sułek123 Opublikowano 4 Lutego 2018 Opublikowano 4 Lutego 2018 Chciałbym prosić was o pomoc w analizie logów dynamicznych. Niestety auto o które chodzi to nie Audi lecz Passat b6 2.0 TDI BKP. Od dwóch tygodni oczekuję na odpowiedz w tej sprawie na forum passata, lecz tam się nic nie dzieję ;/ Jako, że jestem też posiadaczem A4 B5 i często korzystałem z waszej pomocy na forum bez zastrzeżeń, postanowiłem zwrócić się do was również w tej sprawie. Tak jak wspominałem auto to passat b6 2.0 TDI BKP Problem jaki w nim występuje to przede wszystkim bardzo późno wstająca turbina ;/ Jeśli ktoś jest chętny rzucić okiem na te logi, będę wdzięczny: http://vaglogi.pl/log-001_AxWWWs.html http://vaglogi.pl/log-003_i6TZr6P.html http://vaglogi.pl/log-004_kwJ8g5w.html http://vaglogi.pl/log-008_wXH8v.html http://vaglogi.pl/log-010_l6flk8.html http://vaglogi.pl/log-011_bqx25.html
kamil-vag Opublikowano 4 Lutego 2018 Opublikowano 4 Lutego 2018 Trochę wolno narasta to ciśnienie rzeczywiście, według logów 5-6 sekund... Przydałby się wakuometr i sprawdzenie podciśnienia. Przejrzyj wężyki, może gdzieś jest zagięty, albo nieszczelny... Tam w tym silniku jest chyba do sterowania ten blok magnetyczny zaworów... może to szwankuje...
sułek123 Opublikowano 4 Lutego 2018 Autor Opublikowano 4 Lutego 2018 Ok jutro postaram się sprawdzić, mam wakuometr tylko pytanie jakie powinno być podciśnienie na gruszce w tym silniku ???? -0,9 bara tak jak w AFN-ie??? Myślałem jeszcze o jakiejś nieszczelności w dolocie, ewentualnie o uszkodzonej przepływce. Nie znam się na tych logach na tyle, żeby określić czy coś jest nie tak z przepływką, ale jak porównuję inne logi to w tej kolumnie gdzie są wartości zadane przez ecu też jest coś nie tak bo wolno te wartości wstają ;/
kamil-vag Opublikowano 4 Lutego 2018 Opublikowano 4 Lutego 2018 MAF mierzy to, co zasysa sobie turbo... jak turbo wolno wstaje to i MAF też wolno narasta... ale zobacz sobie logi, że MAF jest proporcjonalny do ciśnienia uzyskiwanego przez turbo, więc przepływka jest dobra... Jak z DPF w tym aucie ?
sułek123 Opublikowano 4 Lutego 2018 Autor Opublikowano 4 Lutego 2018 Ok rozumiem ;] Auto jest fabrycznie bez DPF-u...
sułek123 Opublikowano 4 Lutego 2018 Autor Opublikowano 4 Lutego 2018 Sprawdziłem to podciśnienie jeszcze dziś i na biegu jałowym jest -0,5 bara przy gruszce, natomiast nie mogę niestety uruchomić trybu BS w VCDS-ie (nie wiem czemu, ten przycisk jest nieaktywny) Ale udało mi się uruchomić test elementów wykonawczych i wtedy na wakuometrze cyklicznie zaczęło pojawiać się 0 i -0,6 bara. Domyślam się, że to za mało bo chyba powinno być minimum -0,8? Pytanie tylko czy w trybie BS wskazania nie były by lepsze biorąc pod uwagę fakt, że sterownik powinien wtedy podnieść obroty...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się