chwili dźwięk ustępuję.

Edytowane przez Repik
Opublikowano

Witam wszystkich. Sprawdzi mi ktoś logi? Auto jest słabsze niż kiedyś, a turbo wygląda na sprawne. Co prawda to nie Audi, a Passat B5, ale silnik ten sam ;) 1.8t, AWT, 150 KM

http://vaglogi.pl/log-002_033_JtnLse.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_139aR.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_7rTzi.html

Opublikowano
W dniu 15.10.2017 o 14:19, Repik napisał:

słychać jakby przez chwilę to ciśnienie uciekało

Link nie działa, a to syczenie to może dv upuszcza ciśnienie. Zrób jeszcze 115+118.

Opublikowano
5 minut temu, TomekLG napisał:

Witam wszystkich. Sprawdzi mi ktoś logi? Auto jest słabsze niż kiedyś, a turbo wygląda na sprawne. Co prawda to nie Audi, a Passat B5, ale silnik ten sam ;) 1.8t, AWT, 150 KM

http://vaglogi.pl/log-002_033_JtnLse.html 

http://vaglogi.pl/log-115_118_139aR.html 

http://vaglogi.pl/log-003_020_7rTzi.html 

Co za przepływka jest wsadzona, bo przepływ w ciul zawyża.

Poza tym co do logów to załóż swój temat, bo się robi bałagan i uzupełnij profil :D

Opublikowano (edytowane)

Jasne, zajmę się tym. Napisałem tu, bo nigdzie nie uzyskałem odpowiedzi. Przeplywki nie ruszalem, a auto mam 1.5 roku. Czyli przepływomierz do wymiany? 

Po uzyskaniu odpowiedzi mogę usunąć swoje wpisy, aby nie zaśmiecać forum :)

Dodam, że niedawno wymieniłem obie sondy lambda na oryginał Bosha. Co jakiś czas wyskakuje błąd ubogiej mieszanki (17544), LPG regulowany kilkukrotnie, błąd wraca. 

Edytowane przez TomekLG
Opublikowano

Po doładowaniu masz serię, a z przepływu wychodzi jakby miało być ze 220KM ? Są jakieś błędy w sterowniku? Logi robiłeś na benzynie po kasowaniu błędów?

Opublikowano (edytowane)

Jedyny błąd to ta uboga mieszkanka, a logi robione na benzynie po usunięciu błędów.

Edytowane przez TomekLG

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...