ofikruszon Opublikowano 17 Stycznia 2018 Opublikowano 17 Stycznia 2018 (edytowane) Witam mam ciągle problem ze swoim zawieszeniem po wymianie amortyzatorów. Auto miało zabieg zmieniania uszczelki rozrządu amorow i sprężyn z tylu. Od tego czasu mam problem a mianowicie auto podczas pełnego skrętu dziwnie buja i koło z przodu przeskakuje okropnie coś jakby zrywalo. przekladalem koła tył na przód nie pomogło. zaczęło się okropnie jeździć kierownica nie odbijala i jechało się jakby się miało rozjechac na 2 strony. Zawiozlem tam gdzie robiłem mechanik sprawdził całe zawieszenie żadnych ludów nie ma wszystko sprawne amortyzatory są pod ten model do avanta firma kayaba. sprężyny z przodu nie były wymieniane. Koło przeskakuje tylko podczas skrętu w prawo. Mechanik przedstawiał coś z belka i faktycznie jazda się poprawiła jechało się dobrze. Ale dziś mam wrażenie jakby wracali do poprzedniego stanu a koło nadal przeskakuje. dodam że byłem na szarpakach całe zawieszenie sprawdzili wszystko jest idealnie. Nie wiem czego się czepic w końcu... Byłem na zbieżności zapłaciłem 70 zł tył zrobili przodu powiedzieli że się nie da a wiem że się da na sankach.. Sami mówili że dziwnie wysoko stoi z przodu ale wdg mnie to nie jest wina tego audiku tak maja a4 b7. Jutro jadę do gościa który jest mechanikiem i ustawia zbieżność mówił że wie jak się na sankach reguluje. Myślicie że to będzie to ? bo już brak mi sił.. Edytowane 11 Marca 2018 przez ofikruszon
przem8 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Może coś źle poskładane. Sam to zmieniałeś? Jak u mechanika to jedź na reklamację skoro wcześniej było dobrze Na nowych amorach będzie stał ciut wyżej ale też bez przesady.
ofikruszon Opublikowano 17 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2018 18 minut temu, przem8 napisał: Może coś źle poskładane. Sam to zmieniałeś? Jak u mechanika to jedź na reklamację skoro wcześniej było dobrze Na nowych amorach będzie stał ciut wyżej ale też bez przesady. mechanik byłem u niego wszystko sprawdził przejechał sie powiedział że wszystko igla ale wydaje mi się że dalej czego mu brakuje
muunv Opublikowano 18 Stycznia 2018 Opublikowano 18 Stycznia 2018 W czasue jazdy skrecajac Ci przeskakuje?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ofikruszon Opublikowano 18 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2018 1 godzinę temu, muunv napisał: W czasue jazdy skrecajac Ci przeskakuje? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk jeżeli mocno skrece i jadę te 15 20 kmh
muunv Opublikowano 18 Stycznia 2018 Opublikowano 18 Stycznia 2018 Napewno nie przegub? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
wujek22 Opublikowano 18 Stycznia 2018 Opublikowano 18 Stycznia 2018 Jak mocniej skręcisz to słychać takie jak by pękało przy kołach ?
ofikruszon Opublikowano 18 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2018 kurde pękania chyba nie nie zwróciłem uwagi ale drążek zmiany biegów też coś drży podczas jazdy a wiem że to od przegubu może być. jak jeszcze można to sprawdzić ? mechanik mówił że niby gra tylko że mogą być te wewnętrzne jak coś. Bo wcześniej jeździłem na rabnietych sprezyznach z tylu i walnietym amorze z przodu od str kierowcy a sprężyna w połowie pęknięt od strony pasażera z tylu. ale wymieniłem ja wiem tydzień po zauwazeniu dziwnej plynnosci auta
muunv Opublikowano 18 Stycznia 2018 Opublikowano 18 Stycznia 2018 No to ja obstawiam przeguby Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ofikruszon Opublikowano 18 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2018 duży koszt wymiany przegubów ?
muunv Opublikowano 18 Stycznia 2018 Opublikowano 18 Stycznia 2018 Nie wiem jaki koszt...Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
wujek22 Opublikowano 18 Stycznia 2018 Opublikowano 18 Stycznia 2018 zewnętrzny koło 100 a wewnętrzny okolo 170
ofikruszon Opublikowano 18 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2018 masakra 2.4k za uszczelkę pod głowicą wszystkie uszczelniacze rozrząd i amory + sprężyny tył teraz szyba czolowa 420 jeszcze dwumas brakuje do kolekcji
ofikruszon Opublikowano 17 Lutego 2018 Autor Opublikowano 17 Lutego 2018 W dniu 18.01.2018 o 10:01, wujek22 napisał: zewnętrzny koło 100 a wewnętrzny okolo 170 W dniu 18.01.2018 o 10:01, muunv napisał: Nie wiem jaki koszt... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk powiedzcie czy jest to dobrze złożone albo co może być nie tak ? bardzo dziwnie guma wystaje po zmianie amortyzatorów na nowki kayaba. dodam też że przód strasznie dziwnie wysoko stoi i przy pełnym skręcie oponę zrywa takie dziwnie uczucie jest jakby opony miało zdjąć
MemberA4 Opublikowano 11 Marca 2018 Opublikowano 11 Marca 2018 dla mnie to wygląda na źle złożony amortyzator i dla tego ta dolna guma wystaje sprężynę trzeba odpowiednio ustawić Installing coil spring – Install spring plate, bottom spring seat and protective cap. – Position compressed coil spring with spring retainer -V.A.G 1752/4- on bottom spring seat. End of spring coil must make contact with stop -arrow-. Maximum permissible misalignment: ± 2°. Installation position of top spring seat Install mounting bracket with spring seat on compressed coil spring so that spring seat makes contact with end of spring coil -arrow-. Maximum permissible misalignment: ± 2°. tak samo jest z górnymi mocowaniami amortyzatora Seen in direction of travel: I = Left II = Right A - Centre line of bolt connection between shock absorber and track control link – Set angle B as shown. B = 7°
ofikruszon Opublikowano 12 Marca 2018 Autor Opublikowano 12 Marca 2018 byłem dziś na sprawdzeniu zbieżności i kątów. poprawił z przodu bo miał były skierowane do środka w stronę przodu jutro zobaczę na suchej nawierzchni czy dalej zrywa. Jeżeli tak to co źle złożony amor ? wszystko w porządku zwrotnice idealne żadnych luzow nic
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się