olpen Opublikowano 6 Grudnia 2017 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Witam. Posiadam audi a4 b6 1,6 102km alz... i nie mogę dać sobie rady z spadaniem obrotów podczas cofania lub dawania auta na luz spadaja obroty do 0,5 odczuwa sie jak by miał zgasnąc poczym wyrównuje sie na 1tsiak i jest okey. Jest to denerwujące proszę o pomysły Silnik po remoncie niby wszystko sprawne nie wywala żadnych błędów choć ja stawiam na wtrysk któryś oszukuje chyba..
patryq633 Opublikowano 7 Grudnia 2017 Opublikowano 7 Grudnia 2017 Mam ten sam problem, jednak nie za każdym razem on występuje. Niedługo mam zamiar wymienić wszystkie przewody podciśnienia i zobaczę czy poprawi się coś.
romszy1 Opublikowano 20 Grudnia 2017 Opublikowano 20 Grudnia 2017 Witam i co poprawiło coś sie rozwiązaliście problem bo mam tak samo
dymekk208j Opublikowano 29 Grudnia 2017 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Witam, Miałem podobny problem na silniku z LPG, przyczyną był pęknięty wężyk od podciśnienia. Silnik łapał lewe powietrze.
olpen Opublikowano 4 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2018 u mnie wszystkie wężyki okey a problem dalej ten sam...udało się komuś go rozwiązać?
wielkiszu666 Opublikowano 4 Stycznia 2018 Opublikowano 4 Stycznia 2018 Witam. Mam juz drugie auto z tym silnikiem i w obydwoch bylo to samo. W golfie nie udalo mi sie nic zrobic po mimo wymian odm listw wezykow i milona innych rzeczy. W audi pomaga ale tez nie w stu porocentach czyszczenie przepistnicy i kalibracja. Ja sie do tego przyzwyczailem i nie przeszkadza. Chyba ze zacznie silniki gasnac tak mi sie zdarzylo o golfie. Taki urok chyba tego silnika
chicken-A4 Opublikowano 4 Stycznia 2018 Opublikowano 4 Stycznia 2018 Ja mam tak samo, obroty spadają do 0,5tys przy cofaniu. Mam tak od 5 lat bo tyle B6 jest ze mną. Myślałem po prostu że "ten typ tak ma", bo jeżdżę też B7 1.9 i nigdy tak się nie zdarzyło. W sobotę postaram się sprawdzić wężyk od podciśnienia i dam znać czy problem rozwiązany.
k232 Opublikowano 4 Stycznia 2018 Opublikowano 4 Stycznia 2018 (edytowane) Te silniki tak mają, u mnie jest to samo a auto sprawne w 100%. Kiedyś byłem u gościa co zajmuje się tuningiem, posprawdzał mi wszystko i mówił, że to nie ja jedyny mam taki problem, stare b5 tak mają fabrycznie bo mamy przepustnicę na linkę, jeżeli byłaby przepustnica elektryczna to takich objawów by nie było Edytowane 4 Stycznia 2018 przez k232
Siwy740 Opublikowano 14 Stycznia 2019 Opublikowano 14 Stycznia 2019 Podniosłem obroty biegu jałowego z wartości 128 na 134 auto nie przygasa zbiera się pięknie jak na 1.6 ...wartość 128 odpowiada u mnie za 750 obr/min , a wartość 134 za 810 obr/min...ale ale po kilku dziesięciu kilometrach gubi zapisaną wartość 134 i wraca na wartość 128 zapisaną fabrycznie...Więc potrzebny jest kod 7-cyfrowy by wejść vcds-m w dostęp upoważniony ...dodam że kod 12233 nie wchodzi.... Jakieś podpowiedzi czy zostaje aso albo wgranie zmodyfikowanego softu....????
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się