Joseph Opublikowano 24 Marca 2007 Opublikowano 24 Marca 2007 Hmm... wydaje mi się że map gdzieś powinien być dostępny Choć on akurat nie jest aż tak istotny. Natomiast te od lambdy, zwłaszcza adaptacje, by się przydały. Oczywiście musi być pełna wersja vaga (nie demo) żeby te bloki sczytać. Zamiast 022 i 023 może być 020. Pozdrawiam
gregory Opublikowano 28 Marca 2007 Autor Opublikowano 28 Marca 2007 Ciąg dalszy historii oraz WIELKA prośba do klubowiczów. Witam! ponownie. A więc samochód był u mechanika wczoraj i odkryliśmy że intercooler jest dziurawy i puszcza cisnienie-jednak.Po włożeniu innego/wymianie ,skasowaniu błędów i jezdzie próbnej okazało się że już się tylko jeden błąd wyświetla czyli: 00561 - Mixture Adaptation 13-00 - Adaptation Limit (Mul) Not Reached Następnie na celowniku był przepływomierz ponieważ z reguły mechanik u którego byłem nie ufał podróbkom.Ponieważ przepływka była nowa ale nie oryginalna jakaś podróbka(miała te same numery,kupiona na allegro za jakies 180zł).No więc założył oryginalną przepływke boscha,kasacja błędów i w droge.Samochód na oryginalnej przepływce jest dużo bardziej żwawy nie muli go i przyspiesza bardzo ładnie,błędów zero po wymianie tych dwóch rzeczy.Już nie pisze ile to kosztowało lepiej.A WIEC PODRABIANYM PRZEPŁYWOMIERZOM MÓWIMY ZDECYDOWANE NIE!!! .Pozostał jednak jeszcze jeden problem,a mianowicie czerwona turbina.Po przejechaniu 10km z prędkością 140...160km/h turbo jest rozgrzane do czerwoności,pózniej jednak szybko stygnie,po około 2 minutach jak samochód postoi z włączonym silnikiem ma już normalny kolor żeliwa.Już troche zgłupiałem bo sam już nie wiem czy tak ma być czy nie.I tu WIELKA prośba do kolegów z klubu Audi którzy posiadają 1.8T czy mogliby to sprawdzic.Nawet ci co rzadko pod maske zaglądają.Może po prostu tak ma być tylko nikt tego nie przyuważył że tak się poprostu dzieje.Dzwoniłem też do zakładu który zajmuje się regeneracją turbin i koleś tam powiedział że tak może być bo przecież tamtędy lecą gorące spaliny wprost z cylindrów... .Sam już nie wiem,mam wyjazd za granice i chce tym autem jechać w weekend i troche się boje że jak pojade 10 godzin z prędkością przekraczającą 140km/h to mi się to po drodze rozleci z przegrzania. Czy tak ma być?????????????
chołek_płock Opublikowano 28 Marca 2007 Opublikowano 28 Marca 2007 ... że jak pojade 10 godzin z prędkością przekraczającą 140km/h to mi się to po drodze rozleci z przegrzania.Czy tak ma być????????????? Nie wolno z taką prędkością jeździć po polskich drogach... ;-) Świrki oczywiście. Przejechałem się od zimnego silnika ok 12km i zatrzymałem. Pod maską jest gorąco, w okolicy turbiny zwłaszcza - ale to oczywiste. Natomiast nie zauważyłem, żeby turbo w części wydechowej (ciepłej) nagrzało się do takiego stopnia, żeby "świeciło". W nocy, jak tak poganiałem mocniej (ale bez przesady), to miała kolor czerwony i jasny czerwony (zależy w którym miejscu). Natomiast za dnia tego nie widać. Myślę, że to w normie.
gregory Opublikowano 28 Marca 2007 Autor Opublikowano 28 Marca 2007 ... że jak pojade 10 godzin z prędkością przekraczającą 140km/h to mi się to po drodze rozleci z przegrzania.Czy tak ma być????????????? Nie wolno z taką prędkością jeździć po polskich drogach... ;-) Świrki oczywiście. Przejechałem się od zimnego silnika ok 12km i zatrzymałem. Pod maską jest gorąco, w okolicy turbiny zwłaszcza - ale to oczywiste. Natomiast nie zauważyłem, żeby turbo w części wydechowej (ciepłej) nagrzało się do takiego stopnia, żeby "świeciło". W nocy, jak tak poganiałem mocniej (ale bez przesady), to miała kolor czerwony i jasny czerwony (zależy w którym miejscu). Natomiast za dnia tego nie widać. Myślę, że to w normie. Wielkie dzięki za reakcje i sprawdzenie tego.Czekam na następne wypowiedzi aby porównać co u kogo jak.. .
poziek Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 gregory, co z twoim autkiem?? Daj znać na PW to otworzę temat. otwieram temat - co nowego ??
gregory Opublikowano 6 Maja 2007 Autor Opublikowano 6 Maja 2007 Witam! No więc jestem zagranicą.Oczywiscie swoją furką Samochód sprawował się dobrze podczas drogi.Zrobiłem 1200km i nic się nie stało z turbiną ani z silnikiem.W połowie drogi jak zjechałem na parking otworzyłem maske nie było czuć nawet dużego gorąca z okolic slinika.Przetestowałem spalanie na pewnym odcinku i spalił mi 60ltr. /720km przy stałych 160km/h (non stop autostrada)-niezle co Wtedy pomyślałem se że to niesamowity motor.Następnego dnia po przyjezdzie za granice odpaliłem silnik.Pracował bardzo równo cicho,żaden zawór nie stukał nic nie klekotało-no więc silnik 1 klasa se pomyślałem nic mu się nie stało.Reasumując ten temat to okazuje się że każda niesprawność w moim samochodzie powodowała nasilenie efektu grzania się turbo oraz kolektora wydechowego.Trudno było pózniej określic jednoznacznie ponieważ było w samochodzie wymieniane kilka rzeczy czy tak ma się to grzac czy nie.Prawdopodobnie z winy złego składu mieszanki spowodowanego uszkodzonym przepływomierzem i nieszczelnościami w dolocie.Wczesniej wymieniłem jeszcze sonde lambda,no i ta strumiennica... :/ . Jest też tak że największe grzanie się turbiny powodują nagłe gwałtownie zmieniające się obroty silnika.Jeśli np. przejedziemy się kawałek samochodem szybciej skrzynia zmienia biegi,obroty wzrastaja majeją i znów gwałtownie wzrastają to turbo nagrzewa się mocniej.Natomiast jeśli pojedziemy troche dalej to temperatura turbo się ustabilizuje -chyba,tak mi się wydaje.Sam tak wydedukowałem na podstawie tego co przeszedłem z tym samochodem.W chwili obecnej jestem szczśliwym posiadaczem 1.8T ciesze się dynamiką jazdy i coraz mniej rzeczy zwiazanych z moim samochdem burzy mi tą radość.Pozdro dla wszystkich którzy zainteresowali się moim tematem i chcieli w jakis sposób pomóc.Nie było lekko,ale daliśmy rade.
poziek Opublikowano 6 Maja 2007 Opublikowano 6 Maja 2007 Czy ja dobrze rozumuje, że kiepskie paliwo w kraju lałeś ??
gregory Opublikowano 7 Maja 2007 Autor Opublikowano 7 Maja 2007 Czy ja dobrze rozumuje, że kiepskie paliwo w kraju lałeś ?? hhmm......,ciekawa myśl,o tym nie pomyślałem.A wydaje ci się że może t jakoś wpływać na nagrzewanie się turbiny?Może to przetestuje tutajza granicą i jak przyjade do polski też.
poziek Opublikowano 7 Maja 2007 Opublikowano 7 Maja 2007 koniecznie sprawdź ten temat... czekamy na info
gregory Opublikowano 9 Lipca 2007 Autor Opublikowano 9 Lipca 2007 Na PB 95 holenderskim turbo się podobnie grzeje jak na polskim.Mniej grzeje się na 98 ale i tak się grzeje.Ogólnie polecam każdemu jazde na PB 98-samochód mniej troszke paliwa pali a w rezultacie z kosztami wychodzi chyba na to samo,no a silnik na PB98 jest mniej obciążony.Teraz po kilku lektórach i wizytach u specjalistów wiem że turbawka ma prawo być rozgrzana do czerwoności.Walka z czerwonym KKK K03 to walka z "wiatrakami" :>,bo to małe turbo i musi się napracować aby nadmuchać swoje cisnienie.Tak poprostu powinno być.Pozdrawiam i dziękuje za zainteresowanie.Temat zamykam.
Kunio Opublikowano 9 Lipca 2007 Opublikowano 9 Lipca 2007 ja mam K16 ktora jest sporo wieksza od K03 i tez sie grzeje, to jest normalne jak sie pałuje
artur1983 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Opublikowano 16 Stycznia 2009 witam dziś zauważyłem coś dziwnego po butowaniu około 4km zauważyłem czerwone turbo czy to normalne ? zostawiłem auto na parę minut na wolnych obrotach noi ostygło ale wydaje mi sie że coś nie tak jest ,moje auto trochę sporo pali i jest przymulone co może mieć w pływ na czerwone turbo może katalizator zapchany jeszcze jedno morze mieć na to wpływ rozrząd to znaczy źle ustawiony ,proszę o rade czy to normalny objaw czerwone turbo?
poziek Opublikowano 16 Stycznia 2009 Opublikowano 16 Stycznia 2009 witam dziś zauważyłem coś dziwnego po butowaniu około 4km zauważyłem czerwone turbo czy to normalne ? zostawiłem auto na parę minut na wolnych obrotach noi ostygło ale wydaje mi sie że coś nie tak jest ,moje auto trochę sporo pali i jest przymulone co może mieć w pływ na czerwone turbo może katalizator zapchany jeszcze jedno morze mieć na to wpływ rozrząd to znaczy źle ustawiony ,proszę o rade czy to normalny objaw czerwone turbo? wytnij katalizator
labek Opublikowano 16 Stycznia 2009 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Ja mam wyciętego kata i po upalaniu na śniegu (latanie bokami) turbo oraz DP były czerwone :gwizdanie:
artur1983 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Opublikowano 16 Stycznia 2009 co myślicie o uniwersalnych katalizatorach proszę o jakąś opinie[br]Dopisany: 16 Styczeń 2009, 22:01_________________________________________________ co myślicie o uniwersalnych katalizatorach proszę o jakąś opinie
labek Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 http://www.a4-klub.pl/smf/b5_aeb_gdzie_i_za_ile_kupie_rure_zamiast_katalizatora_foto-t26258.0.html Zajrzyj tutaj...
poziek Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Ja mam wyciętego kata i po upalaniu na śniegu (latanie bokami) turbo oraz DP były czerwone :gwizdanie: każde AEB tak ma....wszystko się zmieni po zmianie wtrysków
gregory Opublikowano 17 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2009 Ja mam wyciętego kata i po upalaniu na śniegu (latanie bokami) turbo oraz DP były czerwone :gwizdanie: każde AEB tak ma....wszystko się zmieni po zmianie wtrysków Raczej po strojeniu
poziek Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Ja mam wyciętego kata i po upalaniu na śniegu (latanie bokami) turbo oraz DP były czerwone :gwizdanie: każde AEB tak ma....wszystko się zmieni po zmianie wtrysków Raczej po strojeniu po zamontowaniu większych wtrysków I STROJENIU
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się