Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BKE] Szarpanie auta


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zresztą to patent Piotra to oddaje mu pole w tym temacie ;-)

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Już nie pamiętam [emoji4]
Jak chcesz się przekonać to zaślep na próbę i pojeździj :hi:
Po wyjęciu  zaślepki wszystko wróci do normy, tylko w pamięci  ECU błąd zostanie [emoji14]
Jakie są konsekwencje zapisania się błędu w pamięci ECU ?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Lampka na desce. Po ponownym podlaczeniu sama zniknie. Choc blad zapisany bedzie. Ale to bez znaczenia.

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Lampka na desce. Po ponownym podlaczeniu sama zniknie. Choc blad zapisany bedzie. Ale to bez znaczenia.

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka


A zaślepkę w którym miejscu powinienem dać ?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Jak zdejmiesz pokrywę masz rurke idaca z chlodnicy spalin do kolektora przy egr. Daj na łączeniu to wystarczy. Ja zastosowalem grubą szeroką 40mm podkladke z jakiejs śruby 8mm. Ustawilem rowno dokrecilem i jest ok. Mozesz tez dac kawalek grubszej blaszki.

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
8 minut temu, victimsouls napisał:

A zaślepkę w którym miejscu powinienem dać ?
 

Tutaj:

Zdj_cie0397.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
Tutaj:
Zdj_cie0397.jpg
Dzięki . Jutro sprawdzę i dam znać jak się jeździ

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Tutaj:
Zdj_cie0397.jpg
Jeszcze jedno szybkie pytanko. Jakimi kluczami odkrece te rurkę i sam zawór EGR?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, victimsouls napisał:

Jeszcze jedno szybkie pytanko. Jakimi kluczami odkrece te rurkę i sam zawór EGR?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
 

U mnie są imbusy , rozmiarów nie pamiętam.

Ale widziałem też poskręcane  na dwunastokątne spline , w sumie to musisz sprawdzić u siebie , bo zależy co kto tam wkręcił :D

Edytowane przez piotrsob1
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Panowie...problem chyba jest z innej beczki. Wróciłem dziś po auto i w trasie zaczęło znów strasznie szarpać aż wywaliło CHECK ENGINE ale szarpanie ustało :( Podjechalem sprawdzić kod błędu i pokazało "Wtrysk 1 obwód elektryczny" o co tu chodzi ?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)
26 minut temu, victimsouls napisał:

Panowie...problem chyba jest z innej beczki. Wróciłem dziś po auto i w trasie zaczęło znów strasznie szarpać aż wywaliło CHECK ENGINE ale szarpanie ustało :( Podjechalem sprawdzić kod błędu i pokazało "Wtrysk 1 obwód elektryczny" o co tu chodzi ?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
 

Wchodzi że u Ciebie jest całkiem inna historia :decayed:

Trzeba podoginać wsuwki w złączu doprowadzającym do pierwszej pompki prąd sterujący jej elektrozaworem :hi:

Na tym zdjęciu widać kabelki zasilające elektrozawory i ich złącza  :

5697225200_1371147792.jpg

Edytowane przez piotrsob1
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
Wchodzi że u Ciebie jest całkiem inna historia :decayed:
Trzeba podoginać wsuwki w złączu doprowadzającym do pierwszej pompki prąd sterujący jej elektrozaworem :hi:
Na tym zdjęciu widać kabelki zasilające elektrozawory i ich złącza  :
5697225200_1371147792.jpg
Na co zwrócić jeszcze uwagę przy naprawianiu tego przewodu?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)
16 minut temu, victimsouls napisał:

Na co zwrócić jeszcze uwagę przy naprawianiu tego przewodu?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
 

Żeby to zrobić dobrze to trzeba odłączyć wtyczkę od pierwszej pompki , rozpiąć ją by uwolnić żeńskie wsuwki się w niej znajdujące i kombinerkami je z wyczuciem podoginać, aby bardzo ciasno się wsuwały na konektory elektrozaworów .

Tylko trzeba to zrobić tak by ich całkiem nie spłaszczyć , ich kształt ma zostać nie zmieniony :P

Po poskładaniu i podłączeniu wtyczki powrotem warto obejrzeć stan wałka rozrządu , sprawdzić czy broki w wałkach dźwigienek są na swoich miejscach i broń boże nie próbować przyklejać pokrywy na silikon :decayed:

Edytowane przez piotrsob1
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
Żeby to zrobić dobrze to trzeba odłączyć wtyczkę od pierwszej pompki , rozpiąć ją by uwolnić żeńskie wsuwki się w niej znajdujące i kombinerkami je z wyczuciem podoginać, aby bardzo ciasno się wsuwały na konektory elektrozaworów .
Tylko trzeba to zrobić tak by ich całkiem nie spłaszczyć , ich kształt ma zostać nie zmieniony [emoji14]
Po poskładaniu i podłączeniu wtyczki powrotem warto obejrzeć stan wałka rozrządu , sprawdzić czy broki w wałkach dźwigienek są na swoich miejscach i broń boże nie próbować przyklejać pokrywy na silikon :decayed:
Broki ?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Teraz, victimsouls napisał:

Broki ?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
 

Tak broki, czyli zaślepki kanałów olejowych w wałkach dźwigienek pompowtryskiwaczy :

39b2b91724640efem.jpg

89ce476518e9d403m.jpg

Podjedź najlepiej do kogoś co ma trochę pojęcia o tym , bo z tego co widzę to jesteś zielony i po takim szybkim kursie to możesz sobie biedy narobić :D

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
Tak broki, czyli zaślepki kanałów olejowych w wałkach dźwigienek pompowtryskiwaczy :
39b2b91724640efem.jpg
89ce476518e9d403m.jpg
Podjedź najlepiej do kogoś co ma trochę pojęcia o tym , bo z tego co widzę to jesteś zielony i po takim szybkim kursie to możesz sobie biedy narobić [emoji3]
Aaa :) sam w to rąk nie wsadzę :D jutro do szpeca jadę to już powiedział że najdroższa będzie druga uszczelka tylko przy tej robocie :) a te broki ? Jak z dostępnością ?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)
8 minut temu, victimsouls napisał:

Aaa :) sam w to rąk nie wsadzę :D jutro do szpeca jadę to już powiedział że najdroższa będzie druga uszczelka tylko przy tej robocie :) a te broki ? Jak z dostępnością ?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
 

Te broki jak wypadną to zazwyczaj wpadają w otwory śrub trzymających stopki panewek wałka rozrządu , jak z nich wybierzesz ręcznikiem jednorazowym olej , to powinny się znaleźć :decayed:

Na wymianę uszczelki się nie daj namówić , bo zamienniki są gorsze od starej ori :P

Chyba  ze starą ktoś spaprał po całości silikonem albo jest porwana , to proponuje przygotować stówkę na ori z ASO:hi:

Edytowane przez piotrsob1
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
Te broki jak wypadną to zazwyczaj wpadają w otwory śrub trzymających stopki panewek wałka rozrządu , jak z nich wybierzesz ręcznikiem jednorazowym olej , to powinny się znaleźć :decayed:
Na wymianę uszczelki się nie daj namówić , bo zamienniki są gorsze od starej ori [emoji14]
Chyba  ze starą ktoś spaprał po całości silikonem albo jest porwana , to proponuje przygotować stówkę na ori z ASO:hi:
Dobrze będę pamiętać o tym :)
Czyli zwykła wtyczka może narobić takiego bałaganu ? -.-


Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Poprzez tą wtyczke dociera sygnał sterujący pompowtryskiem, także to dosyć ważne połączenie.

Opublikowano

Rozumiem. Do mechanika jadę dopiero w poniedziałek ;/ nie rozumiem dlaczego akurat szarpie jak silnik złapie 90°.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...