Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A6 ULTRA


delph34i

Rekomendowane odpowiedzi

Było A4 B6 1.8T ( jeszcze szuka nowego właściciela) od mikołaja jestem szczęśliwym posiadaczem A6 C7.

Audi A6 C7 2.0 Tdi ULTRA Avant, rocznik 2016
Z wyposażenia bieda wersja. Mineło jej dopiero 50 tyś. km więc jest fajna baza do modzenia.

Na razie będę robił drugi serwis przed 60 tyś.km. Roczne przebiegi mam na poziomie 12-15 tyś. i mam w planach zachować ten samochód na dłużej.
Z zewnątrz wizualnie wygląda świetnie. We wnętrzu mam w planach wprowadzić rewolucje.
Zresztą zobaczcie sami. Jako że do Trzech Króli jestem w Ojczyźnie to nowe zdjęcia wrzuce później.
Na tą chwile audi stoi na 18 calowych felgach s-line. 20 calowe czekają na wiosne i lato. 

Na pewno będę coś działał z nagłośnieniem bo fabryczne jest strasznie płytkie. 
Wnętrze też na pewno pójdzie do wymiany na jakieś ładne skórzane.
Chciałbym też założyć sobie 3g+z google, podobno licznik też trzeba zmienić, ale to w odpowiedznim czasie będę nękał Wrclagune :P

 

20171203_120912.jpg

20171203_120920.jpg

20171126_130101.jpg

20171210_115605.jpg

Edytowane przez delph34i
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

komputera nie trzeba raczej wymieniać, a jedynie ekran od MMI :) tak mi się zdaje..

 

ładne A6, dla in minus światła... szkoda, że nie matrix albo chociaż zwykły led.. to naprawdę świeci zupełnie inaczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie o najważniejszym zapomniałem, tak lampy musza lecieć do wymiany
tylko matrix led raczej pewnie odpada bo za duża rzeźba będzie z wiązką kamerami itp,
orientuje się ktoś jak ze zwykłym ledem do tego modelu, czy pasuje P&P? kolejna rzecz jaka mi chodzi po głowie to dynamiczne kierunki, u mnie  z tyłu są normalne, jak uzyskac efekt dyamicznych kierunków, jakiś moduł do wymiany czy lampy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za namiary na pewno będe korzystał, na razie czekam na gumowe dywany z aso
jak wasze opinie o adblu w tym samochodzie, warto nalewać samemu czy zostawić to na serwis
mam nadzieje, że wystarcza na normalny interwał miedzy wymianami oleju

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz normalnie samemu... na niektórych stacjach jest już dystrybutor do adblue, więc nalewasz jak paliwo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, marcintuchola napisał:

Dokładnie, jaki masz zbiornik? Bo mi zbiornika 18litrow starcza na 4tysiace:/ tylko ze w fordzie 

Ja w moim A4 B8 na zbiorniku adblue zrobiłem 14tyś km zbiornik niby 20L

Coś chyba nie halo z twoim fordem.:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. Pomyślałem ze moze mi pomożesz bo mam dylemat. Tez mam b6 i zamierzam zmienić na cos nowszego. Moim marzeniem jest właśnie c7 tylko ze przedlift. Czy mógłbyś mi opisać wrażenia po przesiadce? Auto tez bede w Szwecji kupował a mój budżet to myśle 150-170 tys sek. Zastanawiam sie tez nad a4 b8 ale to juz max okolice 100 tys bo za więcej to lepiej do a6 dołożyć.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po powrocie do Polski i przesiadce na b6 pierwsze co zrobiłem to sprawdzałem wspomaganie bo wydawało mi się że kierownica chodzi ciężko jakby nie działało.
W A6 jest praktycznie cisza w środku. Podwójne szyby robią robote:P. Jedyne co to strasznie brakuje mi automatu. Ciężko mi się przyzwyczaić do manuala. Z drugiej jednak strony mam plany poeksploatowac to auto kilka lat więc nie chciałem mieć problemów z s-tronickiem - mam na myśli głównie finansowe. Póki co nie mam żadnych zastrzeżeń, no może po za tragicznym systemem audio. Przy spokojnej jeździe do pracy (25km) spalanie wychodzi mi na poziomie 5.2-5.5 litra, więc jestem zadowolony.  Jeśli cię stac na zakup to nie zastanawiaj się nad B8, tylko bierz C7. Z przedliftowych to najlepiej szukaj tych 177 konnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Wiesz moze jaki dokladnie to model felg albo masz ich numer ?? za***ista furka :)  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przyglądałem się im specjalnie to jakaś firma noname, czyli prawdopodobnie made in china. 
Znalazłem linka chyba do takich samych: 
https://www.abswheels.se/falgar/nitro/?pid=FSP70420095500011245665&p=1

Ja kupiłem juz z tymi kołami. 

Dzisiaj wleciały gumowe dywaniki z aso, Przy okazji kupiłem ten wąż plastikowy do nalewnia adblue z butelek 10 litrowych. Ponoć ta substancja silnie żrącą działa na lakier, więc lepiej nie rozlewać przy nalewaniu. U mnie póki co km lecą. 

Edytowane przez delph34i
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. Dzieki za pomoc ale juz za późno:). Nie miałem ciśnienia na konkretny model  tylko byle z audi i kupiłem a6c6. Kiedyś dozbieram i kupie c7

Pozdrawiam

image.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

May update:
Po tygodniowych zmaganiach (po pracy) wymieniłem nagłośnienie z przodu. Oryginalne głośniki wyleciały z hukiem. Zobaczcie na zdjęciach co audi nazywa premium sound system (kupa tektury plastiku i kawałek blaszki).
Kupiłem dwudrożny zestaw DLS RC6.2. Dystanse dorabiałem od Q7 bo nie mogłem znaleźć dedykowanych do tego modelu. Na drzwi wpadły maty STP.  Tweetery dopasowałem w oryginalne miejsca. Nie mogę patrzeć na te głośniki skierowane w kierunku kierowcy w słupkach lub na stojakach. Estetyka przede wszystkim.  Nie próbowałem przewlec kabla ze środka do drzwi więc woofer jest napędzany oryginalnym kablem do słupka. Zwrotnice udało się upchnąć pod deską po obu stronach. Wzmacniacz to maleństwo ze stajni DLS model CC-2. W zupełności wystarcza na ten zestaw. Musiałem go podłączyć bezpośrednio pod Hi input z radia, bo na tą chwile nie mam modułu z nową magistralą MOST jak mobridge, żeby podłączyć do modeli od 2016 roku. Zniekształcenia z końcówki mocy prawie nie słyszalne. Kabel sygnałowy położyłem ekranowany. Wzmacniacz nie ma stałego miejsca na razie. Ostatecznie zamontuje go w boczku po lewej bo u mnie jest całkiem pusty. Tymczasowo leży w "kole zapasowym" za akumulatorem. 
Gra to rewelacyjnie. W takim setupie dalej mam pełna kontrole z poziomu MMI. Słucham głównie Spotify Premium po BT. Z poziomu MMI mogę zmieniać utwory, kontrolować głośność itp. a na tym mi najbardziej zależało. 
Ostatnie zdjęcie pokazuje co jest w oryginale w drzwiach :P

Szczerze nie polecam oryginalnych gumowych dywaników z ASO. Guma kończy się zaraz przed pedałami, mniej więcej tam gdzie leży pieta prawej nogi i cały śnieg z butów spada na wykładzinie i moknie. Guma jest ładna. Dobrze leży na podłodze, ma kołnierz po stronie siedzeń ale nie ma go po przedniej stronie i cała woda spływa do przodu plus ta woda która topi się z butów prosto na wykładzinę dyskwalifikuje ten produkt. Potem zrobię zdjęcie. Teraz muszę jakoś rozwiązać ten problem, bo znowu idzie zima.

20180812_114649.jpg

20180812_114643.jpg

20180812_173735.jpg

20180828_112207.jpg

20180829_115409.jpg

20180925_135320.jpg

pro.jpg

20180913_131412.jpg

20180728_170523.jpg

Edytowane przez delph34i
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiany robię w serwisie, tylko interwał skróciłem do 20 tyś. Ja nie wiem jak może nie być bagnetu w silniku. W volvo masz czujnik i bagnet w standardzie.
Oni wlewają Castrol LongLife III 504/50700

Edytowane przez delph34i
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie stukneło 80 tyś. Jako, że skończyła się gwarancja to sprawy serwisowe wziąłem w swoje ręce. Jak coś chcesz mieć dobrze zrobione to zrób to sam. Oliwe zmieniam co 15 tyś. Teraz jeżdzę na LM 5w30. Widziełm kiedyś na allegro, że ktos sprzedawał normalny bagnet z rurką z demontażu z silnika CNHA. Jest to możliwe? Nie mogę nigdzie takowego znaleźć. 

60035970_839405506437986_4198166232161058816_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, delph34i napisał:

Nie mogę nigdzie takowego znaleźć. 

w ASO pytałeś?

mamy w silniku miejsce na bagnet więc wystarczy go dokupić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, delph34i napisał:

Właśnie stukneło 80 tyś. Jako, że skończyła się gwarancja to sprawy serwisowe wziąłem w swoje ręce. Jak coś chcesz mieć dobrze zrobione to zrób to sam. Oliwe zmieniam co 15 tyś. Teraz jeżdzę na LM 5w30. Widziełm kiedyś na allegro, że ktos sprzedawał normalny bagnet z rurką z demontażu z silnika CNHA. Jest to możliwe? Nie mogę nigdzie takowego znaleźć. 

60035970_839405506437986_4198166232161058816_n.jpg

rurka jest, bagnetu ni ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W serwisie można dostać tylko ten uniwersalny do wszystkich modeli z którym nie można jeździć. Zresztą trzeba się chyba pogodzić ze sprawdzaniem oleju w mmi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...