Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Problem z turbiną


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem jak pocisne troche samochodem nawet mocno pojade tak na 95 % i zatrzymam sie to turbina zaczyna chodzic jak by to byl tdi a mam silnik benzynowy 1.8t czy to tak ma byc ?? bo slyszalem ze jak turbina jest goraca to jakis tam zaworek sie otwiera i to on tak chodzi ale niejestem do tego zbytnio przekonany dzieki z gory za odp

Opublikowano

Czyli że mocno ją wtedy zaczyna slychac ? tzw świszczy ?

- Ten zaworek upuszcza nadmiar cisnienia. Robi takie pchuuuuuuuu pchuuuuuu :przebiegly: przy schodzeniu z obrotow.

Jestem świeżo po regeneracji turbawki i teraz:

- dzwięk turbo jest slyszalny

- dzwięk zaworka jest slyszalny

Szczególnie slyszalne gdy mam np 3 bieg otwarta szyba jade w tunelu 1400 obrotow i bucior. Slyszac i gwizd turbiny (niczym v6 tdi) i pożniej zaworek(ten juz ciszej ale jak wie sie czego sluchac to tez)

Określ dokladnie co sie dzieje u Ciebie ? Najlepiej byloby podpiąc manometr i sie przejechac. U mnie przed wymiana bylo 0.....

Opublikowano

Dźwięk turbiny w benzynie i dieslu się nie różni. W zasadzie bez obciążenia jej nie słychać. Opisz dokładniej o co chodzi, bo pewnie ci coś w silniku klekocze. A jak rzęzi lub klekocze turbo, to szukaj nowego.

Opublikowano

Sorki, że piszę tutaj, ale tak przy okazji chciałbym zapytać się loco87 : ile wyniósł cię koszt regeneracji turbinki, bo sam zastanawiam się nad odnową mojej :) Z góry dzięki za odpowiedź :)

Opublikowano

950pln + spedycja. 2 lata gwar. bez limitu kilometrów. Pisemna gwar. z warunkami pieczątkami etc.

Pancin.... dzwięk turbiny w dislu jest duzo glosniejszy niz w benzynie (chyba ze w sti ;p )w 2.5tdi v6 jest slyszalny caly czas a z niskich obrotów przy sandale to juz wogule śwista jakby mialo leb urywac. Jest to związane z umiejscowieniem tej turbiny wyciszeniem i wielkością. Pozatym jedna turbina będziwe glosniejsza droga cichsza. Taka natura.

Opublikowano

Witam mam problem jak pocisne troche samochodem nawet mocno pojade tak na 95 % i zatrzymam sie to turbina zaczyna chodzic jak by to byl tdi a mam silnik benzynowy 1.8t czy to tak ma byc ?? bo slyszalem ze jak turbina jest goraca to jakis tam zaworek sie otwiera i to on tak chodzi ale niejestem do tego zbytnio przekonany dzieki z gory za odp

Stawiam 10 PLN, ze klekocze mu zawor wegla tuz obok filtra powietrza :D ( podobny dziwiek do diesla ;) )

Jak turbina jest goraca na postoju to zadne zawory sie nie otwieraja. Praca DV/WG/N75 zalezy od cisnienia a nie temepratury ...

Loco, dzwiek w TDI jest mocniejszy ale klekot czesto go zaglusza ;) Stad moze sie wydawac, ze w benzynce jest on bardziej intensywny ... no i mozna go latwo jeszcze wzmocnic :evil:

Pozdrawiam! :hi:

Opublikowano

Ja nie chce nic złego prorokować ale klekot podobny do TDI to tylko i wyłącznie może byc spowodowany tłukącymi sie popychaczami zaworów, a szczególnie ze mowa o występowaniu tego po ostrej jeżdzie gdy olej może byc troszke "za ciepły" i z jakiegoś powodu spada jego ciśnienie. Najlepiej szybko odwiedz jakiegoś dobrego mechanika niech zmierzy ciśnienie oleju gdy motor jest gorący, albo najlepiej niech Ci je zmierzy podczas jazdy może uda sie wam trafic akurat na momęt gdy wystąpi to tłuczenie:)

Opublikowano
Pancin.... dzwięk turbiny w dislu jest duzo glosniejszy niz w benzynie (chyba ze w sti ;p )w 2.5tdi v6 jest slyszalny caly czas a z niskich obrotów przy sandale to juz wogule śwista jakby mialo leb urywac. Jest to związane z umiejscowieniem tej turbiny wyciszeniem i wielkością. Pozatym jedna turbina będziwe glosniejsza droga cichsza. Taka natura.

Ja nie napisałem, że jak butujesz się nie różni. Odpowiedziałem na postawione pytanie, które brzmiało:

...jak pocisne troche samochodem nawet mocno pojade tak na 95 % i zatrzymam sie to turbina zaczyna chodzic jak by to byl tdi a mam silnik benzynowy 1.8t...

A na postoju żadnej turbiny nie słychać, chyba, że jej wirniki przez wydech wylatują. ;)[br]Dopisany: 04 Luty 2009, 23:57_________________________________________________Podepnę się pod temat. Mam podobny problem. Stara sonda słabo już działała, więc założyłem nową uniwersalną NGK, czteroprzewodową. Też pokazuje mi na VAGu błąd obwodu podgrzewania sondy. Ale wskazania wydają się prawidłowe. Czy ma to podgrzewanie jakiś istotny wpływ na działanie silnika?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...