Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 TDI AFN - PRZEŁADOWANIE Prośba o ocenę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Ostatnio podłączyłem autko pod Vaga i pokazał się taki błąd: 00519 -  Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
        28-10 -  Short to Plus - Intermittent

Dodam, że auto straciło troszkę na mocy, nie ciągnie tak jak wcześniej i pojawiają się przeładowania. Przy przyspieszaniu słychać również głośne, wyraźne syczenie. Turbo miałem regenerowane w kwietniu tego roku.  Audinka jest po modyfikacji mapy paliwa (ok. 130-150km - nie wiem dokładnie, ponieważ takową nabyłem)

Poniżej wstawiam logi:

Proszę o pomoc :)

 

LOG-01-001-stat.CSV

LOG-01-003-stat.CSV

LOG-01-004-stat.CSV

LOG-01-007-stat.CSV

LOG-01-008-stat.CSV

LOG-01-010-stat.CSV

LOG-01-011-stat.CSV

LOG-01-013-stat.CSV

LOG-01-001-004-xxx.CSV

LOG-01-001-dyn1.CSV

LOG-01-003-011-xxx.CSV

LOG-01-003-dyn.CSV

LOG-01-004-dyn.CSV

LOG-01-008-dyn.CSV

LOG-01-010-dyn.CSV

LOG-01-011-010-xxx.CSV

LOG-01-011-dyn.CSV

Edytowane przez dawowo
Opublikowano

Ten błąd wskazuje na błąd czujnika ciśnienia w kolektorze dolotowym. Występuje wtedy, gdy wartość ciśnienia w kolektorze przekroczy granicę pomiarową czujnika. Na początek sprawdź szczelność wszystkich wężyków podciśnieniowych (a najlepiej wymień je na nowe bo to tylko pół godziny roboty). Sprawdź też czy kierownice w zmiennej geometrii pracują bez zakłóceń.

Opublikowano

Coś nie tak z tymi logami - w sensie, że źle je odczytać :/ konwertowałeś te pliki czy coś ? 

Opublikowano

Kamil, programem CSVConv

Opublikowano

A masz jeszcze te oryginalne ? ? ? jak tak to wrzuć te pierwsze niekonwertowane. 

Opublikowano

Nie znam się na czipach, ale ten program jakiś dziwny - dawkę paliwa bierze Ci z życzenia kierowcy... 50,8 mg

Turbo wstaje dość ospale, a jak już dźwignie to przeładowuje na 2570 mbar (limiter na 2142), potem zawór zbija ciśnienie i znowu zanim się rozbuja... 

LOG-01-003-011-xxx CSV.png

Sprawdzałeś jak chodzi sztanga turbiny ? Nie ma oporów ? ? ? To trochę wygląda na przycięcie się geometrii przy bucie... potem zawór zbija i zanim się rozbuja to się kończy obrotomierz... 

Podciśnienia też można przejrzeć prewencyjnie... 

 

Opublikowano

Już po temacie..
Na nieszczęście godzinę temu na obwodnicy wyleciał mi lis, zderzak od S'ki skasowany i chłodnica dziurawa..
[emoji21][emoji26][emoji31]

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
4 minuty temu, dawowo napisał:

Już po temacie..
Na nieszczęście godzinę temu na obwodnicy wyleciał mi lis, zderzak od S'ki skasowany i chłodnica dziurawa..
emoji21.pngemoji26.pngemoji31.png

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka
 

Współczuję :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...