Szkita Opublikowano 29 Grudnia 2017 Opublikowano 29 Grudnia 2017 (edytowane) Witam Wczoraj założyłem turbo od poliftowej 2.0 177KM, DPF, EGR, IC, wydech itp. wszystko seria Dziś byłem u Witka z R-Performance na modyfikacji programu, wcześniej było ABT, jak się okazało na seryjnym doładowaniu z podciągniętym paliwem. Nie będę umieszczał opinii Witka, żeby ABT się nie obraziło Program mocny z racji docisku Performance do 530Nm Wyszło super i super się jeździ. Pozdrawiam i polecam wszystkim Witka R-PERFORMANCE Edytowane 30 Grudnia 2017 przez Szkita
Krzy0 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Bardzo ładnie to wyszło. PS. masz może nr tej turbiny z cglc.
Szkita Opublikowano 30 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2017 (edytowane) Bardzo ładnie to wyszło. PS. masz może nr tej turbiny z cglc. Dzięki. Jasne 03L 145 721 B Witek mówił, że jest ogromna różnica ze wstawaniem z dołu między tą a z CAHA. Na korzyść tej oczywiście Edytowane 30 Grudnia 2017 przez Szkita
numerek Opublikowano 30 Grudnia 2017 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Dużo kombinacji było, żeby wsadzić to turbo ? W wolnej chwili mógłbyś nagrać filmik jak się teraz auto zbiera ?
Krzy0 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Opublikowano 30 Grudnia 2017 (edytowane) Co do turbo to wygląda na to że nie musi być koniecznie od 177 ,a ogólnie od silnika cgl bo u mnie siedzi takie samo turbo. Tak dla potomnych jak by ktoś chciał wymieniać turbo Poszperałem jeszcze w necie i silnik CGLE 136 ps ma inne turbo 03L 145 721 A Edytowane 31 Grudnia 2017 przez Krzy0
gregor10 Opublikowano 31 Grudnia 2017 Opublikowano 31 Grudnia 2017 tak trzeba uwazac bo CGL (e) ma slabe turbo i starcza na max 170-175km.
Szkita Opublikowano 2 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2018 Odpowiadając na różne pytania powiem tylko, że zakres od 1500 obr. do 2000 obr. można by jeszcze podnieść. Druga sprawa turbo podobno w tym wypadku bardzo dobrze "wstaje" z dołu. Przeglądałem wykresy i faktycznie parę postów wcześniej jest auto kolegi inhosik , które było robione u Witka i widać "brak" dołu, przypadłość turbiny z silnika CAHA. Jeśli zastanawiacie się nad zmianą to mam nadzieję, że rozwiałem wątpliwości. Wykres z tej samej hamowni jest najlepszy do porównania. Co do kombinacji z wstawieniem turbo to za wiele nie ma, ale delikatnie trzeba rozwiercić dziury na szpilki, bo w audi się nudzili i zmienili o jakieś 2mm na szpilce, druga sprawa to inne podejście zasilania oleju, to chyba tez z nudów zrobili. Wszystko do ogarnięcia u dobrego mechanika.
Kodzak33 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Opublikowano 2 Stycznia 2018 (edytowane) 16 godzin temu, Szkita napisał: Odpowiadając na różne pytania powiem tylko, że zakres od 1500 obr. do 2000 obr. można by jeszcze podnieść. Druga sprawa turbo podobno w tym wypadku bardzo dobrze "wstaje" z dołu. Przeglądałem wykresy i faktycznie parę postów wcześniej jest auto kolegi inhosik , które było robione u Witka i widać "brak" dołu, przypadłość turbiny z silnika CAHA. Jeśli zastanawiacie się nad zmianą to mam nadzieję, że rozwiałem wątpliwości. Wykres z tej samej hamowni jest najlepszy do porównania. Co do kombinacji z wstawieniem turbo to za wiele nie ma, ale delikatnie trzeba rozwiercić dziury na szpilki, bo w audi się nudzili i zmienili o jakieś 2mm na szpilce, druga sprawa to inne podejście zasilania oleju, to chyba tez z nudów zrobili. Wszystko do ogarnięcia u dobrego mechanika. Dokładnie to trzeba przetoczyć restryktor oleju. Można kupić ale nie wiem jaki to był. No i u mnie jako w przedlifcie gruszka nie działała. Odwrócone działanie. Edytowane 2 Stycznia 2018 przez Kodzak33
Szkita Opublikowano 2 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2018 U mnie działanie gruszki było takie samo, a tez mam przedlifta Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Kodzak33 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Opublikowano 2 Stycznia 2018 (edytowane) 3 godziny temu, Szkita napisał: U mnie działanie gruszki było takie samo, a tez mam przedlifta Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk To miałem pecha dwie gruszki i ten sam problem. Podobno są dwie zasady działania tak mi w perun turbo powiedział. A orginalnie miałeś turbo kkk czy garetta jak cglc? Edytowane 2 Stycznia 2018 przez Kodzak33
Szkita Opublikowano 2 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2018 4 godziny temu, Kodzak33 napisał: To miałem pecha dwie gruszki i ten sam problem. Podobno są dwie zasady działania tak mi w perun turbo powiedział. A orginalnie miałeś turbo kkk czy garetta jak cglc? miałem KKK
KamilKalaki Opublikowano 16 Czerwca 2021 Opublikowano 16 Czerwca 2021 Odświeżę trochę temat Jestem w trakcie zmiany z CAGA na CGLC, powiedzcie mi bo przekopałem całe forum tematy, grupę na fb i nigdzie nie ma info jaki restryktor oleju dokładnie trzeba kupić żeby to wszystko grało, zbieram graty i chciałbym mieć już komplet tylko z tym mam mały kłopot Czy ktoś byłby tak uprzejmy i wytłumaczył jaki dokładnie potrzebny ten restryktor?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się