Vexart Opublikowano 20 Listopada 2017 Autor Opublikowano 20 Listopada 2017 Zaworek jednokierunkowy działa sprawnie nie przepuszcza w drugą stronę. nie widziałem nigdzie by zrobił się majonez leje dobry olej i wymieniam na czas. Ktoś ma jeszcze jakiś pomysł co sprawdzić? Proszę pomóżcie chciałbym to naprawić, Co jakiś czas przez chwilę miga check engine.
Vexart Opublikowano 20 Listopada 2017 Autor Opublikowano 20 Listopada 2017 Postaram się jutro sprawdzić, na zimnym czy na ciepłym sprawdzać?
lukaszooo Opublikowano 20 Listopada 2017 Opublikowano 20 Listopada 2017 Jak bedzie bryndza to zobaczysz na zimnym.
Vexart Opublikowano 21 Listopada 2017 Autor Opublikowano 21 Listopada 2017 (edytowane) Będę mógł sprawdzić dopiero w czwartek. Jeżeli ciśnienie będzie za małe to remont silnika tak? Edytowane 21 Listopada 2017 przez Vexart
lukaszooo Opublikowano 21 Listopada 2017 Opublikowano 21 Listopada 2017 Sprawdz a potem bedziemy sie zastanawiac
Vexart Opublikowano 23 Listopada 2017 Autor Opublikowano 23 Listopada 2017 Witam kompresja wyszła na 1 cylindrze - 11,5 na 2 cylindrze - 11,7 na 3 cylindrze - 12,25 na 4 cylindrze - 12.
sitar Opublikowano 23 Listopada 2017 Opublikowano 23 Listopada 2017 Poradziłeś sobie? Błędy nadal te same?
Vexart Opublikowano 23 Listopada 2017 Autor Opublikowano 23 Listopada 2017 Czyli co jeszcze można sprawdzić? Czy pojechać zapytać z gazem? Tylko musiał bym pojechać do Lublina bo u nas w mieście nikt nie robi BRC.
Vexart Opublikowano 23 Listopada 2017 Autor Opublikowano 23 Listopada 2017 Niestety nadal te same wypadanie zapłonu check engine miga coraz.
lukaszooo Opublikowano 23 Listopada 2017 Opublikowano 23 Listopada 2017 Czyli zostaje kwestia elektryki, zamieniałeś cewki miejscami ????
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się