Skocz do zawartości
IGNOROWANY

dziwna jazda (coś z kolami)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam mam ciągle problem ze swoim zawieszeniem po wymianie amortyzatorów. Auto miało zabieg zmieniania uszczelki rozrządu amorow i sprężyn z tylu. Od tego czasu mam problem a mianowicie auto podczas pełnego skrętu dziwnie buja i koło z przodu przeskakuje okropnie coś jakby zrywalo. przekladalem koła tył na przód nie pomogło. zaczęło się okropnie jeździć kierownica nie odbijala i jechało się jakby się miało rozjechac na 2 strony. Zawiozlem tam gdzie robiłem mechanik sprawdził całe zawieszenie żadnych ludów nie ma wszystko sprawne amortyzatory są pod ten model do avanta firma kayaba. sprężyny z przodu nie były wymieniane. Koło przeskakuje tylko podczas skrętu w prawo. Mechanik przedstawiał coś z belka i faktycznie jazda się poprawiła jechało się dobrze. Ale dziś mam wrażenie jakby wracali do poprzedniego stanu a koło nadal przeskakuje. dodam że byłem na szarpakach całe zawieszenie sprawdzili wszystko jest idealnie. Nie wiem czego się czepic w końcu... Byłem na zbieżności zapłaciłem 70 zł tył zrobili przodu powiedzieli że się nie da a wiem że się da na sankach.. Sami mówili że dziwnie wysoko stoi z przodu ale wdg mnie to nie jest wina tego audiku tak maja a4 b7. Jutro jadę do gościa który jest mechanikiem i ustawia zbieżność mówił że wie jak się na sankach reguluje. Myślicie że to będzie to ? bo już brak mi sił..

Edytowane przez ofikruszon
Opublikowano

Może coś źle poskładane. Sam to zmieniałeś? Jak u mechanika to jedź na reklamację skoro wcześniej było dobrze :D Na nowych amorach będzie stał ciut wyżej ale też bez przesady.

Opublikowano
18 minut temu, przem8 napisał:

Może coś źle poskładane. Sam to zmieniałeś? Jak u mechanika to jedź na reklamację skoro wcześniej było dobrze :D Na nowych amorach będzie stał ciut wyżej ale też bez przesady.

mechanik byłem u niego wszystko sprawdził przejechał sie powiedział że wszystko igla ale wydaje mi się że dalej czego mu brakuje 

Opublikowano

W czasue jazdy skrecajac Ci przeskakuje?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
1 godzinę temu, muunv napisał:

W czasue jazdy skrecajac Ci przeskakuje?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

jeżeli mocno skrece i jadę te 15 20 kmh 

Opublikowano

Napewno nie przegub? :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Jak mocniej skręcisz to słychać takie jak by pękało przy kołach ? 

Opublikowano

kurde pękania chyba nie nie zwróciłem uwagi ale drążek zmiany biegów też coś drży podczas jazdy a wiem że to od przegubu może być. jak jeszcze można to sprawdzić ? mechanik mówił że niby gra tylko że mogą być te wewnętrzne jak coś. Bo wcześniej jeździłem na rabnietych sprezyznach z tylu i walnietym amorze z przodu od str kierowcy a sprężyna w połowie pęknięt od strony pasażera z tylu. ale wymieniłem ja wiem tydzień po zauwazeniu dziwnej plynnosci auta

Opublikowano

No to ja obstawiam przeguby :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

duży koszt wymiany przegubów ?

Opublikowano

Nie wiem jaki koszt...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

zewnętrzny koło 100 a wewnętrzny okolo 170 

Opublikowano

masakra 2.4k za uszczelkę pod głowicą wszystkie uszczelniacze rozrząd i amory + sprężyny tył teraz szyba czolowa 420 :D jeszcze dwumas brakuje do kolekcji 

Opublikowano
W dniu 18.01.2018 o 10:01, wujek22 napisał:

zewnętrzny koło 100 a wewnętrzny okolo 170 

 

W dniu 18.01.2018 o 10:01, muunv napisał:

Nie wiem jaki koszt...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

powiedzcie czy jest to dobrze złożone albo co może być nie tak ? bardzo dziwnie guma wystaje po zmianie amortyzatorów na nowki kayaba. dodam też że przód strasznie dziwnie wysoko stoi i przy pełnym skręcie oponę zrywa takie dziwnie uczucie jest jakby opony miało zdjąć 

20180217_172156-2089x3714.jpg

Screenshot_20180217-174823-768x1365.png

Opublikowano

ktoś ma inne pomysły ? 

Opublikowano

dla mnie to wygląda na źle złożony amortyzator i dla tego ta dolna guma wystaje

sprężynę trzeba odpowiednio ustawić

     
Installing coil spring
–  Install spring plate, bottom spring seat and protective cap.
–  Position compressed coil spring with spring retainer -V.A.G 1752/4- on bottom spring seat. End of spring coil must make contact with stop -arrow-.
Maximum permissible misalignment: ± 2°.
  A40-0380
Installation position of top spring seat
Install mounting bracket with spring seat on compressed coil spring so that spring seat makes contact with end of spring coil -arrow-.
Maximum permissible misalignment: ± 2°.
  A40-0381

 

tak samo jest z górnymi mocowaniami amortyzatora

Seen in direction of travel:
I = Left
II = Right
A -  Centre line of bolt connection between shock absorber and track control link
–  Set angle B as shown.
B = 7°
  A40-0383

 

   
Opublikowano

byłem dziś na sprawdzeniu zbieżności i kątów. poprawił z przodu bo miał były skierowane do środka w stronę przodu jutro zobaczę na suchej nawierzchni czy dalej zrywa. Jeżeli tak to co źle złożony amor ? wszystko w porządku zwrotnice idealne żadnych luzow nic 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...