porsche19961 Opublikowano 8 Lutego 2018 Opublikowano 8 Lutego 2018 Witam, borykam sie z problem braku mocy w moje audi a4 b6 1.8t AVJ, sprawdziłem logi i wynikało że najwieksza osiągalna wartości przepływu powietrza wynosila 98 g/ms, po zmianie przepływomierza na drugi oryginalny Boscha, mam to samo... zero przybytku mocy, turbo mam sprawne, dobrze doładowywuje, wyczyscilem odme( plastikowy badziew), zmieniłem filtr powietrza który był cały w syfie, i nic, czyżby mam nieszczelny dolot? Doradźcie coś pany bo wrzucam pieniądze w błoto... oto logi http://vaglogi.pl/log-003_020_77c1p.html http://vaglogi.pl/log-002_033_aT1u9OF.html
przem8 Opublikowano 8 Lutego 2018 Opublikowano 8 Lutego 2018 Z tego co pamiętam to miałeś doradzane, żeby sprawdzić szczelność dolotu, najlepiej kompresorem, a potem ładować się w koszta typu nowa przepływka.
porsche19961 Opublikowano 8 Lutego 2018 Autor Opublikowano 8 Lutego 2018 Musze ogarnąć coś co bedzie pasowało do tego dolotu z końcówką od kompresowa i wpuszczać powietrze tak? i nasłuchiwać?
PawelEn Opublikowano 8 Lutego 2018 Opublikowano 8 Lutego 2018 Tak potrzebna jest końcówka - z jednej strony króciec itd, który Podłączysz do przewodu od kompresora - z drugiej podłączenie do dolotu. Najczęściej demontuje się obejmę połączenia TIP (Przewód gumowy łączący przepływomierz z wlotem do turbo) - Przepływomierz i tam się podłącza. Druga rzecz Odpinasz przewód od odmy, który w wpięty jest w TIP i trzeba te dwa elementy (przewód, oraz króciec w TIP) też zaślepić. Korek od wlewu oleju wykręcony i przy sprawnej odmie po podaniu powietrza w dolot po chwili olej zacznie bulgotać - to jest normalne. Jednocześnie powietrze przepływa przez dolot i tak Weryfikujesz wizualnie/na słuch/dotykowo nieszczelności. Najbardziej obrazowo będzie, jak sobie Wpiszesz np na Youtube "Audi 1.8T Boost leak" i filmików będzie sporo.
porsche19961 Opublikowano 9 Lutego 2018 Autor Opublikowano 9 Lutego 2018 15 godzin temu, PawelEn napisał: Tak potrzebna jest końcówka - z jednej strony króciec itd, który Podłączysz do przewodu od kompresora - z drugiej podłączenie do dolotu. Najczęściej demontuje się obejmę połączenia TIP (Przewód gumowy łączący przepływomierz z wlotem do turbo) - Przepływomierz i tam się podłącza. Druga rzecz Odpinasz przewód od odmy, który w wpięty jest w TIP i trzeba te dwa elementy (przewód, oraz króciec w TIP) też zaślepić. Korek od wlewu oleju wykręcony i przy sprawnej odmie po podaniu powietrza w dolot po chwili olej zacznie bulgotać - to jest normalne. Jednocześnie powietrze przepływa przez dolot i tak Weryfikujesz wizualnie/na słuch/dotykowo nieszczelności. Najbardziej obrazowo będzie, jak sobie Wpiszesz np na Youtube "Audi 1.8T Boost leak" i filmików będzie sporo. Kolego, dodam że jak wciskam sprzęgło i puszczam gaz to słyszę taki świst tego zworu DV, taki jakby blow off, on powinien wydawać taki dzwiek? ogolnie to odpiąłem go i sprawdzilem jak bez tego jedzie, to stracił z 40% mocy, czy ten zawór moze być "troszke" zepsuty? czy jak sie psuje to od razu?
krzysiekml Opublikowano 13 Lutego 2018 Opublikowano 13 Lutego 2018 sprawdz sam zawór DV oraz cienki wężyk idący od niego do zaworku N249
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się