dawowo Opublikowano 6 Listopada 2017 Opublikowano 6 Listopada 2017 (edytowane) Witam. Ostatnio podłączyłem autko pod Vaga i pokazał się taki błąd: 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to Plus - Intermittent Dodam, że auto straciło troszkę na mocy, nie ciągnie tak jak wcześniej i pojawiają się przeładowania. Przy przyspieszaniu słychać również głośne, wyraźne syczenie. Turbo miałem regenerowane w kwietniu tego roku. Audinka jest po modyfikacji mapy paliwa (ok. 130-150km - nie wiem dokładnie, ponieważ takową nabyłem) Poniżej wstawiam logi: Proszę o pomoc LOG-01-001-stat.CSV LOG-01-003-stat.CSV LOG-01-004-stat.CSV LOG-01-007-stat.CSV LOG-01-008-stat.CSV LOG-01-010-stat.CSV LOG-01-011-stat.CSV LOG-01-013-stat.CSV LOG-01-001-004-xxx.CSV LOG-01-001-dyn1.CSV LOG-01-003-011-xxx.CSV LOG-01-003-dyn.CSV LOG-01-004-dyn.CSV LOG-01-008-dyn.CSV LOG-01-010-dyn.CSV LOG-01-011-010-xxx.CSV LOG-01-011-dyn.CSV Edytowane 6 Listopada 2017 przez dawowo
Arek8888 Opublikowano 7 Listopada 2017 Opublikowano 7 Listopada 2017 Ten błąd wskazuje na błąd czujnika ciśnienia w kolektorze dolotowym. Występuje wtedy, gdy wartość ciśnienia w kolektorze przekroczy granicę pomiarową czujnika. Na początek sprawdź szczelność wszystkich wężyków podciśnieniowych (a najlepiej wymień je na nowe bo to tylko pół godziny roboty). Sprawdź też czy kierownice w zmiennej geometrii pracują bez zakłóceń.
kamil-vag Opublikowano 7 Listopada 2017 Opublikowano 7 Listopada 2017 Coś nie tak z tymi logami - w sensie, że źle je odczytać :/ konwertowałeś te pliki czy coś ?
kamil-vag Opublikowano 7 Listopada 2017 Opublikowano 7 Listopada 2017 A masz jeszcze te oryginalne ? ? ? jak tak to wrzuć te pierwsze niekonwertowane.
dawowo Opublikowano 7 Listopada 2017 Autor Opublikowano 7 Listopada 2017 Mam, mam LOG-01-001-004-xxx.CSV LOG-01-001-dyn1.CSV LOG-01-001-stat.CSV LOG-01-003-011-xxx.CSV LOG-01-003-dyn.CSV LOG-01-003-stat.CSV LOG-01-004-dyn.CSV LOG-01-004-stat.CSV LOG-01-005-stat.CSV LOG-01-007-stat.CSV LOG-01-008-dyn.CSV LOG-01-008-stat.CSV LOG-01-010-dyn.CSV LOG-01-010-stat.CSV LOG-01-011-010-xxx.CSV LOG-01-011-dyn.CSV LOG-01-011-stat.CSV LOG-01-013-stat.CSV
kamil-vag Opublikowano 7 Listopada 2017 Opublikowano 7 Listopada 2017 Nie znam się na czipach, ale ten program jakiś dziwny - dawkę paliwa bierze Ci z życzenia kierowcy... 50,8 mg Turbo wstaje dość ospale, a jak już dźwignie to przeładowuje na 2570 mbar (limiter na 2142), potem zawór zbija ciśnienie i znowu zanim się rozbuja... Sprawdzałeś jak chodzi sztanga turbiny ? Nie ma oporów ? ? ? To trochę wygląda na przycięcie się geometrii przy bucie... potem zawór zbija i zanim się rozbuja to się kończy obrotomierz... Podciśnienia też można przejrzeć prewencyjnie...
dawowo Opublikowano 7 Listopada 2017 Autor Opublikowano 7 Listopada 2017 Już po temacie.. Na nieszczęście godzinę temu na obwodnicy wyleciał mi lis, zderzak od S'ki skasowany i chłodnica dziurawa.. [emoji21][emoji26][emoji31]Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka
Arek8888 Opublikowano 7 Listopada 2017 Opublikowano 7 Listopada 2017 4 minuty temu, dawowo napisał: Już po temacie.. Na nieszczęście godzinę temu na obwodnicy wyleciał mi lis, zderzak od S'ki skasowany i chłodnica dziurawa.. Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka Współczuję
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się