pio911 Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 Witam mam problem po regeneracji tylnego zacisku pedał hamulca zrobił się miękki ( po uruchomieniu silnika i wciśnięciu pedału hamulca wchodzi prawie do deski ) objaw jest jakby uszczelnienia na pompie przepuszczały .Przed naprawą pedał był twardy Odpowietrzałem wszystkie koła ale sytuacja się nie poprawiła. Płynu w zbiorniczku podczas naprawy Nie brakło nie dolewałem też innego . nie ma też wycieków z układu hamulcowego . Mam tez drugie pytanie ile jest podkładek w tłoczku pomiędzy segerem a łożyskiem oporowym, może ktoś ma przekrój tylnego zacisku
ALBINEK Opublikowano 5 Lutego 2009 Opublikowano 5 Lutego 2009 Skoro przed naprawą tylnego zacisku było ok to musisz szukać przyczyny w tym zacisku,może coś ci umknęło przy składaniu go.Sprawdż jeszcze raz.
Wąski Opublikowano 5 Lutego 2009 Opublikowano 5 Lutego 2009 http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_remont_hamulcow_malowanie_zaciskow-t26836.0.html
pio911 Opublikowano 5 Lutego 2009 Autor Opublikowano 5 Lutego 2009 Szukałem ale nic na temat przekroju tylnego zacisku( żeliwny ) nie znalazłem .fotki nie pokazują grzybka który jest w tłoczku na trzpieniu ma podkładki i łożysko oporowe ( niestety nie wiem ile ich tam było, bo po wyjęciu pierścienia segera zostawiłem tłoczek na stole a mały pomocnik zrobił swoje….) Znalazłem tylko 2 podkładki i łożysko Mam jeszcze 1 podkładkę – ma pofalowaną powierzchnie ( kasuje luzy ) 2 pozostałe są płaskie w wyciętymi ząbkami .Moje pytanie ile powinno ich tam być może ktoś z was ostatnio wymieniał uszczelnienia w tylnym zacisku
PILOT_24 Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 Jeżeli wpadanie pedału jest uzależnione od tylnych zacisków (klosków) to można to sprawdzić: 1.) zapalić auto, 2.) zaciągnąć ręczny, 3.) nacisnąć pedał hamulca (jeżeli się zapada to doprowadzić do całkowitego zapadnięcia) i jednocześnie próbować dalej zaciągać ręczny. Jeżeli dźwignia ręcznego będzie szła w górę razem z zapadającym się pedałem to mamy poziom poszukiwań usterki zawężony (najczęstszym powodem takiego zjawiska są: „nie ułożone – nowe”, lub „źle ułożone na przykład z przegrzania” klocki hamulcowe.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się