michcio1985 Opublikowano 26 Października 2017 Opublikowano 26 Października 2017 Zresztą to patent Piotra to oddaje mu pole w tym temacie ;-)Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
victimsouls Opublikowano 26 Października 2017 Autor Opublikowano 26 Października 2017 Już nie pamiętam [emoji4] Jak chcesz się przekonać to zaślep na próbę i pojeździj Po wyjęciu zaślepki wszystko wróci do normy, tylko w pamięci ECU błąd zostanie [emoji14] Jakie są konsekwencje zapisania się błędu w pamięci ECU ? Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
michcio1985 Opublikowano 26 Października 2017 Opublikowano 26 Października 2017 Lampka na desce. Po ponownym podlaczeniu sama zniknie. Choc blad zapisany bedzie. Ale to bez znaczenia.Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
victimsouls Opublikowano 26 Października 2017 Autor Opublikowano 26 Października 2017 Lampka na desce. Po ponownym podlaczeniu sama zniknie. Choc blad zapisany bedzie. Ale to bez znaczenia.Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu TapatalkaA zaślepkę w którym miejscu powinienem dać ?Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
michcio1985 Opublikowano 26 Października 2017 Opublikowano 26 Października 2017 Jak zdejmiesz pokrywę masz rurke idaca z chlodnicy spalin do kolektora przy egr. Daj na łączeniu to wystarczy. Ja zastosowalem grubą szeroką 40mm podkladke z jakiejs śruby 8mm. Ustawilem rowno dokrecilem i jest ok. Mozesz tez dac kawalek grubszej blaszki.Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 26 Października 2017 Opublikowano 26 Października 2017 8 minut temu, victimsouls napisał: A zaślepkę w którym miejscu powinienem dać ? Tutaj: 1
victimsouls Opublikowano 26 Października 2017 Autor Opublikowano 26 Października 2017 Tutaj: Dzięki . Jutro sprawdzę i dam znać jak się jeździ Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
victimsouls Opublikowano 26 Października 2017 Autor Opublikowano 26 Października 2017 Tutaj: Jeszcze jedno szybkie pytanko. Jakimi kluczami odkrece te rurkę i sam zawór EGR? Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 26 Października 2017 Opublikowano 26 Października 2017 (edytowane) 2 godziny temu, victimsouls napisał: Jeszcze jedno szybkie pytanko. Jakimi kluczami odkrece te rurkę i sam zawór EGR? Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka U mnie są imbusy , rozmiarów nie pamiętam. Ale widziałem też poskręcane na dwunastokątne spline , w sumie to musisz sprawdzić u siebie , bo zależy co kto tam wkręcił Edytowane 26 Października 2017 przez piotrsob1 1
victimsouls Opublikowano 26 Października 2017 Autor Opublikowano 26 Października 2017 Panowie...problem chyba jest z innej beczki. Wróciłem dziś po auto i w trasie zaczęło znów strasznie szarpać aż wywaliło CHECK ENGINE ale szarpanie ustało Podjechalem sprawdzić kod błędu i pokazało "Wtrysk 1 obwód elektryczny" o co tu chodzi ?Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 26 Października 2017 Opublikowano 26 Października 2017 (edytowane) 26 minut temu, victimsouls napisał: Panowie...problem chyba jest z innej beczki. Wróciłem dziś po auto i w trasie zaczęło znów strasznie szarpać aż wywaliło CHECK ENGINE ale szarpanie ustało Podjechalem sprawdzić kod błędu i pokazało "Wtrysk 1 obwód elektryczny" o co tu chodzi ? Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Wchodzi że u Ciebie jest całkiem inna historia Trzeba podoginać wsuwki w złączu doprowadzającym do pierwszej pompki prąd sterujący jej elektrozaworem Na tym zdjęciu widać kabelki zasilające elektrozawory i ich złącza : Edytowane 26 Października 2017 przez piotrsob1 1
victimsouls Opublikowano 26 Października 2017 Autor Opublikowano 26 Października 2017 Wchodzi że u Ciebie jest całkiem inna historia Trzeba podoginać wsuwki w złączu doprowadzającym do pierwszej pompki prąd sterujący jej elektrozaworem Na tym zdjęciu widać kabelki zasilające elektrozawory i ich złącza : Na co zwrócić jeszcze uwagę przy naprawianiu tego przewodu?Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 26 Października 2017 Opublikowano 26 Października 2017 (edytowane) 16 minut temu, victimsouls napisał: Na co zwrócić jeszcze uwagę przy naprawianiu tego przewodu? Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Żeby to zrobić dobrze to trzeba odłączyć wtyczkę od pierwszej pompki , rozpiąć ją by uwolnić żeńskie wsuwki się w niej znajdujące i kombinerkami je z wyczuciem podoginać, aby bardzo ciasno się wsuwały na konektory elektrozaworów . Tylko trzeba to zrobić tak by ich całkiem nie spłaszczyć , ich kształt ma zostać nie zmieniony Po poskładaniu i podłączeniu wtyczki powrotem warto obejrzeć stan wałka rozrządu , sprawdzić czy broki w wałkach dźwigienek są na swoich miejscach i broń boże nie próbować przyklejać pokrywy na silikon Edytowane 26 Października 2017 przez piotrsob1 1
victimsouls Opublikowano 26 Października 2017 Autor Opublikowano 26 Października 2017 Żeby to zrobić dobrze to trzeba odłączyć wtyczkę od pierwszej pompki , rozpiąć ją by uwolnić żeńskie wsuwki się w niej znajdujące i kombinerkami je z wyczuciem podoginać, aby bardzo ciasno się wsuwały na konektory elektrozaworów . Tylko trzeba to zrobić tak by ich całkiem nie spłaszczyć , ich kształt ma zostać nie zmieniony [emoji14] Po poskładaniu i podłączeniu wtyczki powrotem warto obejrzeć stan wałka rozrządu , sprawdzić czy broki w wałkach dźwigienek są na swoich miejscach i broń boże nie próbować przyklejać pokrywy na silikon Broki ? Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 26 Października 2017 Opublikowano 26 Października 2017 Teraz, victimsouls napisał: Broki ? Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Tak broki, czyli zaślepki kanałów olejowych w wałkach dźwigienek pompowtryskiwaczy : Podjedź najlepiej do kogoś co ma trochę pojęcia o tym , bo z tego co widzę to jesteś zielony i po takim szybkim kursie to możesz sobie biedy narobić 1
victimsouls Opublikowano 26 Października 2017 Autor Opublikowano 26 Października 2017 Tak broki, czyli zaślepki kanałów olejowych w wałkach dźwigienek pompowtryskiwaczy : Podjedź najlepiej do kogoś co ma trochę pojęcia o tym , bo z tego co widzę to jesteś zielony i po takim szybkim kursie to możesz sobie biedy narobić [emoji3] Aaa sam w to rąk nie wsadzę jutro do szpeca jadę to już powiedział że najdroższa będzie druga uszczelka tylko przy tej robocie a te broki ? Jak z dostępnością ?Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 26 Października 2017 Opublikowano 26 Października 2017 (edytowane) 8 minut temu, victimsouls napisał: Aaa sam w to rąk nie wsadzę jutro do szpeca jadę to już powiedział że najdroższa będzie druga uszczelka tylko przy tej robocie a te broki ? Jak z dostępnością ? Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Te broki jak wypadną to zazwyczaj wpadają w otwory śrub trzymających stopki panewek wałka rozrządu , jak z nich wybierzesz ręcznikiem jednorazowym olej , to powinny się znaleźć Na wymianę uszczelki się nie daj namówić , bo zamienniki są gorsze od starej ori Chyba ze starą ktoś spaprał po całości silikonem albo jest porwana , to proponuje przygotować stówkę na ori z ASO Edytowane 26 Października 2017 przez piotrsob1 1
victimsouls Opublikowano 26 Października 2017 Autor Opublikowano 26 Października 2017 Te broki jak wypadną to zazwyczaj wpadają w otwory śrub trzymających stopki panewek wałka rozrządu , jak z nich wybierzesz ręcznikiem jednorazowym olej , to powinny się znaleźć Na wymianę uszczelki się nie daj namówić , bo zamienniki są gorsze od starej ori [emoji14] Chyba ze starą ktoś spaprał po całości silikonem albo jest porwana , to proponuje przygotować stówkę na ori z ASO:hi: Dobrze będę pamiętać o tym Czyli zwykła wtyczka może narobić takiego bałaganu ? -.-Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Kefiro Opublikowano 27 Października 2017 Opublikowano 27 Października 2017 Poprzez tą wtyczke dociera sygnał sterujący pompowtryskiem, także to dosyć ważne połączenie.
victimsouls Opublikowano 28 Października 2017 Autor Opublikowano 28 Października 2017 Rozumiem. Do mechanika jadę dopiero w poniedziałek ;/ nie rozumiem dlaczego akurat szarpie jak silnik złapie 90°. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się