renegat207 Opublikowano 1 Września 2018 Opublikowano 1 Września 2018 W końcu udało się rozwiązać zagadkę. Podałem z prostownika masę na masę pojazdu a plusa bezpośrednio na wtyczkę pompki wtedy pompka chodziła tzn. w ten sposób wykluczyłem obwód masy. Potem zapodałem plusa na bezpiecznik nr 28 też do pompki dochodziło znikome napięcie tzn. po przekręceniu zapłonu napięcie zanikało nawet jak zrobiłem zworkę w przekaźniku 395. Szukałem dalej po kolei i okazało się, że było zamontowane zabezpieczenie coś ala odłaczenie pompy paliwa doszedłem do miejsca gdzie to było zamontowane i odciąłem najpierw włącznik , który był sprawny potem bezpiecznik i nadal to samo. Dopiero jak odciąłem przewody za bezpiecznikiem i zmostkowałem pompka zaczęła działać. Jak widać ktoś dał za słabe połączenie przewodów, tak na oko pompka zaciąga około 4-5 Amper ( na tyle wychylała się wskazówka prostownika przy podłączeniu), więc prąd nie taki mały dlatego bardzo ważna jest dobra przewodność szczególnie na stykach i złączkach.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się