Szarpanie
1 1

    26 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam, mój problem polega na tym że auto szarpie przy mocniejszym wciśnięciu gazu i jest to pojedyńcze szarpinięcie co jakiś czas, tak jakby cewka padała bardzo podobne objawy lub jakby nie dostawał paliwa chwilowo (lpg), z tym że na PB zero problemu. 
    I tu moje pytanie jak diagnozować, czy od strony układu zapłonowego czy w instalacji szukać przyczyny.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Podłaczyć kompa, sprawdź stan świec.

    Edytowane przez Makale

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Na kompie jedynie czasem jest błąd kata, który sam znika i się zapala 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Cewka albo świeca, świece to podstawa więc wymiana nie zaszkodzi, jak nie to diagnoza na którym cylindrze.

     

    Wczesniej możesz rozebrac, spryskać kontaktem połaczenia kostek do cewek, połączenia ze świecami oraz masy, czasami pomaga.

    Ewentualnie znajdz kogos i podmień na próbe cewki.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Takie pojedyńcze szarpnięcia też miałem ostatnio, problemem u mnie było zwiększone ciśnienie na parowniku.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    5 godzin temu, romandzi napisał:

    Takie pojedyńcze szarpnięcia też miałem ostatnio, problemem u mnie było zwiększone ciśnienie na parowniku.

    O ile miałeś zwiększone to ciśnienie? Ja mam to samo i nie wiem jak się tego pozbyć, LPG ustawiane na AFR a szarpnięcia są..

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dodam że pojezdziłem troche i dzsiaj był błąd 16517, posprawdzałem na vagu grupy 030,031,032,033 i cos jeszcze 046 chyba. zrobiłem test sondy i ok wyszło 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Te szarpnięcia masz na zimnym silniku po przełączeniu na lpg czy bez różnicy? Na biegu jałowym nie masz wypadań zapłonu na lpg?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Na gorącym jak wcisne i wtedy raz sa raz nie, na ktorym kanale sprawdzic wypadanie zapłonów ?

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wypadania zapłonów to kanały 14,15,16 ale działa to tylko na biegu jałowym.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    cewka zapłonowa siada. tez tak mialem. wypadania zaplonow nie bylo. w koncu padła na amen.

    Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    I kiedy wiadomo że wypadają, jakaś wartość ? 

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Powinno pokazać błąd wypadania zapłonu, ale też te szarpanie może być spowodowane słabym reduktorem skoro na benzynie wypadania zapłonu nie ma.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeżdżę 3 lata na lpg i nie było problemu pojawił się teraz, więc to nie wina jego wydajności 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    A może jednak wina wtryskiwaczy gazowych. Jak sie da to spróbuj w programie od gazu pojedynczo kolejne wtryski wyłączać i może dojdziesz ktory jest niesprawny. Żeby wyeliminować cewke to pasuje miec dodatkowo jedną sprawną i też pokolei podmieniac jak nie ma błędu na vagu, który to cylinder.

    Edytowane przez przem8

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    2 godziny temu, p.m.c napisał:

    Jeżdżę 3 lata na lpg i nie było problemu pojawił się teraz, więc to nie wina jego wydajności 

    Ile zrobiłeś przez 3 lata kilometrów?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A z 80tys 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Reduktory przeważnie do 100 tysięcy trzymają ale różnie z tym bywa, także jestem raczej pewny, że u Ciebie przyczyną jest reduktor.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Będę szukał przyczyny.. A jeśli reduktor to co nowy? I jak tak to ten sam czy inny może być? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    4 minuty temu, p.m.c napisał:

    Będę szukał przyczyny.. A jeśli reduktor to co nowy? I jak tak to ten sam czy inny może być? 

    Jaki masz aktualnie reduktor? No jak winny reduktor to nowy - wiadomo..

    Z reguły daje się ten sam, żeby nie trzeba było nic przerabiać, jeżeli ten Ci tyle wytrzymał to nie ma co kombinować.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ciśnienie na parowniku miałem 1.2 zmniejszyłem na 1.1 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Kme silver

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    17 minut temu, p.m.c napisał:

    Kme silver

    Zdiagnozuj, jeżeli to będzie reduktor to zmień na taki sam, bardzo dobry reduktor.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Powiem tak zrobiłem podgląd na grupy 14 15 16 i na jałowym w polu 3 same zera. Ale jadąc autem jak szarpnelo to pojawiała się tam 1 i znikała po chwili, dodam jeszcze że mam wrażenie że chla strasznie dużo Pb a ja go używam tylko żeby na lpg wrzucilo
     

    Edytowane przez p.m.c

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Kolejna rzecz, przeładowuje mi czasami,  jak narazie  dwa razy, raz 1,4b i 0.9b po czym w górnej granicy go zaszarpie odpuszcze gaz wcisne i bije 0,5 (wczesniej miałem 0,6 - 0.65)  na wskaźniku doładowania podczas szarpnięcia jest zawachanie wskazówki, cofa ją i idzie dalej) :kwasny:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    U mnie problem z szarpnięciami został rozwiązany, problemem były malutkie pęknięcia na długich fajkach . Po wymianie fajek problem znikł.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    1 1

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy