cypek80 Opublikowano 20 Października 2017 Opublikowano 20 Października 2017 (edytowane) Witam. Od niedawana trochę przez przypadek stałem się posiadaczem Seata Exeo 2.0 tdi 2010 CAGA z przebiegiem 235tyś. Potrzebowałem rodzinnego kombi. Auto było regularnie serwisowane w ASO i tylko dlatego zdecydowałem się na jego zakup. Wyposażenie: # SENSOR DESZCZU # SENSOR ZMIERZCHU # ŚWIATŁA DO JAZDY DZIENNEJ (nie ori) # FUNKCJA COMING - LIVING HOME # CLIMATRONIC 2 STREFOWY # ABS # ESP # ISOFIX -INTELIGENTNY SYSTEM MOCOWANIA FOTELIKÓW DZIECIĘCYCH # 4 x ELEKTRYCZNE SZYBY # ELEKTRYCZNIE REGULOWANE, SKŁADANE I PODGRZEWANE LUSTERKA # KOMPUTER POKŁADOWY # TEMPOMAT # CZUJNIKI PARKOWANIA TYŁ # MULTI FUNKCYJNA KIEROWNICA # PAKIET PODŚWIETLENIE NÓG I KLAMEK # PODŁOKIETNIK PRZÓD PODŚWIETLANY – TYŁ # WSPOMAGANIE KIEROWNICY # CENTRALNY ZAMEK # IMMOBILISER # AUTOALARM # REGULOWANA W 2 PŁASZCZYZNACH KOLUMNA KIEROWNICY # ALUFELGI 17”Audi # SIATKA CHRONIĄCA STREFĘ ZAŁADUNKOWĄ BAGAŻNIKA # NOKICA CK 300 BLUETOOTH Jak wszyscy wiemy jest to bliźniak A4 B6/B7 ale z sercem pod maską A4 B8. Dostępnych jest dużo informacji i schematów elektrycznych dotyczących różnych ulepszeń i modyfikacji A4/B7 Niestety niektórych do końca nie byłem pewien czy w 100% jest tak samo jak w EXEO. Może dzięki mojemu opisowi część z Was będzie miał już przetarte szlaki . MODY: - Felgi 17 ori AUDI tył dystanse 20mm + dekilki seat. - Hamulce 320mm z A6C6 3.0 - Montaż haka odpinanego - Wycieczka do Częstochowy hamownia + remap 176km 360Nm - Instalacja spryskiwaczy mgiełkowatych + dołożono elektrykę podgrzewania - Wymiana gałki seat na na pochodzącą z S4 - Wymieniony klimatronik na wersję z podgrzewanymi siedzeniami planowane mody to: - Wymiana siedzeń na podgrzewane półskóry Speed oraz dołożenie instalacji. - Większy ICEK Edytowane 20 Października 2017 przez cypek80 dołożono zdjęcia 1
zieli_84 Opublikowano 21 Października 2017 Opublikowano 21 Października 2017 (edytowane) Ładna sztuka. Hamulce kozak. Po programie jedzie już dobrze. Znalazłem komplet hamulców od A6C6. Coś takiego by podeszło??? http://allegro.pl/zaciski-tarcze-347mm-audi-a6-c6-4f-s-line-3-0-tdi-i6898683087.html#thumb/6 Edytowane 22 Października 2017 przez zieli_84
mumia66 Opublikowano 22 Października 2017 Opublikowano 22 Października 2017 Ładna sztuka. Napisz coś więcej o tych światłach do jazdy dziennej. Jak to masz rozwiązane bo na foto nic nie widać?
cypek80 Opublikowano 22 Października 2017 Autor Opublikowano 22 Października 2017 (edytowane) 59 minut temu, mumia66 napisał: Ładna sztuka. Napisz coś więcej o tych światłach do jazdy dziennej. Jak to masz rozwiązane bo na foto nic nie widać? Hej. Założyłem moduł świateł dziennych DRL wykorzystujący światła długie. Światła długie załączają się na 30% jasności po zapaleniu auta. Są jeszcze inne funkcje: Funkcja sygnalizacji przepalanej żarówkiFunkcja sygnalizacji zwarcia w układzie zasilania żarówekFunkcja przeciążenia termicznego układuFunkcja doświetlania drogi do pojazdu inicjowana impulsem z centralnego zamkaModuł nie generuje błędów w magistrali CAN Działa to wszystko automatycznie ponieważ mam pokrętło z funkcją auto. Nie muszę w ogóle pamiętać o włączeniu świateł. Dodatkową zaletą, jest oszczędność żarówek świateł mijania. Wysilone Osram night breker będą miały dłuższą żywotność, mam to już przetestowane Edytowane 22 Października 2017 przez cypek80
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się