Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy AEB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 godziny temu, przem8 napisał:

Może być też dźwięk łańcuszka rozrządu. Klapka wg cała?

Zapytam mechanika na tygodniu, oj nie wiem , może na tym tyg się wyjaśni 

Opublikowano

Jeszcze raz sprawdź błędy vagiem i przede wszystkim zrób logi dynamiczne. Logujesz kanały 2, 7, 8, 13, 25.

Opublikowano
W dniu 18.02.2018 o 00:14, manfred19 napisał:

Jeszcze raz sprawdź błędy vagiem i przede wszystkim zrób logi dynamiczne. Logujesz kanały 2, 7, 8, 13, 25.

Jeszcze jedna rzecz mnie męczy z tą temperatura oprócz braku mocy , bo nie wiem czy to juz termostat czy muszelka..:/ zauważyłem że ubyło mi trochę płynu chłodniczego w zbiorniku , więc dolalem jak powinno być między min A max i zobaczymy ile ubedziepo ilu km , a więc jest trochę masła pod korkiem,ale chyba dlatego że jeżdżę 5 dni w tyg po 2 km do pracy , ale np jak w sobotę wpadnę na drogę szybkiego ruchu i jadę te 120 to raz skoczyla temp na jakieś 105 i zaraz spadła po jednej minucie coś takiego , wcześniej było tak że jak pojedzilem i stanalem wyłączyłem nawiwey to skoczylo ponad 90 ale gdy wlaczylem zeszło, nie wiem co mu się dzieje :( lpg od grudnia założone, mechanik mnie postraszyl uszczelka , ale oleju nie ma w zbiorniku , nie ubywa ani nie przybywa , mazi nie ma na szabli tylko pod korkiem 

Opublikowano

Zobacz czy płynu nie ubywa Ci przez nieszczelny króciec z tyłu głowicy. Częsta usterka w vagach. Co do temperatury to zaczął bym od termostatu. Kupić coś dobrego (np. behr mahle) i wymienić. Koszta znikome. Ewentualnie zrób test na obecność co2 w zbiorniczku wyrównawczym. Jak masz założony gaz to dodatkowo płyn może ubywać przez nieszczelność na trójnikach przez które jest wpięty reduktor lpg. U siebie po montażu lpg musiałem powymieniać wszystkie gumowe węże na porządne (parker) bo pierwotnie założone momentalnie zaczęły się pocić.

Opublikowano
10 godzin temu, manfred19 napisał:

Zobacz czy płynu nie ubywa Ci przez nieszczelny króciec z tyłu głowicy. Częsta usterka w vagach. Co do temperatury to zaczął bym od termostatu. Kupić coś dobrego (np. behr mahle) i wymienić. Koszta znikome. Ewentualnie zrób test na obecność co2 w zbiorniczku wyrównawczym. Jak masz założony gaz to dodatkowo płyn może ubywać przez nieszczelność na trójnikach przez które jest wpięty reduktor lpg. U siebie po montażu lpg musiałem powymieniać wszystkie gumowe węże na porządne (parker) bo pierwotnie założone momentalnie zaczęły się pocić.

Uciekalo przez krociec z tylu głowicy , gdzie dokładnie znajduje się termostat ?

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...