muunv Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 Cos od dluzszego czasu dzieje sie z moim B7. Przy normalnym przyspieszaniu miedzy 30-40km/h cale auto drzy i kierownica. Jadac stala predkoscia np. 30-90-120km/h jest wszystko okej. Ale znow jadac np. 70 i robiac kick-down, pelny ogien to znow auto cale drzy i kierownica. Nie mam pojecia o co tu chodzi. W ostatnich tygodniach mialem wymienionych sporo gratow z zawieszeni, cale zawieszenie jest tip top. Watpie zeby to byly tarcze, bo przy hamowaniu noc nie bije. Mialem to na kolach 18” i myslalem, ze to nie wywazone kola lub dystanse juz zaczynaja sie krzywic. Zalozylem zimowe 16” proste jak drut! Oczywiscie wywazone i jest to samo. Kompletnie nie mam pojecia od czego zaczac. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
lukone Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 Cos od dluzszego czasu dzieje sie z moim B7. Przy normalnym przyspieszaniu miedzy 30-40km/h cale auto drzy i kierownica. Jadac stala predkoscia np. 30-90-120km/h jest wszystko okej. Ale znow jadac np. 70 i robiac kick-down, pelny ogien to znow auto cale drzy i kierownica. Nie mam pojecia o co tu chodzi. W ostatnich tygodniach mialem wymienionych sporo gratow z zawieszeni, cale zawieszenie jest tip top. Watpie zeby to byly tarcze, bo przy hamowaniu noc nie bije. Mialem to na kolach 18” i myslalem, ze to nie wywazone kola lub dystanse juz zaczynaja sie krzywic. Zalozylem zimowe 16” proste jak drut! Oczywiscie wywazone i jest to samo. Kompletnie nie mam pojecia od czego zaczac. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalka przeguby zewnętrzne? Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
muunv Opublikowano 1 Listopada 2017 Autor Opublikowano 1 Listopada 2017 a przeguby zewnętrzne? Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu TapatalkaSprawdzane byly :/ Jedyne co mam do wymiany to obie poduchy silnika, ale nie chce mi sie wierzyc zeby dawaly az takie drgania. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
kamilkiero Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 poduszki silnika, przegub/y wewnętrzne, możliwe także przednie łożyska ( potrafią robić niezłe wibracje )
mortek1986 Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 opony . felgi połosie przeguby . jest wiele mozliwosci, na poczatek sprawdził bym felgi i opony, bo to najczestsza przyczyna drgan
muunv Opublikowano 1 Listopada 2017 Autor Opublikowano 1 Listopada 2017 opony . felgi połosie przeguby . jest wiele mozliwosci, na poczatek sprawdził bym felgi i opony, bo to najczestsza przyczyna drganNapisane jak wyzej - kola proste jak drut i wywazone!Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
kamil-vag Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 Miałem podobnie przy przegubach wewnętrznych...
luki19862121 Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 Podpisuje się pod Kamilem. Lewy przegub wewnętrzny w moim przypadku. Dodatkowo bujanie budą przy niskich prędkościach np 3 bieg poducha skrzyni biegów.
muunv Opublikowano 1 Listopada 2017 Autor Opublikowano 1 Listopada 2017 Miałem podobnie przy przegubach wewnętrznych... W sobote wrzuce go na podnosnik i sprawdze. Oby to bylo to, a nie skrzynia... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
muunv Opublikowano 15 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2018 Problem rozwiazany. Okazalo sie, ze to prawa polos. Po jej zdemontowaniu, nie miala luzow ale po wsadzeniu na podmiankr innej, drzenie ustalo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się