Waldek100581 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Witajcie.. krótkie pytanie. Czy przy wymianie termostatu który padł mi przy najechanych 35 tys km na rozrządzie trzeba też wymieniać cały rozrząd? Dodam że przy wymianie termo był zdjęty pasek z rozrządu (ten zasłaniający termostat i jego dojscie) i złożony nowy pasek i termo. Mechanik wiem że blokował jakoś rozrząd.
majkel_majki Opublikowano 22 Stycznia 2018 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Możesz wymienić sam termostat, jeżeli mechanik ma trochę oleju w głowie i sprytne ręce to obędzie się bez ściągania paska i jego wymiany. Rolek i napinacza po takim przebiegu bym na pewno nie ruszał.
GOLI Opublikowano 31 Stycznia 2018 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Mądre księgi nakazują raz zdemontowany pasek wymienić na nowy, ale życie mówi co innego. Sam dziesiątki razy tak robiłem i nic nigdy nie wybuchło
Viwaldi Opublikowano 31 Stycznia 2018 Opublikowano 31 Stycznia 2018 W zeszłym roku sam wymieniałem go bez ingerencji w rozrząd. Puki co jest ok.
Waldek100581 Opublikowano 2 Lutego 2018 Autor Opublikowano 2 Lutego 2018 No właśnie przy wymianie termostatu był zdjęty pasek na rozrządzie zasłaniajacy temostat i założony drugi nowy pasek. Z tym że rozrządu nie wymieniałem bo mogę na nim jescze zrobić 20tys km. Z tym że znafcy na jednym z forum na fb piszą że tak czy inaczej przy wymianie termo zmienia się także rozrząd,nawet jak ma najechane dopiero 40 i mozna jescze zobic na nim 20tys km. To i tak się wymienia piszą bo to już nie to samo będzie i może silnik rozwalić---- prawda to?
karolas123321 Opublikowano 2 Lutego 2018 Opublikowano 2 Lutego 2018 Gdzie jest zapis o wymianie paska? w elsie albo zeszytach ssp? Na pasku nalezy zaznaczyć kierunek i zamontować go tak samo.
Waldek100581 Opublikowano 2 Lutego 2018 Autor Opublikowano 2 Lutego 2018 no i tak nowy pasek został zamontowany...w tym samym ustawieniu bo jakos blokowali rozrad przy wymianie paska.Już 5 tys km zrobiłem i chodzi wszystko idealnie jak wczesnie tak więc chyba można sam pasek wymienic tak?
megafaka Opublikowano 2 Lutego 2018 Opublikowano 2 Lutego 2018 ... co ma Piernik do Wiatraka !! wymiana termostatu jest konieczna tylko w razie jego mechanicznego uszkodzenia ( np. ze starości czyli zmęczenia materiału ),bądź zawieszania się.... a ludziom którzy rozrząd wymieniają po 20 czy 40 tys. przebiegu auta gratuluję wyrzucania kasiorki w błoto.... Równie dobrze przy wymianie uszczelki głowicy - też trzeba było by zmieniać rozrząd bo przecież trza wałek zwalać....
Waldek100581 Opublikowano 2 Lutego 2018 Autor Opublikowano 2 Lutego 2018 2,5 tdi forum...widać jacyś nadgorliwi są heh
20hz Opublikowano 18 Lutego 2018 Opublikowano 18 Lutego 2018 Jeśli dobrze pamiętam to nawet w elsie jest procedura wydłubania termostatu bez całkowitego rozpinania rozrządu, a i wyraźna informacja, ze jak chcemy założyć pasek z powrotem to trzeba pilnować kierunku pracy - czyli raczej się daWysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się