Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B8 CAGC 120KM + turbo CGLC 177KM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Wczoraj założyłem turbo od poliftowej 2.0 177KM, DPF, EGR, IC, wydech itp. wszystko seria

Dziś byłem u Witka z R-Performance na modyfikacji programu, wcześniej było ABT, jak się okazało na seryjnym doładowaniu z podciągniętym paliwem. Nie będę umieszczał opinii Witka, żeby ABT się nie obraziło :) 

Program mocny z racji docisku Performance do 530Nm

Wyszło super i super się jeździ. Pozdrawiam i polecam wszystkim Witka R-PERFORMANCE

 

A4 B8 CAGC R-Performance.jpg

Edytowane przez Szkita
Opublikowano

Bardzo ładnie to wyszło.

PS. masz może nr tej turbiny z cglc.

Opublikowano (edytowane)
Bardzo ładnie to wyszło.

PS. masz może nr tej turbiny z cglc.

Dzięki. Jasne

03L 145 721 B

Witek mówił, że jest ogromna różnica ze wstawaniem z dołu między tą a z CAHA. Na korzyść tej oczywiście

 

Edytowane przez Szkita
Opublikowano

Dużo kombinacji było, żeby wsadzić to turbo ? W wolnej chwili mógłbyś nagrać filmik jak się teraz auto zbiera ? :wink:

Opublikowano (edytowane)

Co do turbo to wygląda na to że nie musi być koniecznie od 177 ,a ogólnie od silnika cgl bo u mnie siedzi takie samo turbo. Tak dla potomnych jak by ktoś chciał wymieniać turbo

Poszperałem jeszcze w necie i silnik CGLE 136 ps ma inne turbo 03L 145 721 A

received_736202136578072.jpeg

Edytowane przez Krzy0
Opublikowano

tak trzeba uwazac bo CGL (e) ma slabe turbo i starcza na max 170-175km.

Opublikowano

Odpowiadając na różne pytania powiem tylko, że zakres od 1500 obr. do 2000 obr. można by jeszcze podnieść. Druga sprawa turbo podobno w tym wypadku bardzo dobrze "wstaje" z dołu.

Przeglądałem wykresy i faktycznie parę postów wcześniej jest auto kolegi inhosik , które było robione u Witka i widać "brak" dołu, przypadłość turbiny z silnika CAHA. Jeśli zastanawiacie się nad zmianą to mam nadzieję, że rozwiałem wątpliwości. Wykres z tej samej hamowni jest najlepszy do porównania.

Co do kombinacji z wstawieniem turbo to za wiele nie ma, ale delikatnie trzeba rozwiercić dziury na szpilki, bo w audi się nudzili i zmienili o jakieś 2mm na szpilce, druga sprawa to inne podejście zasilania oleju, to chyba tez z nudów zrobili. Wszystko do ogarnięcia u dobrego mechanika.

 

Opublikowano (edytowane)
16 godzin temu, Szkita napisał:

Odpowiadając na różne pytania powiem tylko, że zakres od 1500 obr. do 2000 obr. można by jeszcze podnieść. Druga sprawa turbo podobno w tym wypadku bardzo dobrze "wstaje" z dołu.

Przeglądałem wykresy i faktycznie parę postów wcześniej jest auto kolegi inhosik , które było robione u Witka i widać "brak" dołu, przypadłość turbiny z silnika CAHA. Jeśli zastanawiacie się nad zmianą to mam nadzieję, że rozwiałem wątpliwości. Wykres z tej samej hamowni jest najlepszy do porównania.

Co do kombinacji z wstawieniem turbo to za wiele nie ma, ale delikatnie trzeba rozwiercić dziury na szpilki, bo w audi się nudzili i zmienili o jakieś 2mm na szpilce, druga sprawa to inne podejście zasilania oleju, to chyba tez z nudów zrobili. Wszystko do ogarnięcia u dobrego mechanika.

 

Dokładnie to trzeba przetoczyć restryktor oleju. Można kupić ale nie wiem jaki to był. No i u mnie jako w przedlifcie gruszka nie działała. Odwrócone działanie. 

Edytowane przez Kodzak33
Opublikowano

U mnie działanie gruszki było takie samo, a tez mam przedlifta


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, Szkita napisał:

U mnie działanie gruszki było takie samo, a tez mam przedlifta


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

To miałem pecha dwie gruszki i ten sam problem. Podobno są dwie zasady działania tak mi w perun turbo powiedział. A orginalnie miałeś turbo kkk czy garetta jak cglc? 

Edytowane przez Kodzak33
Opublikowano
4 godziny temu, Kodzak33 napisał:

To miałem pecha dwie gruszki i ten sam problem. Podobno są dwie zasady działania tak mi w perun turbo powiedział. A orginalnie miałeś turbo kkk czy garetta jak cglc? 

miałem KKK

Opublikowano

Odświeżę trochę temat :) Jestem w trakcie zmiany z CAGA na CGLC, powiedzcie mi bo przekopałem całe forum tematy, grupę na fb i nigdzie nie ma info jaki restryktor oleju dokładnie trzeba kupić żeby to wszystko grało, zbieram graty i chciałbym mieć już komplet tylko z tym mam mały kłopot :) Czy ktoś byłby tak uprzejmy i wytłumaczył jaki dokładnie potrzebny ten restryktor?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...