kylo1991 Opublikowano 17 Października 2017 Opublikowano 17 Października 2017 Witam, jestem w trakcie wymiany cełego zawieszenia łączn ie z amortyzatorami gwintowanymi. W jakiej pozycji skręcić górne wahacze biorąc pod uwagę że auto będzie obniżone na gwincie. Również zapytam o dolne, skręcić tak jak mają być fabrycznie czy też w innej pozycji żeby nie rozwalić tulei? Pozdrawiam
prezesik18 Opublikowano 17 Października 2017 Opublikowano 17 Października 2017 dolne skręć na opuszczonym aucie jak będzie stało na kołach. Jeśli chodzi o górne to ja najpierw popuszczałem śrubę delikatnie od jednego wahacza i go unosiłem o te 4-5cm (patrząc względem sworznia, o tyle też mniej-więcej opuszczałem auto na gwincie) i dokręcałem śrubę, drugi górny wahacz ustawiałem na równo z tym który ustawiłem.
kylo1991 Opublikowano 18 Października 2017 Autor Opublikowano 18 Października 2017 tylko w tej chwili auto juz bylo nagwincie i napewno były zle ustawione. Taraz zakładam nowy gwint i nowe wahacze i zastanawiam sie czy nie skręcić tak: dół tak jak ma być fabrycznie i w tedy do tego górne wahacze ustawic. ewentualnie jeszcze inny pomysl mi przyszedł do głowy: skręcić cały przod nie dokrecajac tulejek na wahaczach opuścić autoi w takiej pozycji ustalić środek kola, podnieść auto z powrotem ściągnąć kola i podnosnikiem unieść do pozycji jazdy zwrotnice i w tedy podokrecac.
karaluch8 Opublikowano 12 Listopada 2017 Opublikowano 12 Listopada 2017 Ja to bym zrobił tak że założył zawias, ustawił. Później kołek pod zwrotnice, opuścił auto, i dokręcił all śruby.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się