Mario7885 Opublikowano 2 Lutego 2018 Opublikowano 2 Lutego 2018 Witam mam problem moje audi zwiększyło popyt na olej bierze około 4 litry na 10000 tys czy to normalne mam silnik 1.8t 150 koni 2002 rok ma przebieg 209 tys
wrestling1000 Opublikowano 2 Lutego 2018 Opublikowano 2 Lutego 2018 Najczęściej chyba turbo jak nie widać wycieków pod maską z odmy albo pokrywy zaworów. Zdejmij dolot i zobacz luz wirnika. Dobrze pompuje?
Mario7885 Opublikowano 2 Lutego 2018 Autor Opublikowano 2 Lutego 2018 1 minutę temu, wrestling1000 napisał: Najczęściej chyba turbo jak nie widać wycieków pod maską z odmy albo pokrywy zaworów. Zdejmij dolot i zobacz luz wirnika. Dobrze pompuje? 1 minutę temu, wrestling1000 napisał: Najczęściej chyba turbo jak nie widać wycieków pod maską z odmy albo pokrywy zaworów. Zdejmij dolot i zobacz luz wirnika. Dobrze pompuje? 1 minutę temu, wrestling1000 napisał: Najczęściej chyba turbo jak nie widać wycieków pod maską z odmy albo pokrywy zaworów. Zdejmij dolot i zobacz luz wirnika. Dobrze pompuje? nie
Mario7885 Opublikowano 2 Lutego 2018 Autor Opublikowano 2 Lutego 2018 Teraz, Mario7885 napisał: Silnik suchy niema wycieku turbo możliwe troszke kopci na wolnych obrotach.
WYSKUN Opublikowano 2 Lutego 2018 Opublikowano 2 Lutego 2018 tez mam avj. przed czipem nie brało nic. Po czipie na moje życzenie ustawione na 1.2 bara w piku zaczeło mi znikać ok 0.3 na 1000km. Turbo pompuje wzorcowo. Auta nei oszczędzam Moze dobrze ze powioli turbo będzie się konczyć bedzie mobilizacja do zrobienia hybrydy:D
Mario7885 Opublikowano 2 Lutego 2018 Autor Opublikowano 2 Lutego 2018 może to uszczelniacze zaworów po czym to sprawdzic samemu ?
wrestling1000 Opublikowano 3 Lutego 2018 Opublikowano 3 Lutego 2018 Nie kombinuj turbo do sprawdzenia czy ma luz wirnika
KINIAM Opublikowano 3 Lutego 2018 Opublikowano 3 Lutego 2018 14 godzin temu, WYSKUN napisał: tez mam avj. przed czipem nie brało nic. Po czipie na moje życzenie ustawione na 1.2 bara w piku zaczeło mi znikać ok 0.3 na 1000km. Przed i po chip tuning na jakich olejach ?.
KINIAM Opublikowano 3 Lutego 2018 Opublikowano 3 Lutego 2018 54 minuty temu, WYSKUN napisał: Tylko liqui moly sht 5w40 Też go często używam oraz odmianę Diesel, dobrze wykonany blend. Ten LM syntetyczny według mnie jest podobnej jakości jak oleje syntetyczne Neste Oil, mniej znane i tańsze. Do bardziej wysilonych jednostek zalewam jednak Millersa CFS.
Mario7885 Opublikowano 4 Lutego 2018 Autor Opublikowano 4 Lutego 2018 W dniu 3.02.2018 o 07:59, wrestling1000 napisał: Nie kombinuj turbo do sprawdzenia czy ma luz wirnika Bede musiał podjechac do mechanika niech zobaczy co może byc przyczynom i ewentualnie naprawic ale dużo czytałem na forum to najbardziej prawdopodobne uszczelniacze zaworów ale musi to sprawdzic meches bo sam jestem zielony.
WYSKUN Opublikowano 4 Lutego 2018 Opublikowano 4 Lutego 2018 41 minut temu, Mario7885 napisał: Bede musiał podjechac do mechanika niech zobaczy co może byc przyczynom i ewentualnie naprawic ale dużo czytałem na forum to najbardziej prawdopodobne uszczelniacze zaworów ale musi to sprawdzic meches bo sam jestem zielony.
Mario7885 Opublikowano 4 Lutego 2018 Autor Opublikowano 4 Lutego 2018 Dzięki kolego wydaje mi sie że to będą uszczelniacze też mi tak kopci a orientujesz sie o kosztach naprawy jak to wygląda ?
wrestling1000 Opublikowano 4 Lutego 2018 Opublikowano 4 Lutego 2018 Uszczelniacze i pierścienie to już ostateczność. Sprawdziłeś luz wirnika, masz olej w icku. Pierwsze co się kończy w naturalny sposób to turbo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się