Wojciech Gleszczyński Opublikowano 31 Stycznia 2018 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Siemandero. Samochód wchodzi w tryb awaryjny, prosze o analize logów. Logi Dynamiczne: 001 http://vaglogi.pl/log-001_0Mf96x.html 003 http://vaglogi.pl/log-003_kZEv283.html 004 http://vaglogi.pl/log-004_0AA93.html 008 http://vaglogi.pl/log-008_gAc05x.html 010 http://vaglogi.pl/log-010_5Xg9s.html 011 http://vaglogi.pl/log-011_l8fK2.html
kamil-vag Opublikowano 31 Stycznia 2018 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Zaczyna się przycinać geometria zapewne. Nie było błędu z przeładowania ? Pojeździj dynamiczniej, 3 bieg, rozgrzany motor i parę razy w palnik powinno przedmuchać... Jak dalej będzie przycinać to do czyszczenia... unikaj mulenia auta... Lepiej spalić litr więcej na 100 niz targać turbo z auta [emoji14]
Wojciech Gleszczyński Opublikowano 31 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2018 (edytowane) 15 godzin temu, kamil-vag napisał: Zaczyna się przycinać geometria zapewne. Nie było błędu z przeładowania ? Pojeździj dynamiczniej, 3 bieg, rozgrzany motor i parę razy w palnik powinno przedmuchać... Jak dalej będzie przycinać to do czyszczenia... unikaj mulenia auta... Lepiej spalić litr więcej na 100 niz targać turbo z auta Tak myślałem. Żona tym jeździ ? do pracy. Muszę ja chyba troszkę pojeździć. Dziś wsiadłem no i piz....a zaczął szarpać i zgasł jak odpaliłem chodził tak jak by na 3 baniaki, przez chwilę. Sprawdziłem błędy był tylko jeden przepływka, nie liczę n75 bo rozpinalem przewody i sprawdzałem rurki podciśnienia . Jak robiłem logi to wszystko było ok. Tylko na gr.11 przy pierwszym podejściu znów zaczął szarpać i odpuściłem, chyba to widać bo jakoś mi te logi skleiło razem ? Edytowane 1 Lutego 2018 przez Wojciech Gleszczyński
kamil-vag Opublikowano 1 Lutego 2018 Opublikowano 1 Lutego 2018 jaki dokładnie numer błędu od przepływki ? teraz jak sprawdzasz to jest na stałe w sterowniku ?
Wojciech Gleszczyński Opublikowano 1 Lutego 2018 Autor Opublikowano 1 Lutego 2018 17552 Mass Air Flow Sensor (G70): Open it Short to Ground P1144-35-00 po skasowaniu błedu już się nie pojawił.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się