JaCuS08 Opublikowano 15 Stycznia 2018 Opublikowano 15 Stycznia 2018 (edytowane) Witam Mam Problem ze Swoim Autem, konkretnie z Elektryką. Audi A4 B5 1.6 Benzyna 96 rocznik. Mianowicie jak na dworze jest Zimno i Przymrozi na Dworze od ok 0 do -5 i niżej to Rozrusznik nie Kręci. Tak jakby Akumulator nie podawał Prądu do Rozrusznika. Nie dzieje się stale tylko Raz na jakiś czas ok na dwa Miesiące. Jak Przekręcam kluczyk to mi zeruje Radio i wyłacza je całkowicie do ustawień Fabrycznych i liczknik w Aucie też zeruje. Słychać takie 3 krótkie Dzwięki. Jak nie chce odpalić i podłacze aku do Prostownika na 10 minut to odpali bez niczego. Podobnie się dzieje gdy w Aucie włacze Nawiew i pochodzi z 10-20 minut na wyłączonym silniku z przekręconym kluczykiem na zapłon i zapalonymi światłami w Aucie czy to mijania czy też światłami w Podsufitce. Już naprawdę nie wiem co robić i gdzie leży problem. Nic nie moge w Aucie Zrobić nawet nawiewu nie mogę włączyć na zgaszonym silniku jak mi szyby zaparują bo się boję że nie odpali, ani swiatła w Środku zapalić, strach że zaraz nie odpali. Wiecie co może być z nim nie tak ? Edytowane 15 Stycznia 2018 przez JaCuS08
Alfi Opublikowano 16 Stycznia 2018 Opublikowano 16 Stycznia 2018 Sprawdź akumulator. Według mnie to wina aku.
JaCuS08 Opublikowano 16 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2018 (edytowane) A jak przy odpalaniu przygasa światło w podsufitce to też przez Aku? Edytowane 16 Stycznia 2018 przez JaCuS08
JaCuS08 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2018 Sprawdziłem Ładowanie Akumulatora, więc Tak: Na postoju : -12,28V Na włączonym silniku : -14.00V i skacze nawet do 6,00V Na włączonym silniku z Włączonym podgrzewaniem szyb, Światłami Drogowymi(Długie), Włączonym Nawiewem na maksa: - 13, 38V i też skacze nawet do 4,00V Alternatora nie sprawdzałem bo nie wiem jak się podpiąć Multimetrem do niego
wesz82 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Jak jest tak jak piszesz to altek nie laduje. Aku nie dostaje pradu i pobiera z niego. Altek ma dawac rowno ok 14 pod obciazeniem i nie ma prawa spasc do 6... Regulator napiecia do wymiany raczej na 98%
JaCuS08 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2018 Godzinę temu, sitar napisał: Co oznacza że skacze do 6? No to że ładowanie skacze do 6 V a raczej spada. Skacze znaczy się że wyświetla raz 12V wraca z powrotem na 14V i znowu pokazuje 11V, 6V i tak na przemian
JaCuS08 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2018 (edytowane) Godzinę temu, wesz82 napisał: Jak jest tak jak piszesz to altek nie laduje. Aku nie dostaje pradu i pobiera z niego. Altek ma dawac rowno ok 14 pod obciazeniem i nie ma prawa spasc do 6... Regulator napiecia do wymiany raczej na 98% Alternator też czy tylko regulator? Akumulator też zmienię Bo ten już chyba dostał i ma dość. Dodam że na obrotach ładowanie ma 13,5 V- 13,7 V Edytowane 22 Stycznia 2018 przez JaCuS08 fhthhyyjjy
sitar Opublikowano 22 Stycznia 2018 Opublikowano 22 Stycznia 2018 W alternatorze pada raczej tylko regulator i jego wymień-groszowa sprawa.
wesz82 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Opublikowano 22 Stycznia 2018 25 minut temu, sitar napisał: W alternatorze pada raczej tylko regulator i jego wymień-groszowa sprawa. Raczej szczotki sie koncza stad takie cyrki...
sitar Opublikowano 22 Stycznia 2018 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Dla mnie padnięty regulator to brak szczotek-szczotki i stąd tak napisałem. Jak będziesz wymieniał to zobacz jak wygląda powierzchnia której szczotki dotykają
JaCuS08 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2018 Czyli radzicie Wymienić Regulator Napięcia i Szczotki w Rozruszniku?
darko Opublikowano 22 Stycznia 2018 Opublikowano 22 Stycznia 2018 9 minut temu, JaCuS08 napisał: Czyli radzicie Wymienić Regulator Napięcia i Szczotki w Rozruszniku? najpierw zobaczyć jak wyglądają szczotki i komutator-to to coś po czym ślizgają się szczotki
sitar Opublikowano 22 Stycznia 2018 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Dokładnie regulator-w nim są 2 szczotki które dotykają komutatora. Podczas wymiany zwróć uwagę na powierzchnię komutatora tam gdzie dotykają szczotki.
wesz82 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Mozesz ta pow lekko potraktowac papierem sciernym p 180.
JaCuS08 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2018 (edytowane) Sprawdziłem Dzisiaj Pomiar jeszcze Raz jak ten mrozik odpuścił. Na włączonym silniku tylko przy Obrotach pomiar utrzymywał się od 14,00 V do 14,10 V i nie skakał. Inne pomiary wyszły mniej więcej tak samo jak poprzednio. Na odpalonym silniku przy włączonych światłach drogowych, Nawiewem, Podgrzewanie szyb itd, pomiar był 12, 65V przy obrotach Wrastał do 13,35 V i skakał do 0,95 V. Zaobserwowałem jeszcze hałas z Alternatora jakby coś obcierało. Edytowane 24 Stycznia 2018 przez JaCuS08 yjjhhk
sitar Opublikowano 24 Stycznia 2018 Opublikowano 24 Stycznia 2018 wykręć ten regulator-naprawdę nie jest dużo roboty-jak będziesz go miał w ręku to zobaczysz stan szczotek , zdejmij pasek i zakręć alternatorem-jeśli nadal coś będzie obcierało to i pewnie łożyska do wymiany. Koszt samego regulatora pewnie z 30 zł
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się