Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wypadanie zapłonu 1.8T


ziomek435

Rekomendowane odpowiedzi

16 minut temu, ziomek435 napisał:

tak jest ok 220 nie wiem dokładnie. założyłem quattro i jest inna pompa paliwa może dlatego tak jest ale nie Buczy ani nic ?

Sprawdź ciśnienie paliwa podczas jazdy, ma być 4 bary przy pełnym bucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedz mi na którym kanale to sprawdzić

10 minut temu, przem8 napisał:

Sprawdź ciśnienie paliwa podczas jazdy, ma być 4 bary przy pełnym bucie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Łukasz13 napisał:

Sprawdzisz manometrem podpietym do listwy paliwa.

będę musiał do kogoś podjechać bo nie mam. jak nie da radę vcds 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.10.2017 o 12:58, ziomek435 napisał:

9806312_20171023_095045.jpg

Mam to samo u siebie tylko na 2 cylindrze. W ostatnim czasie zmieniany przepływomierz (Bosch), zawór DV (OE), ezektor (OE), magiczny zielony zaworek (OE - stary był dobry), jeden z zaworów jednokierunkowych podciśnienia (OE).

Jutro jadę na pomiar ciśnienia sprężania...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, countryFan napisał:

Mam to samo u siebie tylko na 2 cylindrze. W ostatnim czasie zmieniany przepływomierz (Bosch), zawór DV (OE), ezektor (OE), magiczny zielony zaworek (OE - stary był dobry), jeden z zaworów jednokierunkowych podciśnienia (OE).

Jutro jadę na pomiar ciśnienia sprężania...

daj znać jak wyszedł pomiar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem turbo późno wstaje, przy 2600 obr/min jeszcze nie ma zadanego ciśnienia. Dodatkowo dosyć mocno ubogo na PB oraz czasy wtrysku dosyć duże. O LPG nie wypowiadam się bo nie znam się.

Edytowane przez Repik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Repik napisał:

Moim zdaniem turbo późno wstaje, przy 2600 obr/min jeszcze nie ma zadanego ciśnienia. Dodatkowo dosyć mocno ubogo na PB oraz czasy wtrysku dosyć duże. O LPG nie wypowiadam się bo nie znam się.

Jak samochód po programie to będą dłuższe czasy wtrysku,  a z turbo nie jest najgorzej przy tak zadanym doładowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.10.2017 o 15:10, ziomek435 napisał:

daj znać jak wyszedł pomiar

Dziś mechanik mnie nie przyjął bo był zawalony robotą która mu została z poprzednich dni. Mam jechać w piątek.

Dam znać czego się dowiem bo auto już kuleje praktycznie do 90st C - a zaczęło się niewinnie od lekkiego szarpania tuż po odpaleniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie na razie ustało samo z siebie od paru dni wszystko ok a nic nie robiłem przy aucie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.10.2017 o 15:10, ziomek435 napisał:

daj znać jak wyszedł pomiar

Byłem dziś i na gorąco wyszło tak

cylinder 1 - 11 Barów

cylinder 2 - 10 Barów i wolniej rośnie niż na innych cylindrach

cylinder 3 - 11 Barów

cylinder 4 - 11 Barów

Widać, że z cylindrem 2-gim jest coś nie tak, żeby mieć pełny obraz trzeba zrobić pomiar na zimno + próba olejowa.

Będę sprzedawał to auto - pytanie czy sprzedawać z uwaloną głowicą obniżając cenę o 3 tys zł - czy może zrobić i wystawić za cenę nominalną?

Co radzicie?

Piotr

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpowietrzenia_s.jpg

Robiłem dziś sam pomiar (inny miernik) na zimno i jest.

cylinder 1 - 9.5 Barów

cylinder 2 - 9 Barów

cylinder 3 - 9.5 Barów

cylinder 4 - 10.5 Barów

A więc to nie głowica jest przyczyną wypadających zapłonów. Wymieniony zielony zaworek (stary był sprawny) - jednak rurka od tego zaworka do kolektora jest cała zaolejona... Może tu gdzieś jest przyczyna?

 

Edytowane przez countryFan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elementy 2 i 5 lubią się rozwalić. Wymieniałem to ostatnio u siebie, ale niby Ty miałeś wymieniony zawór nr 6 więc nie wiem. Mi przez to wyparowywało 300 ml oleju na 1000 i cały bok silnika zażygany olejem miałem. Niestety dalej wypada mi zapłon na 1 cylindrze - obecnie zamieniłem wtryski gazowe i czekam na powtórkę z rozrywki, żeby sprawdzić czy to wtryskiwacz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, HatefulEvil napisał:

Elementy 2 i 5 lubią się rozwalić. Wymieniałem to ostatnio u siebie, ale niby Ty miałeś wymieniony zawór nr 6 więc nie wiem. Mi przez to wyparowywało 300 ml oleju na 1000 i cały bok silnika zażygany olejem miałem. Niestety dalej wypada mi zapłon na 1 cylindrze - obecnie zamieniłem wtryski gazowe i czekam na powtórkę z rozrywki, żeby sprawdzić czy to wtryskiwacz.

2, 5 i 6 wymieniałem może z 70kkm temu (oryginały), teraz znów zaworek 6.

Natomiast o ile dobrze czytam rysunek to opaska 7 powinna być zaciśnięta na trójniku 5 i uszczelniać zawór 6. Jeżeli tak to u mnie nie ma tej opaski... Zawór jest jedynie wsunięty w trójnik. Nic go nie blokuje.

Ps. U mnie tak samo wypada na benzynie jak i na gazie.

Edytowane przez countryFan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to z przez brak tej opaski ucieka Ci olej i może brać trochę lewego powietrza przez ezektor. Wejście od ezektora jest właśnie akurat na wysokości drugiego cylinbdra, ale nie wiem czy jest to możliwe, żeby to lewe powietrze wpływało tylko na 2 cylinder. Możesz mieć problem wyjąć zawór z trójnika ale dobrze by to było wszystko wyczyścić raczej. Cewki oczywiście zamieniałeś?

Edytowane przez HatefulEvil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, HatefulEvil napisał:

No to z przez brak tej opaski ucieka Ci olej i może brać trochę lewego powietrza przez ezektor. Wejście od ezektora jest właśnie akurat na wysokości drugiego cylinbdra, ale nie wiem czy jest to możliwe, żeby to lewe powietrze wpływało tylko na 2 cylinder. Możesz mieć problem wyjąć zawór z trójnika ale dobrze by to było wszystko wyczyścić raczej. Cewki oczywiście zamieniałeś?

Zawór dość lekko siedzi w trójniku więc może tam być nieszczelność. Cewki (Beru) zmieniałem niecałe 100kkm wcześniej. Na świecach (NGK V37) mam bodaj 15kkm przejechane. Z ciekawości kupiłem kolejną cewkę i podmieniłem na 2gim cyl. ale nic to oczywiście nie zmieniło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i dziś przy zimnym wypadł zapłon ostatnio też parę dni temu się zdarzyło. sprawdzam dziś błędy i 4 błędy aż. dodam że mocy nie czuje żeby stracił .

ten pierwszy błąd i 3 cylinder nigdy nie pokazywało. nie mam pojęcia 

Screenshot_20171114-230350.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, HatefulEvil napisał:

Ten pierwszy błąd to albo n75 albo DV

jak sprawdzić dobrze ten n75 i DV bo nigdy tego nie ruszałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.11.2017 o 08:38, ziomek435 napisał:

jak sprawdzić dobrze ten n75 i DV bo nigdy tego nie ruszałem

Jak nigdy nie ruszałeś DV-ki to na pewno jest do wymiany. Ja u siebie jak wymieniłem to auto zaczęło jechać (stary przepuszczał).

Natomiast rozmawiałem dziś z jednym z mechaników polecanych na forum i nie wygląda to dobrze jeżeli chodzi o wypadające zapłony. Człowiek mówi (rozmowy jest bardzo rzeczowy) że najprawdopodobniej - z tego co mu opisałem - mam jednak głowicę do roboty, a więc koszt ca. 3kzł...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...