Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B8 2.0 TDI CR 143PS -> 185PS S-line


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
20 godzin temu, pawel72689 napisał:

Rodzaj zawieszenia masz w książce alba sprawdź na wlepie w bagażniku 

Szerokości ;)

20191217_220849.jpg

Tak mam 1BA :) takie pytanie co to właściwie oznacza? 

45D9F857-06E1-4474-9BD4-09F6C1FC643C.jpeg

Opublikowano

1BV - 30mm, 1BE - 20mm, 1BL -20mm( adaptacyjne na bazie zawieszenia zwykłego sportowego) wszytko w stosunku do zawieszenia komfortowego 1BA

zaczerpnięte z naszego forum.

Opublikowano
3 minuty temu, pawel72689 napisał:

1BV - 30mm, 1BE - 20mm, 1BL -20mm( adaptacyjne na bazie zawieszenia zwykłego sportowego) wszytko w stosunku do zawieszenia komfortowego 1BA

zaczerpnięte z naszego forum.

A które jest najbardziej polecane/porządane? 

Opublikowano (edytowane)
25 minut temu, pawel72689 napisał:

1BV - 30mm, 1BE - 20mm, 1BL -20mm( adaptacyjne na bazie zawieszenia zwykłego sportowego) wszytko w stosunku do zawieszenia komfortowego 1BA

zaczerpnięte z naszego forum.

1BE i 1BV mają te samo obniżenie -20mm

Charakterystyka amortyzatorów i sprężyn jest inna

Edytowane przez Dev
Opublikowano
39 minut temu, Dev napisał:

1BE i 1BV mają te samo obniżenie -20mm

Charakterystyka amortyzatorów i sprężyn jest inna

jest tak jak napisał wyżej @pawel72689 1BE -20mm 1BV -30 mm i inna charakterystyka

najlepszy zawias 1BL z elektryczną regulacja tłumienia

Opublikowano
10 minut temu, l2k2 napisał:

jest tak jak napisał wyżej @pawel72689 1BE -20mm 1BV -30 mm i inna charakterystyka

najlepszy zawias 1BL z elektryczną regulacja tłumienia

Nie wiem jak w przed lifcie ale polift w 1BE oraz 1BV to -10 mm. Wiem bo sam konfigurowałem swoje auto do produkcji i tak podawał konfigurator. Fabrycznie miałem 1BV i stał jak widły w gnoju. - 30 mm to może po 500k nalotu się robi...

Opublikowano

@kamelus_ nie wiem czy zwróciłeś uwagę, ale mowa jest tu o A4, w A5 jest inaczej

Opublikowano (edytowane)

Nie bedę się upierał ale ogólnie zawias ten sam... a raczej A4 nie jest bardziej sportowe żeby fabryka je mocniej obniżała moim zdaniem

Edytowane przez kamelus_
Opublikowano

@kamelus_ postaw kiedyś obok siebie fabryczne A4 i A5 to zobaczysz różnicę gołym okiem i w konfiguratorze też jest inaczej, myślę że nie ma tu się co rozpisywać na temat różnic w zawieszeniach między A4 i A5 bo nie ma co koledze zaśmiecać tematu i nie o tym on jest.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...