Bartoszzz Opublikowano 30 Grudnia 2017 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Kilka słów na wstępie. Po perypetiach z poprzednim stroicielem z dość znanej firmy mk2vrt vel. cieplak (NIE POLECAM), gdzie nie potrafiono wgrać poprawnego wsadu od AWT, nie poprawne skalibrowanie przepływki, problemy z obrotami, czekanie miesiącami na cokolwiek itd. Odezwałem się do kolegi z forum "Łukasz13". Omówiliśmy temat, ugadaliśmy się co do kasy i zabraliśmy za pracę. Łukasz zabrał się za modyfikację softu, a ja później tylko wgrywałem, testowałem i logowałem. Po kilku korektach wyszedł niżej zamieszczony wykres z hamowni. Kontakt, pomoc, cena itd. wszystko na plus u Łukasz13 Polecam. Lista modów: - turbo K03 hybryda - FMIC z orurowaniem - TIP - obudowa przepływki S3 - kolektor wydechowy chińczyk żeliwny - DP + wydech przelot 2,5cala - wtryski 440 - sprzęgło AWX
booolek Opublikowano 1 Stycznia 2018 Opublikowano 1 Stycznia 2018 I kolejny raz potwierdza się to że nie zawsze drożej znaczy lepiej. Ja osobiście także polecam Łukasza każdemu.
Dominik93 Opublikowano 7 Stycznia 2018 Opublikowano 7 Stycznia 2018 Dobra robota ze strony Łukasza, również osobiście go polecam !
booolek Opublikowano 3 Lutego 2018 Opublikowano 3 Lutego 2018 Daj jakiś filmik jak to teraz się zbiera.
Unf Opublikowano 23 Lutego 2018 Opublikowano 23 Lutego 2018 Taka moc w ośce to zbiera... asfalt spod opon ;p Troche deszczu i z "butowania" nici...
Bartoszzz Opublikowano 24 Lutego 2018 Autor Opublikowano 24 Lutego 2018 (edytowane) W dniu 3.02.2018 o 09:20, booolek napisał: Daj jakiś filmik jak to teraz się zbiera. Nie lubię jeździć z telefonem w łapie, a uchwyt do telefonu akurat mi się zepsuł. Może jak zrobi się cieplej to coś nagram z ciekawości. 19 godzin temu, Unf napisał: Taka moc w ośce to zbiera... asfalt spod opon ;p Troche deszczu i z "butowania" nici... Nie ma tragedii z tą mocą w ośce przy umiejętnym operowaniu gazem da się dość dynamicznie poruszać w obecnych warunkach na zimówkach 205/55/16. Trzeba też pamiętać, że to nie jest auto typowo do ścigania się z pod świateł czy na 1/4 mili, ale jako typowe daily do sprawniejszego poruszania się po mieście czy wyprzedzania na trasie itd. Edytowane 24 Lutego 2018 przez Bartoszzz
Bartoszzz Opublikowano 26 Lutego 2018 Autor Opublikowano 26 Lutego 2018 10 godzin temu, krzysiekml napisał: jaki bost i jaki przepływ? 1,2-1,3 boost i okolo 230g/s przeplywu
Bartoszzz Opublikowano 26 Lutego 2018 Autor Opublikowano 26 Lutego 2018 12 minut temu, krzysiekml napisał: hybryda jaka lub od kogo? K03RS2 od Turbospec
krzysiekml Opublikowano 26 Lutego 2018 Opublikowano 26 Lutego 2018 oki dzięki ja w sobotę mam strojonko też na hybrydzie
Bartoszzz Opublikowano 26 Lutego 2018 Autor Opublikowano 26 Lutego 2018 1 minutę temu, krzysiekml napisał: oki dzięki ja w sobotę mam strojonko też na hybrydzie U Ciebie pewnie hybryda od Geremiego ? Powodzenia, oby wyszło jak najwięcej
Bartoszzz Opublikowano 5 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2019 (edytowane) Mały update tematu: Auto zyje, ma sie dobrze, cos tam jezdzi. W tym sezonie byly dwa podjescie dla zabawy do wyscigow na 1/4 mili. Jedne zawody nie odbyly sie, ze wzgledu na usterki w aparaturze pomiarowej. Na drugich natomiast "udalo sie" wykrecic czas ET 14,35. Waga zestawu nie daje jakos specjalnie walczyc o dobre czasy, ale jest to dla mnie typowy FUN ? W aucie nie bylo specjalnie zadnych zmian oprocz wywalenia popekanego kolektora wydechowego i zastapienie go pelna seria. Turbo hybryda od Turbospec ma sie dobrze, zyje i pompuje jak trzeba. Reszta to tak naprawde naprawy eksploatacyjne. Softowo wszystko dziala, logi sie zgadzaja, takze moge tylko kazdemy polecic robote Lukasz13 ? Przy okazji zlotu w ktorym pomagam w organizacji u jednego ze sponsorow mialem okazje shamowac auto i nie ma tragedii 284km / 367Nm Edytowane 5 Czerwca 2019 przez Bartoszzz 1
bartez90 Opublikowano 5 Czerwca 2019 Opublikowano 5 Czerwca 2019 Jakaś korekta softu była robiona, że po samej wymianie kolektora doszło 20 KM?
Bartoszzz Opublikowano 5 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2019 Nie bylo zadnej korekty, raczej wynika to z usuniecia nieszczelnosci na laczeniu kolektora z turbo i glowica.
Unf Opublikowano 5 Czerwca 2019 Opublikowano 5 Czerwca 2019 Jak się takim setupem jeździ w ośce? Mam oczywiście na myśli 1 i 2 bieg
Bartoszzz Opublikowano 5 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2019 Normalnie. Dobra opona oraz odpowiednie operowanie gazem i da sie bardzo dynamicznie jezdzic.
bartez90 Opublikowano 5 Czerwca 2019 Opublikowano 5 Czerwca 2019 Czyli widac nawet na seryjm kolektorze 280 KM jest realne. Chinczykow ogolnie nie polecasz, bo pekaja?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się