przem8 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Póki co unikaj jazdy na wysokich obrotach. Logi robione były na pb?
Łukasz13 Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Opublikowano 15 Kwietnia 2018 W dniu 4/13/2018 o 16:46, ŁUKASZ. napisał: http://vaglogi.pl/log-002_033_hb54sBi.html http://vaglogi.pl/log-115_118_032_2Hc171.html http://vaglogi.pl/log-002_031_033_i49p04s.html Wygląda że silnik jest w miare zdrowy, program niestety jest kiepski, góra zalewa go, bład może wynikać z nieprawidłowo wystrojonej instalacji lpg.
ŁUKASZ. Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Opublikowano 15 Kwietnia 2018 23 godziny temu, przem8 napisał: Póki co unikaj jazdy na wysokich obrotach. Logi robione były na pb? Nie na lpg
ŁUKASZ. Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Jak zakładałem emulator drugiej sondy to wyjmowałem katalizator i jest oberwany w środku może to jest przyczyną
ŁUKASZ. Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Chyba lepiej będzie go opróżnić niz ma się w tłumik dostać
przem8 Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Opublikowano 15 Kwietnia 2018 21 minut temu, ŁUKASZ. napisał: Nie na lpg To powtórz na pb 2+33, 3+20 i 115+118, bo nie chodzi o diagnozowanie instalacji gazowej. Czasem pętli na gazie i stąd te szarpania o których piszesz i jak nie chcesz zrobić kuku silnikowi to lepiej unikać wysokich obrotów.
zwonko Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Opublikowano 18 Kwietnia 2018 W dniu 13.04.2018 o 16:36, Marcin13 napisał: Rozumiem że trzeba na regulacje lpg jechać??? Czy można stwierdzić że nie ma nieszczelności i wszystko ok? Oczywiście poza LPG?? Na regulacje jak najbardziej. Pb tyle co jest w strone ubogiej to trzeba olać... to szukanie igły w stogu siana. Mozesz nigdy nie znaleźć, a krzywdy autku raczej nie zrobisz.
Marcin13 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2018 7 godzin temu, zwonko napisał: Na regulacje jak najbardziej. Pb tyle co jest w strone ubogiej to trzeba olać... to szukanie igły w stogu siana. Mozesz nigdy nie znaleźć, a krzywdy autku raczej nie zrobisz. Też tak myślę że oleje na Pb. Wczoraj byłem na strojenie lpg Ale jest jeszcze gorzej i muszę się wybrać do Lubicza (jedyny polecany zakład na forum w kujawsko pomorskim) Dzieki za odzew!
ŁUKASZ. Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 W dniu 15.04.2018 o 14:06, przem8 napisał: To powtórz na pb 2+33, 3+20 i 115+118, bo nie chodzi o diagnozowanie instalacji gazowej. Czasem pętli na gazie i stąd te szarpania o których piszesz i jak nie chcesz zrobić kuku silnikowi to lepiej unikać wysokich obrotów. http://vaglogi.pl/log-002_033_Y21jX.html http://vaglogi.pl/log-003_020_Q5k6hQ.html http://vaglogi.pl/log-115_118_p7lO0.html wracając do tematu wymieniałem sondę pierwszą dalej wyskakuje błąd 16514
przem8 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 5 minut temu, ŁUKASZ. napisał: wracając do tematu wymieniałem sondę pierwszą dalej wyskakuje błąd 16514 Od 5 tys. wtryski pętlą więc do tunera na korektę programu. Błąd występuje też po jeździe tylko na pb?
przem8 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Jest wzór na wyliczanie czasu wtrysku. Przy 5tys. jest maksimum 24, a w tym przypadku jest prawie 25ms.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się