Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Drzenie auta i kierownicy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:hi:

 

Cos od dluzszego czasu dzieje sie z moim B7. Przy normalnym przyspieszaniu miedzy 30-40km/h cale auto drzy i kierownica. Jadac stala predkoscia np. 30-90-120km/h jest wszystko okej. Ale znow jadac np. 70 i robiac kick-down, pelny ogien to znow auto cale drzy i kierownica. Nie mam pojecia o co tu chodzi. W ostatnich tygodniach mialem wymienionych sporo gratow z zawieszeni, cale zawieszenie jest tip top. Watpie zeby to byly tarcze, bo przy hamowaniu noc nie bije.

 

Mialem to na kolach 18” i myslalem, ze to nie wywazone kola lub dystanse juz zaczynaja sie krzywic. Zalozylem zimowe 16” proste jak drut! Oczywiscie wywazone i jest to samo.

 

Kompletnie nie mam pojecia od czego zaczac.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

:hi:
 
Cos od dluzszego czasu dzieje sie z moim B7. Przy normalnym przyspieszaniu miedzy 30-40km/h cale auto drzy i kierownica. Jadac stala predkoscia np. 30-90-120km/h jest wszystko okej. Ale znow jadac np. 70 i robiac kick-down, pelny ogien to znow auto cale drzy i kierownica. Nie mam pojecia o co tu chodzi. W ostatnich tygodniach mialem wymienionych sporo gratow z zawieszeni, cale zawieszenie jest tip top. Watpie zeby to byly tarcze, bo przy hamowaniu noc nie bije.
 
Mialem to na kolach 18” i myslalem, ze to nie wywazone kola lub dystanse juz zaczynaja sie krzywic. Zalozylem zimowe 16” proste jak drut! Oczywiscie wywazone i jest to samo.
 
Kompletnie nie mam pojecia od czego zaczac.
 
 
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

a przeguby zewnętrzne?

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
a przeguby zewnętrzne?

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka



Sprawdzane byly :/ Jedyne co mam do wymiany to obie poduchy silnika, ale nie chce mi sie wierzyc zeby dawaly az takie drgania.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Opublikowano

poduszki silnika, przegub/y wewnętrzne, możliwe także przednie łożyska ( potrafią robić niezłe wibracje )

Opublikowano

opony . felgi połosie przeguby . jest wiele mozliwosci, na poczatek sprawdził bym felgi i opony, bo to najczestsza przyczyna drgan

Opublikowano
opony . felgi połosie przeguby . jest wiele mozliwosci, na poczatek sprawdził bym felgi i opony, bo to najczestsza przyczyna drgan


Napisane jak wyzej - kola proste jak drut i wywazone!


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Opublikowano

Miałem podobnie przy przegubach wewnętrznych...

Opublikowano

Podpisuje się pod Kamilem. Lewy przegub wewnętrzny w moim przypadku. Dodatkowo bujanie budą przy niskich prędkościach np 3 bieg poducha skrzyni biegów.

Opublikowano
Miałem podobnie przy przegubach wewnętrznych...


W sobote wrzuce go na podnosnik i sprawdze. Oby to bylo to, a nie skrzynia... :o:(


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Opublikowano

Problem rozwiazany. Okazalo sie, ze to prawa polos. Po jej zdemontowaniu, nie miala luzow ale po wsadzeniu na podmiankr innej, drzenie ustalo. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...