Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Opublikowano

Zaczyna się przycinać geometria zapewne. Nie było błędu z przeładowania ? Pojeździj dynamiczniej, 3 bieg, rozgrzany motor i parę razy w palnik powinno przedmuchać... Jak dalej będzie przycinać to do czyszczenia... unikaj mulenia auta... Lepiej spalić litr więcej na 100 niz targać turbo z auta [emoji14]

Opublikowano (edytowane)
15 godzin temu, kamil-vag napisał:

Zaczyna się przycinać geometria zapewne. Nie było błędu z przeładowania ? Pojeździj dynamiczniej, 3 bieg, rozgrzany motor i parę razy w palnik powinno przedmuchać... Jak dalej będzie przycinać to do czyszczenia... unikaj mulenia auta... Lepiej spalić litr więcej na 100 niz targać turbo z auta emoji14.png

Tak myślałem. Żona tym jeździ ? do pracy. Muszę ja chyba troszkę pojeździć. Dziś wsiadłem no i piz....a zaczął szarpać i zgasł jak odpaliłem chodził tak jak by na 3 baniaki, przez chwilę. Sprawdziłem błędy był tylko jeden przepływka,  nie liczę n75 bo rozpinalem przewody i sprawdzałem rurki podciśnienia . Jak robiłem logi to wszystko było ok. Tylko na gr.11 przy pierwszym podejściu znów zaczął szarpać i odpuściłem, chyba to widać bo jakoś mi te logi skleiło razem ?

Edytowane przez Wojciech Gleszczyński
Opublikowano

jaki dokładnie numer błędu od przepływki ? teraz jak sprawdzasz to jest na stałe w sterowniku ? 

Opublikowano

17552 Mass Air Flow Sensor  (G70): Open it Short to Ground P1144-35-00 po skasowaniu błedu już się nie pojawił.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...