Jump to content
IGNORED

[B7 BRB] Podczas robienia logów auto zgasło... I klepie


Recommended Posts

Posted (edited)

Silnik 1.9 brb 116km. Czyscilem turbo bo przeladowywalo i pojechałem  robić logi i podczas logu  przy pełnych obrotach auto zgasło i odpalić nie chciało. Ale kręcił ciężko aż w końcu odpalił Ale strasznie tłucze się coś w silniku, zaraz film wstawię. Jak odłączę turbo wężyk od gruszki i dalej stuk nie ustępuje. Dodam że pasek od rozrzadku 15tys. Km temu zmieniony i dobrze naciągnięty. Możliwe że mi szklanki się posypały?

Edited by grzesiekch49
Posted

Daj ten filmik bo na szklanki to mi nie wygląda...:whistling:

Posted

wrzuca sie film na youtube chyba ze mi rozrząd przeskoczył??

Posted (edited)

Klepie tak jakby się w szklance dziura wytarła :decayed:

Wcześniej nie było żadnych tego typu objawów tylko o mniejszym natężeniu dźwięków ?

Na pewno trzeba zwalić pokrywę głowicy i dokładnie sprawdzić wałek i szklanki :hi:

Raczej na pewno to nie panewki, bo tak mi do głowy przyszło po pierwszym opisie :P

Edited by piotrsob1
Posted

wcześniej delikatnie klepało i tak samo i auto słabsze było :) ale zgasiłem i za 10 min odp i przestało to było jakieś 500km temu :D i spokój był do dziś jak auto w pi... dostało przy logach:)

Posted

zdejmij beret i dokładnie obejrzyj popychacze pod walkiem

Posted (edited)

No i kolega podesłał mi zdjęcia wałka na E-mail.

tak wygląda najgorsza krzywka :

20171115_222850.jpg

:decayed:

Edited by piotrsob1
Posted

wałek i szklanki do wymiany

Posted

no tak wyszło :D

Posted

No na moje oko krzywki brakuje ze trzy milimetry :P:D

Posted
7 godzin temu, piotrsob1 napisał:

No na moje oko krzywki brakuje ze trzy milimetry :P:D

jak brakuje 0.5mm to wałek jest już złom 

Posted

W szklance jest dziura?

Posted

Mi brakuje ok 4 mm ? a w szklanki wklesle  do środka są ???

Posted (edited)
3 godziny temu, Dev napisał:

jak brakuje 0.5mm to wałek jest już złom 

To ja w takim razie na takim złomie w którym trzy lata temu brakowało po 0,45-0,6 mm krzywek wydechowych zrobiłem już 28 kkm,  puki co ma się dobrze i nie słyszę by mu się pogorszyło :P:decayed:

Co prawda wymagało to małego i prostego zabiegu z mojej strony, ale nie powiem, sam jestem zaskoczony że do tej pory z wałka nie zrobił się frędzel :D

Jak ktoś chce to może tutaj poczytać :

Jak u kolegi brakuje 4mm to raczej do wymiany się kwalifikuje :lol1:

Edited by piotrsob1
Posted

Dobra, ale jaka przyczyna ? Brak smarowania ? Przecież samo z siebie się nie wytarło... chyba, że rzeczywisty przebieg jest jakiś magiczny... Długie interwały pomiędzy zmianami oleju ? pałowanie na zimnym ? 

Posted
Godzinę temu, kamil-vag napisał:

... chyba, że rzeczywisty przebieg jest jakiś magiczny... Długie interwały pomiędzy zmianami oleju ? pałowanie na zimnym ? 

wszystko na raz

Posted
3 godziny temu, kamil-vag napisał:

Dobra, ale jaka przyczyna ? Brak smarowania ? Przecież samo z siebie się nie wytarło... chyba, że rzeczywisty przebieg jest jakiś magiczny... Długie interwały pomiędzy zmianami oleju ? pałowanie na zimnym ? 

Na PW przepytałem kolegę dokładniej,  jakiś czas temu robił broki w wałkach dźwigienek, a ostatnio zauważył że mu oleju przybywa :decayed:

I jedno i drugie ma duży wpływ na smarowanie wałka.

Być może jest też problem z ciśnieniem oleju, bo tak jak pisze podczas mocnego obciążenia silnika auto zgasło i rozrusznik przez chwilę nie miał siły kręcić silnikiem :whistling:

Czyli wygląda na problem z chłodzeniem tłoków które przez to lekko spuchły :D 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...