petrosdbz20 Opublikowano 27 Listopada 2017 Opublikowano 27 Listopada 2017 Hej. W zeszłym tygodniu miałem regenerowaną turbiną. Po odebraniu samochodu wszystko było ok. Przejechałem jakieś 150km i nagle w mieście zapalił mi się CHECK ENGINE. Podpiąłem kompa i dostałem coś takiego: 008583 - Bank 1; System too Lean at Idle P2187 - 004 - - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100100 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 161204 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 822 /min Load: 28.6 % Speed: 5.0 km/h Temperature: 66.0°C Temperature: 11.0°C Absolute Pres.: 990.0 mbar Voltage: 13.970 V Skasowałem, przejechałem 100km i dzisiaj z mieście to samo: 008583 - Bank 1; System too Lean at Idle P2187 - 004 - - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100100 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 161365 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 1047 /min Load: 17.6 % Speed: 21.0 km/h Temperature: 92.0°C Temperature: 31.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 13.716 V Co może być nie tak? Wracać do mechanika? Niestety z elektroniką u niego jest słabo, a turbinę wysyłał do zewnętrznej firmy. A może to jest normalne po wyjęciu turbiny i regeneracji? Może z czasem przestanie walić tym błędem. Kompletnie się nie znam, więc będę wdzięczny za każdą sugestię.
petrosdbz20 Opublikowano 28 Listopada 2017 Autor Opublikowano 28 Listopada 2017 Ok. Wygooglowałem możliwe problemy. Jakieś pomysły, na co zwrócić uwagę na początek, skoro była wyjmowana turbina? Co mogło zostać naruszone? Dzisiaj dodatkowo po pracy odpalam silnik, chodzi jakoś dziwnie, miga check engine i obroty na poziomie 800 od razu bez ssania. Po paru sekundach zgasiłem, zapaliłem, i już było ok. Nie odpalił na 1 cylindrze?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się