Toskańczyk Opublikowano 4 Lutego 2018 Opublikowano 4 Lutego 2018 Dzisiaj rano wsiadam do auta, odpalam piszczy pasek, podnoszę maskę i patrzę, że pasek wielorowkowy się luzuje, wyłączam i włączam jeszcze raz dalej to samo, biorę latarkę i szukam i moim oczom ukazuje się to co na zdjęciach, co tu się mogło? Pęknięte koło pasowe wału? Czy zatarte łożysko alternatora mogło doprowadzić do takich przeciążeń? 20 tyś. km temu wymieniony rozrząd kompletny, napinacz i pasek
kamil-vag Opublikowano 5 Lutego 2018 Opublikowano 5 Lutego 2018 Ciekawe czy ktoś w niego nie uderzył, nie próbował jakoś blokować do ściągnięcia... nie wydaje mi się, żeby sprzęgiełko mogło do tego doprowadzić, raczej wcześniejsze mechaniczne przysłużenie się, typu jeb jeb z młoteczka...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się