marekg Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 gdzie został "osylikonowany" ten komputer? od góry? żeby "polepszyć" to co powinna zagwarantować uszczelka? a dół? nie ma jakiegoś pęknięcia?
adrex7 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Witam forumowiczów:) Niestety mam ten sam problem z moja audi Problem nie występuje przy deszczu(na szczęście) tylko jak pojadę na myjnię albo sam porządnie umyje auto pod domem, dlatego też nie przesadzam z wodą po ostatniej takiej akcji zaholowałem auto do mechanika, on po 30 min zabrał się za auto a tam kolejny psikus samo się naprawiło i tak jest zawsze samo się zepsuje i samo się naprawi czasami po 15 min a czasami po kilku godzinach. Jak by popatrzeć na częstotliwość tych awarii to średnio raz na 3-4 miesiące:) Szkoda że to całkiem się nie zrypie bo wtedy mechanik by grzebał aż by znalazł usterkę a tak to jest zabawia w ciuciu babkę . Na szczęście jest to jedyna przypadłość mojego autka (odpukać w niemalowane:decayed:) Jak widzę z jakimi problemami inni forumowicze się borykają to cieszę sie że mam tylko taki problem który raz na kilka miesiecy sie pojawi i sam zniknie:) Pozdrawiam
fafnasty Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 do uszczelnienia dolna obudowa ecu!! jak ją rozkręcisz to zobaczysz że od spodu dostaje sie woda i zalewa kostki wielokrotnie sie zdarzało w b5 i b6 sam to kilka razy przerabiałem ---------- Post dopisany at 21:37 ---------- Poprzedni post napisany at 21:35 ---------- zdejmij pokrywe ecu potem podnieś kompa i są po bokach 2 nakrętki na klucz 10 które trzymaja dolna obudowe tam jest uszczelka ktora w aso kosztuje ok 40pln wymien dokręć i po problemie
Kazimierz9999 Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 Dziękuje, ale wszystko powymieniane posprawdzane (zero wody, zero wilgoci) a problem nie znika
mily Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 kable zapłonowe w TDI??? No fajki na świece z przyzwyczajni, a co masz na wifi świece podłączone? co do tematu to zrób logi, ale tu nie pomogę, spróbuj też sprawdzić wtyczki wtrysków podociskaj itp Świece możesz mieć wszystkie popalone a i tak Ci odpali, jeżeli już to wtryski. ---------- Post dopisany at 23:52 ---------- Poprzedni post napisany at 23:50 ---------- Kanały masz udrożnione w przedgrodzie tam gdzie ECU?? One są miejwięcej pod akumulatorem. On jest na pompie czy na pompowtryskiwaczach?? ---------- Post dopisany at 23:56 ---------- Poprzedni post napisany at 23:52 ---------- Dymienie na czarno świadczyło by że pompowtryskiwacze szaleją. Najlepiej jak byś zrobił logi podczas kąpieli. ---------- Post dopisany 23-02-2014 at 00:01 ---------- Poprzedni post napisany 22-02-2014 at 23:56 ---------- Jeszcze tak sobie głośno myślę że woda dostaje się do filtra powietrza, mokry nie przepuszcza powietrza i mu brakuje a wtryski próbują "nadrobić". Sprawdzałeś filtr powietrza czy nie jest mokry?? ---------- Post dopisany at 00:04 ---------- Poprzedni post napisany at 00:01 ---------- Jak woda się dostanie do ECU to wyleci na nogi to chyba by kolega zauważył (a może i nie), a w środku nie masz czasami mokro po kąpielach??
Kazimierz9999 Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 Wszystko co koledzy pisali sprawdziłem, w środku sucho, filtr powietrza nawet wyciągałem...
mily Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 To chyba jednak bez logów się nie odbędzie chociaż statycznych. Podłącz kompa i ja bym zlogował na początku pompowtryskiwacze. Znaczy włączasz logowanie i polej typa wodą, wydaje mi się że zaczną głupieć.
SEB-A4 Opublikowano 6 Lipca 2015 Opublikowano 6 Lipca 2015 Witam. Odświeżam temat. Widze że kilka osób miało podobny przypadek ale nikomu nie udało sie go pozbyć? Czy poprostu nikt nie miał czasu pochwalic sposobem jego rozwiązania?! Po umyciu auta na myjce silnik zaczynał przerywać. Po dodaniu gazu zaczął się dławić i falować na niskich obrotach i po pewnym momencie zgasł. Po ponownym odpaleniu auta silnik pracuje równo do momentu dodania gazu, przydusza się i gaśnie. Zauważyłem również, że po odpaleniu silnika, chodził sobie spokojnie na równych obrotach a po energicznym kreceniu kierownicą zacął ponownie wariować. Jeśli komus udało się ogarnąć temat albo ma pomysł jak to ogarnąć proszę o info.!!!!!!!!!! Witam. Słuchajcie cud!!! Po dwóch dniach auto zostawione w bezruchu, nagle ozdrowiało!!! Po odpaleniu auta znikneły wszystkie dolegliwości Tylko teraz aż strach jechać na myjkę
KlaudiaK Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Witam.mam pytanko,poniewaz moja b6stka po ulewie gasnie a jak odczepie wtyczke od przeplywki to idzie.dlaczego tak sie dzieje?czy mam sprawdzac uszczelke od eku?z gory dziekuje
pavelc Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 koledzy mam ten sam problem w B6 avx po myjni i deszczu gaśnie , nie chce wejsc na obroty , czy ktoś rozwiązał problem ?
Kshyhu87 Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 Gdy wystąpi problem ściągnijcie wężyk podciśnienia od EGR (nie od klapy gaszcej) i zaślepcie ten wężyk i dajcie znać czy Wam pomogło. U mnie pomogło i od tamtego czasu na myjnię jeżdżę spokojnie.
lukasz.mazi Opublikowano 16 Listopada 2015 Opublikowano 16 Listopada 2015 Gdy wystąpi problem ściągnijcie wężyk podciśnienia od EGR (nie od klapy gaszcej) i zaślepcie ten wężyk i dajcie znać czy Wam pomogło. U mnie pomogło i od tamtego czasu na myjnię jeżdżę spokojnie. No i ja mam też to samo po wyjechali z myjni zaczęły falować obroty, włączam bieg dodaje gazu a tu nic brak mocy gaśnie. Na drugi dzień jak wschód wszystko ok, wczoraj była ulewa cała noc rano odpalam i to samo obroty całuję i po chwili gaśnie. Pokrywy od kompa nie mogę odkręcić bo się nie da tak łatwo ściągnąć poszybia, wycieraczek. Oddałem dzisiaj do mechanika zobaczymy czy coś się uda namierzyć. Jak ktoś rozwiązał problem to niech się pochwali. Pozdrawiam.
piotrsob1 Opublikowano 16 Listopada 2015 Opublikowano 16 Listopada 2015 jak Wam się znowu będą działy takie cuda, to pierwsze co trzeba zrobić, to podłączyć biegusiem furacza pod kompa w czasie gdy jest problem . Po analizie błędów jakie się pojawiają albo nie dają się wykasować, można zawęzić sobie zakres poszukiwań przyczyny Jeżeli filtr powietrza suchy i drożny , to problem na pewno jest natury elektrycznej , a raczej zwarć lub upływów powodowanych przez wilgoć . W czym dokładnie grzebać, to się powinno wyjaśnić po błędach, jakie odczytacie Dawać błędy, to spróbujemy coś doradzić
KlaudiaK Opublikowano 26 Listopada 2015 Opublikowano 26 Listopada 2015 W mojej b6 stce jak porzadnie deszcz popada to gasnie i jedyne co musze zrobic to odczepic przeplywke i smiga.wymienionale mam gorna i dolna obudowe od eku.teraz wymienie przeplywke na dniach i zobacze co sie stanie. Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
lechit27 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Witam , odkopuję temat, ponieważ mam również awx 1.9 z 2001 roku i przydarzył mi się dzisiaj ten sam problem po umyciu samochodu. Auto po ruszeniu zaczęło się dławić i szarpać , po wyschnięciu wszystko pracuje jak należy. Odpływy pod akumulatorem mam udrożnione, okolice ECU suche. Obawiam się, że podczas obfitego deszczu problem może nawracać . Rozwiązał może ktoś tą przypadłość i wie co może być przyczyną ?
Hezen Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 (edytowane) Panowie, może vag coś powie? Po umyciu sprawdzić wszystko pod maską, czy gdzieś na jakąś kostke poszła woda. Do spradzenia wykładzina od strony kierowcy, jak puszcza uszczelka pod ecu to będzie wilgotna/mokra Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 23 Kwietnia 2016 przez Hezen
snacks Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Wtam, temat wałkowany ciagle ale to jakaś zmora z tym dymieniem i gaśnieciem i brakiem obrotów po umyciu, ja mam to samo a cuda już robiłem aby do kompa woda nie doszła, błędów nie ma zadnych, postoi obeschnie i śmiga dalej, wiec co teraz gdzie szukać co robić???? pomocy koledzy bo auto potrzebne do jazdy
KlaudiaK Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Witaj snacks.ja wymienilem obudowe I uszczelki od kompa I nic.dalej to samo bylo.jak odepniesz wtyczke od przeplywki to bedzie autko hulac tylko troche slabiej a jak wyschnie to spowrotem podpinasz.sprobuj Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L31 przy użyciu Tapatalka
Kshyhu87 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Możliwe żeby woda dostawala sie do zaworka sterującego egrem i powodowała jakieś zwarcie? Ja odlaczylem wezyk podcisnienia od egr i problemu nie mam od tego czasu a wcześniej po kazdym umyciu i mocniejszym deszczu miałem problemy takie jak Wy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się