Skocz do zawartości
IGNOROWANY

W jakiej pozycji skręcić górne i dolne wahacze przy zawieszeniu gwintowanym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

jestem w trakcie wymiany cełego zawieszenia łączn ie z amortyzatorami gwintowanymi. 

W jakiej pozycji skręcić górne wahacze biorąc pod uwagę że auto będzie obniżone na gwincie.

Również zapytam o dolne, skręcić tak jak mają być fabrycznie czy też w innej pozycji żeby nie rozwalić tulei?

Pozdrawiam

Opublikowano

dolne skręć na opuszczonym aucie jak będzie stało na kołach. Jeśli chodzi o górne to ja najpierw popuszczałem śrubę delikatnie od jednego wahacza i go unosiłem o te 4-5cm (patrząc względem sworznia, o tyle też mniej-więcej opuszczałem auto na gwincie) i dokręcałem śrubę, drugi górny wahacz ustawiałem na równo z tym który ustawiłem.

Opublikowano

tylko w tej chwili auto juz bylo nagwincie i napewno były zle ustawione. Taraz zakładam nowy gwint i nowe wahacze i zastanawiam sie czy nie skręcić tak:

dół tak jak ma być fabrycznie i w tedy do tego górne wahacze ustawic. 

ewentualnie jeszcze inny pomysl mi przyszedł do głowy:

skręcić cały przod nie dokrecajac tulejek na wahaczach opuścić autoi w takiej pozycji ustalić środek kola, podnieść auto z powrotem ściągnąć kola i podnosnikiem unieść do pozycji jazdy zwrotnice i w tedy podokrecac.

Opublikowano

Ja to bym zrobił tak że założył zawias, ustawił. Później kołek pod zwrotnice, opuścił auto, i dokręcił all śruby.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...