kamelus_ Opublikowano 6 Grudnia 2017 Opublikowano 6 Grudnia 2017 To wybierz kompromis i weź Suzuka grey. To taki typowy kolor dla RS i bardzo rzadko spotykany. Dla mnie kolor fenomen. Niby biały ale ta przełamująca go perłowa szarość jest niesamowita. A w słońcu to już jest kosmos totalny. Bardzo się bałem tego koloru bo nie widziałek go wcześniej na żywo ale jak odebrałem auto to się zakochałem.
TomaszRT Opublikowano 6 Grudnia 2017 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Biała perła też dobrze wygląda.. Ciekawe jak czarny wygląda w rzeczywistości.. RS6 czarne oglądałem to tak jak koledzy wcześniej pisali, bardzo dużo szczegółów się gubi przy tym kolorze..
rodosbwa Opublikowano 6 Grudnia 2017 Opublikowano 6 Grudnia 2017 14 minut temu, kamelus_ napisał: To wybierz kompromis i weź Suzuka grey. To taki typowy kolor dla RS i bardzo rzadko spotykany. Dla mnie kolor fenomen. Niby biały ale ta przełamująca go perłowa szarość jest niesamowita. A w słońcu to już jest kosmos totalny. Bardzo się bałem tego koloru bo nie widziałek go wcześniej na żywo ale jak odebrałem auto to się zakochałem. Potwierdzam na zdj wygląda bosko.
Ogi Opublikowano 7 Grudnia 2017 Opublikowano 7 Grudnia 2017 Co do designu to sie zgodze ze nowa A4 czy A5 wyglada w srodku fenomenalnie, natomiast moim zdaniem jakos materialow jest gorsza niz w B8, wszystko wydaje sie bardzo plastikowe i delikatne, to samo jesli chodzi o spasowanie elementow srodka w b8 wygladalo to lepiej. Ale fakt faktem sam wygląd robi WoW.
turdzi Opublikowano 7 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2017 Ja mam tylko zastrzeżenia do Eko skóry.Reszta OK.
turdzi Opublikowano 7 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2017 Wow looks like FUN Pierwsze recenzje mega pozytywne.Przewaza opinia najlepsze RS4 ever jezeli chodzi o prowadzenie Nic tylko sie cieszyć zreszta widac na filmie ze auto chce sie bawić .....
turdzi Opublikowano 7 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2017 O są nowe Driving Scenes . Jeżeli mam być szczery to Missano RED leży mi lepiej niż Nagaro Blue.
turdzi Opublikowano 7 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2017 I sonoma green. Prawie kazdy kolor wyglada lepiej niz czarny.
krzychu252 Opublikowano 7 Grudnia 2017 Opublikowano 7 Grudnia 2017 W dniu 2017-12-06 o 20:55, turdzi napisał: Nardo fane nie powiem.Najwieszy problem jest tu ze zdjeć tego samochodu w rożnych kolorach prawie nie ma nigdzie w zwykłym dziennym świetle nie ratowanych w PS wiec wybiera sie dlatego w ciemno ale sadzać po tych nadal jestem pewien ze biała perła tez zrobi robotę. Trochę podobne felgi Katana GMP Italy
Ogi Opublikowano 8 Grudnia 2017 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Missano Red - MEGA! Jest opcja w RS4 żeby były analogowe wskaźniki ?? Strasznie słabo ten elektroniczny obrotomierz wygląda.
Picknick Opublikowano 8 Grudnia 2017 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Tak jak RS5 B8 robiło M3 E92 na torach jak chciało. Tak S5 B9 robi RS5 B8, więc jestem pewien, że RS5 B9 zniszczy wszystkich na torach. A wraz z nią, bliźniaczka z serii 4. A wyjeżdżający przód to naturalna kolej rzeczy stałego napędu na cztery koła, kwestią jest, byle przód wyjeżdżał przy wyższej prędkości. W RS5 B8 poszli z tym już bardzo wysoko. B9 na 100% będzie na torze genialne. W sumie to zawsze RS były na torze genialne, Stare RS6 C6 jechało M5 E60, nowsze RS6 C7 jest troszkę lepsze od M5 F10. Najlepszy z efektywnego punktu widzenia sposób na AWD od zarania dziejów jest właśnie w Audi(podobnie jak w Lancerze Evo/Subaru Sti/Sykline R32-34), ciężki przód musi być, auto jeździ przodem. Nie bez powodu Audi mają najlepsze i najbardziej zaawansowane przednie zawieszenie na rynku.http://fastestlaps.com/comparisons/eb5g9r594rff
turdzi Opublikowano 8 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2017 1 godzinę temu, Ogi napisał: Missano Red - MEGA! Jest opcja w RS4 żeby były analogowe wskaźniki ?? Strasznie słabo ten elektroniczny obrotomierz wygląda. Jest ale analogowe wskaźniki to w tej chwili do muzeum się już nadają. Ja uważam odwrtnie właśnie ten centralny obrotomierz wygląda najfajniej i w praktyce mega czytelny. Jeżeli za to miał bym się do czegoś przyczepić to nie wiem po co ten ogromny tablet na deser skoro wszystko jest w zegarkch przed Tobą.
szymeniu Opublikowano 8 Grudnia 2017 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Godzinę temu, Picknick napisał: Tak jak RS5 B8 robiło M3 E92 na torach jak chciało. Tak S5 B9 robi RS5 B8, więc jestem pewien, że RS5 B9 zniszczy wszystkich na torach. A wraz z nią, bliźniaczka z serii 4. A wyjeżdżający przód to naturalna kolej rzeczy stałego napędu na cztery koła, kwestią jest, byle przód wyjeżdżał przy wyższej prędkości. W RS5 B8 poszli z tym już bardzo wysoko. B9 na 100% będzie na torze genialne. W sumie to zawsze RS były na torze genialne, Stare RS6 C6 jechało M5 E60, nowsze RS6 C7 jest troszkę lepsze od M5 F10. Najlepszy z efektywnego punktu widzenia sposób na AWD od zarania dziejów jest właśnie w Audi(podobnie jak w Lancerze Evo/Subaru Sti/Sykline R32-34), ciężki przód musi być, auto jeździ przodem. Nie bez powodu Audi mają najlepsze i najbardziej zaawansowane przednie zawieszenie na rynku.http://fastestlaps.com/comparisons/eb5g9r594rff Iloma RSami, Mkami czy AMG jeździłeś po torze, że takie "mądrości" wygłaszasz?
Picknick Opublikowano 8 Grudnia 2017 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Na szczęście czasy są nie do zmanipulowania. Jak szybko jeździ RS5 B8 względem M3 E92 masz w linku.
szymeniu Opublikowano 8 Grudnia 2017 Opublikowano 8 Grudnia 2017 18 minut temu, Picknick napisał: Na szczęście czasy są nie do zmanipulowania. Jak szybko jeździ RS5 B8 względem M3 E92 masz w linku. Czasy to najprostsza rzecz do manipulowania zwłaszcza torowe. Wystarczy zmienić opony, czy jechać o różnej porze dnia i wyniki będą diametralnie różne. Pytam po raz drugi czy masz jakiekolwiek pojęcie o jeździe tymi autami czy oceniasz je po filmach z YT i na podstawie czasów nie do zweryfikowania?
turdzi Opublikowano 8 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2017 Opona , warunki , driver.Szymon ma calkowita racje.Zeby porownanie Czasy bylo miarodajne to ten sam kierowca musia by jezdzic w tych samych warunkach na tej samej oponie.W przeciwnym razie mozna sobie wszystko namalowac.Nawet te czasy na ringu i bicie rekordów producentów to czysty marketing bo same czasy sa tak na prawde gowno warte.
Ogi Opublikowano 8 Grudnia 2017 Opublikowano 8 Grudnia 2017 1 godzinę temu, turdzi napisał: Jest ale analogowe wskaźniki to w tej chwili do muzeum się już nadają. Ja uważam odwrtnie właśnie ten centralny obrotomierz wygląda najfajniej i w praktyce mega czytelny. Jeżeli za to miał bym się do czegoś przyczepić to nie wiem po co ten ogromny tablet na deser skoro wszystko jest w zegarkch przed Tobą. Tablet jest straszny, nikt mi nie potrafił wytłumaczyć dlaczego nie można go schować, dopiero teraz ktoś tu napisał ze to przez wymóg w USA. A co do analogowych wskaźników to ja jednak je zdecydowanie wole, jakoś lepiej to pracuje/wygląda dla mnie. Tak samo jak elektronicznych zegarków nie toleruje . Fajnie to Porsche rozwiązało, na środku obrotomierz w "starym" stylu a dookoła niego ekrany z reszta informacji. Ale wracając do pytania jak konfigurowałeś samochód to byłą opcja analogowych wskaźników i musiałeś dopłacić za elektronikę czy w RS4 tylko elektroniczna wersja dostępna ??
Picknick Opublikowano 8 Grudnia 2017 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Cytuj Pytam po raz drugi czy masz jakiekolwiek pojęcie o jeździe tymi autami czy oceniasz je po filmach z YT i na podstawie czasów nie do zweryfikowania? Połowa tych czasów jest z bezpośrednich, zweryfikowanych porównań. Wszystko o czasach jest po kliknięciu w dany czas na tej stronie.
turdzi Opublikowano 8 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2017 Ogi to prawda Panamera ma to super rozwiązane tez mi sie bardzo podoba. Analogowe wskaźniki sa w standardzie za VC trzeba było dopłacić ale dosłownie jakies grosze.W RS sporo wyposażenia jest duzo tańsza niz do standardowych A4. Konfigurujac auto ja mysle tez troche o tym ze bedzie je kiedys trzeba sprzedać wczesniej czy pózniej i pewne rzeczy z wyposażenia ten samochod musi mieć mimo ze ja mogę sie bez nich obejść.To nie jest auto ktore kupuje sie jako golasa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się