kogut a4 spotr Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Witam kolego dzisiaj zakończyłem 24 godzinne płukanie nagrzewnicy i grzeje teraz tak jak powinna, nagrzewnica była zakamieniona, na 24 godziny wlałem Cilit do kamienia i rdzy i zrobiło robotę, tak że w moim przypadku płukanie pomogło
rafal9119 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 konieczne jest wlanie na 24 godziny? nie wystarczy 15 minut? mam zamiar czyscic nagrzewnice
kogut a4 spotr Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 Każdy wlewa na godzinę a potem mówią ze to nic nie daje, no i wcale się nie dziwię, moim zdaniem to na 15 min szkoda nawet zaczynać roboty, zostawiasz to minimum na 12 godz, ja to zalałem na wieczór i na drugi dzień po pracy skończyłem i efekt kolosalny, a już byłem nastawiony na wyciąganie nagrzewnicy i udało się praktycznie bez roboty
bartek1561 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Witam mógłby ktos mi wytlumaczyc gdzie ten cholerny wezyk z tego kruca wychodza zeby odpowietrzyc ten układ chlodzenia? bo nie moge go znalesc ''chyba zbyt ciemny jestem'' najlepiej jakby ktos jakies foto podrzucil bym był bardzo wdzieczny ---------- Post dopisany 23-06-2014 at 20:35 ---------- Poprzedni post napisany 22-06-2014 at 12:41 ---------- Witam ponownie Panowie tak caly czas mysle i moze to jest na lewej rurce taka dziurka i to sie delikatnie sciaga i tym sie odpowietrza ?
Babel Opublikowano 7 Października 2014 Opublikowano 7 Października 2014 Witam mógłby ktos mi wytlumaczyc gdzie ten cholerny wezyk z tego kruca wychodza zeby odpowietrzyc ten układ chlodzenia? bo nie moge go znalesc ''chyba zbyt ciemny jestem'' najlepiej jakby ktos jakies foto podrzucil bym był bardzo wdzieczny ---------- Post dopisany 23-06-2014 at 20:35 ---------- Poprzedni post napisany 22-06-2014 at 12:41 ---------- Witam ponownie Panowie tak caly czas mysle i moze to jest na lewej rurce taka dziurka i to sie delikatnie sciaga i tym sie odpowietrza ? Oczywiście, że tak
aliena4 Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 Czytałem ten temat i nadal nie mogę znaleźć rozwiązania w moim przypadku, chodzi o to że mam uszkodzony parownik na 100%, a mój panel klimatronika nie reaguje nie włącza się. Jest to auto robocze, i potrzebuję tylko samego nawiewu ciepłego powietrza na szyby przed idącą zimą. W zeszłym roku jeszcze działał w tym już nie. Nie mam obecnie zbyt dużo funduszy na zmianę auta, bo zakupiłem sprzęt do wykonywania mojej pracy, który był mi niezbędny. Natomiast jest szansa uruchomić sam nawiew ciepłego powietrza, uruchomić jakoś klimatronik? Bo wydaje mi się że parownik nie ma większego wpływu na tą sytuację, tak przypuszczam. Audi to 1.8 V5 ADR 1999 rok, z przebiegiem już 450.000km, proszę o pomoc, bądź rady do kogo się udać z tym problemem na śląsku.
ZaoR Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 (edytowane) Witam,mam następujące błędy 04.1 (G89) czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, ciągła przerwa, *04.1 (zobacz poniżej) 04.2 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 04.1 05.3 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, czasem przerwa 11.7 Klapa centralna, czasem blokowana 13.7 Klapa nogi/odszraniacz, czasem blokowana Czy te błędy powodują brak ogrzewania? Jechałem sobie do pracy było ciepło a nagle zrobiło się zimno.Wskazania temperatury na klimatroniku wykluczają termostat.Leci lekkie ciepłe powietrze a jak się jedzie dłużej to zimne,także domniemam że muszę nagrzewnice przepłukać.Ale te błędy,jak je skasować?No i ten czujnik z kodu 4.1 gdzie on się znajduje?? Dzięki za pomoc Silnik 1.8 ADR i w sierpniu wraz z rozrządem wymieniłem mu pompę wodna wraz z nowym płynem,od tamtej pory zrobiłem jakieś 8-10 tyś km i jeszcze jedno pytanie z której strony jest wejście a z której odpływ? Edytowane 7 Grudnia 2014 przez ZaoR
Dragon7820 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 witam posiadam audi a4 1997 z klimatronikiem i moj problem polega na tym ze cały czas leci zimne powietrze , oba węże gorące temperaturę trzyma 90c proby odpowietrzenia konczyły sie tym że leciała woda odpowietrzaczem lecz po jeździe znowu powietrze lub piana , co robić prosze o pomoc
novwy Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 witam posiadam audi a4 1997 z klimatronikiem i moj problem polega na tym ze cały czas leci zimne powietrze , oba węże gorące temperaturę trzyma 90c proby odpowietrzenia konczyły sie tym że leciała woda odpowietrzaczem lecz po jeździe znowu powietrze lub piana , co robić prosze o pomoc spróbuj przepłukać nagrzewnice miałem tak jak Ty i po płukaniu jest tak jak powinno być ciepłe powietrze z nawiewów, odpowietrzanie też nic nie dawało
Dragon7820 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 witam posiadam audi a4 1997 z klimatronikiem i moj problem polega na tym ze cały czas leci zimne powietrze , oba węże gorące temperaturę trzyma 90c proby odpowietrzenia konczyły sie tym że leciała woda odpowietrzaczem lecz po jeździe znowu powietrze lub piana , co robić prosze o pomoc spróbuj przepłukać nagrzewnice miałem tak jak Ty i po płukaniu jest tak jak powinno być ciepłe powietrze z nawiewów, odpowietrzanie też nic nie dawało a czym płukałeś ? bo myślę o wodzie z octem , a i jak długo to robiłeś ?
novwy Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Przeplukalem woda bierzaca pod ciśnieniem, potem zalałem roztworem kamix, moze być ocet. Teraz jest ok, po samym plukaniu mnóstwo syfu wyleciało.
Dragon7820 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 a na długo go zostawiłeś w tym roztworze ? oby pomogło bo wytrzymać nie idzie:-P
Dominik5169 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Witam, temat jak najbardziej jest super Przyznam się, że nie zaglądałem tu do póki i mnie dotkną problem z grzaniem....Zacznę od tego, że termostat mam do wymiany bo silnik przy obecnej temperaturze (+2/-5) nagrzewa się zaledwie do 70-80 stopni.Główny problem pojawił się dziś. Jadąc leciało ciepłe powietrze i nagle słychać było ciche "cykanie" w okolicy climatronica po czym przestało w ogóle lecieć powietrze, nie leci na żadnym kanale i nie ważne jaki stopień nadmuchu był by ustawiony.Miał ktoś podobny problem? Dodam, że wszystkie bezpieczniki są ok.
novwy Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 a na długo go zostawiłeś w tym roztworze ? oby pomogło bo wytrzymać nie idzie:-PNiecałe dwa dni, ale jak pisałem najwięcej syfu wyleciało przy płukaniu.
Dragon7820 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 dzięki za odpowiedź z piątek sprawdze jak tylko wrócę do domu:-P
15lolo Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 koledzy juz sam nw moze cos doradzicie , nowa nagrzewnica,, nowy markowy termostat. , nowa chlodnica, podmieniany panel klimatornika (pokazuje wartosc prawidłową) podmienione czujniki 191 i 192 i bez zmian, a4 1.8t lpg . 99r auto slabo grzeje na postoju, brak bledow vag, silniczki sprawne, jedyny sposob na ogrzanie wnetrza auta trzymanie na wysokich obrotach lub dynamiczna jazda co sądzicie
ZaoR Opublikowano 5 Lutego 2015 Opublikowano 5 Lutego 2015 Sorry że dopiero odpisuje.No więc u mnie była zawalona nagrzewnica.Potraktowałem ją roztworem z octu.Pomogło ale nie do końca. Wziąłem się za sprawdzenie pompy wody.Okazało się że pompa jest ok, a winowajca braku dobrego ciśnienia był pasek który ją napędza. Dodatkowo nagrzewnice raz jeszcze przepłukałem i teraz parzy ogrzewwnie juz na wolnych obrotach.
riza Opublikowano 16 Października 2015 Opublikowano 16 Października 2015 Siema. Zepsuły mi sie silniczki nawiewu. Leci całkowicie zimne powietrze. Silniczki odpowiadające za klapy ogrzewania nie reagują. Wymagają wymiany lub naprawy.Jeżeli chce wymienić silniczki to musza sie zgadzać numerki tych silniczków na moim jak i na zamienniku, musza być identyczne ? Czy wystarczy, ze podłączę silniczki z tego samego modelu auta i będzie działać ?Audi A4 B5 97r 1.9 TDII tak przy okazji to jeszcze dokładnie jakie odpowiadają za cieplo? Czy to biały czerwony fioletowy ?Czy może jest sposób aby je naprawić bez kupowania nowych?
fragless1 Opublikowano 14 Grudnia 2015 Opublikowano 14 Grudnia 2015 Witam, Dziś postanowiłem odpowietrzyć układ, bo od 1,5 roku brak u mnie grzania. Trochę poleciało powietrza i piany i jakby lepiej bylo, ale tylko na wolnych obrotach wentylatora klimy. Płyn sikał z otworu odpowietrzającego, ale szału nie było. Obydwa węże od nagrzewnicy gorące, po odpowietrzeniu ich temp. jest praktycznie taka sama. Poprzedni właściciel jednak zamienił węże, a bynajmniej tak mi się wydaje, bo wg. Sam naprawiam Audi A4 wąż odpływowy nagrzewnicy jest po prawej stronie w dieslu, a u mnie jest po lewej, jak w benzynie. Moje pytanko, to czy zmiana przewodów może powodować brak grzania? I czy warto czyścić nagrzewnicę (drożna jest), żeby grzało jak należy?
rafal9119 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Opublikowano 31 Grudnia 2015 u mnie po walce z odpowietrzeniem układu do 15 minutach płyn dalej nie sika z otworka węży. co jest aż tak cieżko go odpowietrzyć???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się