kriso000 Opublikowano 20 Grudnia 2017 Opublikowano 20 Grudnia 2017 Witam. Jestem o krok od zakupu b7 z 2.0tdi 170KM, wszystko pięknie tylko obawiam się jednej rzeczy, mianowicie auto ma wycięty DPF. Jak się ma sprawa jeśli chodzi o przegląd auta bez dpf? Czy to prawda, że od nowego roku mają wejść zmiany jeszcze bardziej restrykcyjne jeśli chodzi o emisję spalin? Nie chciałbym kupić auta pułapki.
Karasik2 Opublikowano 20 Grudnia 2017 Opublikowano 20 Grudnia 2017 Zawsze go możesz wpakować na nowo! I Bez DPF przechodzi przegladWysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
ecobuda Opublikowano 20 Grudnia 2017 Opublikowano 20 Grudnia 2017 Kupując audi bez dpf zaoszczędzisz ok 800zł, bo tyle kosztuje jego usunięcie. Sam niedawno wywaliłem to ustrojstwo i potem byłem na przeglądzie. Zero problemu.Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
TomekTdi Opublikowano 20 Grudnia 2017 Opublikowano 20 Grudnia 2017 Wszystko pięknie ładnie tak jak piszą koledzy jeżeli chodzi o badania techniczne. Pytanko tylko jedno przy silniku BRD, jak ktoś w sterowniku Siemensa "wywalił" tego DPF'a. Większość "tjunerów" wywala z całą tabelą błędów. Podpinałeś kompa pod to auto ?
kriso000 Opublikowano 20 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2017 Nie podpinałem komputera pod samochód. Właściciel twierdzi, że auto ma wgrany cały program, z tym, że coś zrobili i świeci się błąd - przepalona żarówka. Jestem zielony jeśli chodzi o sprawy mechaniczne auta.
DanielMod Opublikowano 20 Grudnia 2017 Opublikowano 20 Grudnia 2017 Moja BPW na przelocie 3 cale i mocą 230km/505Nm przeszła ostatnio przegląd bez najmniejszego problemu . Więc nie wiem czym się tu martwić i panikować .
kriso000 Opublikowano 20 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2017 (edytowane) Tak jak napisałem wyżej - obiło mi się o uszy, że od nowego roku będą bardziej restrykcyjnie sprawdzać emisję spalin, tym się bardziej martiwę Edytowane 20 Grudnia 2017 przez kriso000
DanielMod Opublikowano 20 Grudnia 2017 Opublikowano 20 Grudnia 2017 1 minutę temu, kriso000 napisał: Tak jak napisałem wyżej - obiło mi się o uszy, że od nowego roku będą bardziej restrykcyjnie sprawdzać emisję spalin, tym się bardziej martiwę Ciekawe co wtedy z tyloma modzonymi Tedeikami będzie , już nie mówię o reszcie wszystkich innych diesli bez pampersa ...
kriso000 Opublikowano 20 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2017 Teraz, danielstol napisał: Ciekawe co wtedy z tyloma modzonymi Tedeikami będzie , już nie mówię o reszcie wszystkich innych diesli bez pampersa ... głownie z tego powodu założyłem ten temat hehe
DanielMod Opublikowano 20 Grudnia 2017 Opublikowano 20 Grudnia 2017 W każdej chwili możesz wrzucić nawet samego kata bez zmiany softu i auto bez problemu przejdzie normę zadymienia , podejrzewam że i zdrowe auto na przelocie by przeszło te niby nowe normy . 1
Pawelkiwi Opublikowano 20 Grudnia 2017 Opublikowano 20 Grudnia 2017 Nie wchodzą żadne nowe normy ! Wchodzi tylko pedantyczność badań - czytaj wreszcie będą je wykonywać i egzekwować. Normę emisji spalin auto dostaje jak jest wyprodukowane. Np. 2.0 TDI 170KM spełnia normę Euro 5 mimo że obowiązuje od 2009 i wartość PM czyli zadymienia na poziomie max 0.5. Przy sprawnym silniku, wyciętym DPF-ie, usuniętym EGR, zaślepionej chłodnicy spalin, chip 220KM lub 240KM - wynik na stacji nie przekracza 0.4 - test na 6 samochodach = auto przechodzi badania nawet w 2020 roku bo takie normy go obowiązują. Jedyna zmiana z badaniami jest taka że bardziej restrykcyjnie są przeprowadzane czyli wreszcie będą to badać. 1
...radek... Opublikowano 20 Grudnia 2017 Opublikowano 20 Grudnia 2017 Tez mam BRD. Przez jakiś czas świeciła sie kontrolka świec oraz check. Mam wycięty DPF i usunięty EGR oraz wyłaczone klapy kolektora. Po wycięciu auto odżyło. Tak jak ktoś pisał wyżej, gość który wycinał DPF usunąl tabele błędów. Dopiero kolega z forum (edraven) doprowadził wszystko do porządku, wyłączył egr, klapy kolektora oraz dpf i przy okazji podniósł pare koni. Od tego zabiegu święty spokój. Jak ma wycięty DPF to tylko na plus. [emoji6]Wysłane z galaxy s7 1
Pawelkiwi Opublikowano 21 Grudnia 2017 Opublikowano 21 Grudnia 2017 W dniu 20.12.2017 o 21:34, ...radek... napisał: Tez mam BRD. Przez jakiś czas świeciła sie kontrolka świec oraz check. Mam wycięty DPF i usunięty EGR oraz wyłaczone klapy kolektora. Po wycięciu auto odżyło. Tak jak ktoś pisał wyżej, gość który wycinał DPF usunąl tabele błędów. Dopiero kolega z forum (edraven) doprowadził wszystko do porządku, wyłączył egr, klapy kolektora oraz dpf i przy okazji podniósł pare koni. Od tego zabiegu święty spokój. Jak ma wycięty DPF to tylko na plus. Napisz ważną rzecz. Czy auto nadal spełnia normy emisji spalin ? Bo to jest meritum naszych rozważań.
...radek... Opublikowano 21 Grudnia 2017 Opublikowano 21 Grudnia 2017 Chciałbym. Ale przy badaniu technicznym diagnosta nie sprawdził spalin. Wysłane z galaxy s7
scania1213 Opublikowano 27 Grudnia 2017 Opublikowano 27 Grudnia 2017 W dniu 21.12.2017 o 22:39, ...radek... napisał: Chciałbym. Ale przy badaniu technicznym diagnosta nie sprawdził spalin. Wysłane z galaxy s7 Mozna jakos inaczej sprawdzic czy dpf zostal prawidloeo usuniety z. Komputera? Mam na myśli inna technike niz brak bledow na desce
DanielMod Opublikowano 27 Grudnia 2017 Opublikowano 27 Grudnia 2017 Godzinę temu, scania1213 napisał: Mozna jakos inaczej sprawdzic czy dpf zostal prawidloeo usuniety z. Komputera? Mam na myśli inna technike niz brak bledow na desce Tak . VCDS blogi pomiarowe . Przy dobrze usuniętym DPF cała grupa 68 będziesz miał same zera , czyli ilość popiołu itp . W Grupie 67 temperatur egt w drugim wierszu czyli temp spalin DPF będziesz miał - 273 stopnie :-) Myślę że pomogłem
marcinq82 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Opublikowano 30 Grudnia 2017 panowie jestem po wycince DPF, jaki teraz olej do niego polecacie lać ?
Karasik2 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Ja też wywaliłem niedawno ale ci gorsza ciut wcześniej wymieniłem olej powinien być jakiś inny??
ecobuda Opublikowano 30 Grudnia 2017 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Nie. Masz olej do dpf ( niskopopiołowy), a jeśli go już niemasz, to możesz lać zwykły. Ja nie mam dpf i leje liquid moly 4100 5w40. Silnik ciszej pracuje i jest git.Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
DawidTBG Opublikowano 31 Grudnia 2017 Opublikowano 31 Grudnia 2017 W dniu 20.12.2017 o 21:16, Pawelkiwi napisał: Nie wchodzą żadne nowe normy ! Wchodzi tylko pedantyczność badań - czytaj wreszcie będą je wykonywać i egzekwować. Normę emisji spalin auto dostaje jak jest wyprodukowane. Np. 2.0 TDI 170KM spełnia normę Euro 5 mimo że obowiązuje od 2009 i wartość PM czyli zadymienia na poziomie max 0.5. Przy sprawnym silniku, wyciętym DPF-ie, usuniętym EGR, zaślepionej chłodnicy spalin, chip 220KM lub 240KM - wynik na stacji nie przekracza 0.4 - test na 6 samochodach = auto przechodzi badania nawet w 2020 roku bo takie normy go obowiązują. Jedyna zmiana z badaniami jest taka że bardziej restrykcyjnie są przeprowadzane czyli wreszcie będą to badać. Od kiedy silnik 2.0TDI 170km o oznaczeniu BRD spełnia normę Euro 5 ? Przepisy ani pedantyczność badań się nie zmieniają NOx (tlenki azotu), zadymienie spalin ( W DIESELu nie mamy emisji spalin !! mierzymy poziom zadymienia nie mylmy pojęć ) mają się zgadzać z tym co jest na tabliczce znamionowej pojazdu ! i niech Wam drodzy forumowicze nie próbują ludzie wciskać kitu ! Pozdrawiam i życzę szczęśliwego nowego roku!!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się