Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nowy Przepływomierz, czyżby nieszczelny dolot?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, borykam sie z problem braku mocy w moje audi a4 b6 1.8t AVJ, sprawdziłem logi i wynikało że najwieksza osiągalna wartości przepływu powietrza wynosila 98 g/ms, po zmianie przepływomierza na  drugi oryginalny Boscha, mam to samo... zero przybytku mocy, turbo mam sprawne, dobrze doładowywuje, wyczyscilem odme( plastikowy badziew), zmieniłem filtr powietrza który był cały w syfie, i nic, czyżby mam nieszczelny dolot? Doradźcie coś pany bo wrzucam pieniądze w błoto... oto logi http://vaglogi.pl/log-003_020_77c1p.html 

http://vaglogi.pl/log-002_033_aT1u9OF.html

Opublikowano

Z tego co pamiętam to miałeś doradzane, żeby sprawdzić szczelność dolotu, najlepiej kompresorem, a potem ładować się w koszta typu nowa przepływka.

Opublikowano

Musze ogarnąć coś co bedzie pasowało do tego dolotu z końcówką od kompresowa i wpuszczać powietrze tak? i nasłuchiwać? 

Opublikowano

Tak potrzebna jest końcówka - z jednej strony króciec itd, który Podłączysz do przewodu od kompresora - z drugiej podłączenie do dolotu. Najczęściej demontuje się obejmę połączenia TIP (Przewód gumowy łączący przepływomierz z wlotem do turbo) - Przepływomierz i tam się podłącza. Druga rzecz Odpinasz przewód od odmy, który w wpięty jest w TIP i trzeba te dwa elementy (przewód, oraz króciec w TIP) też zaślepić. Korek od wlewu oleju wykręcony i przy sprawnej odmie po podaniu powietrza w dolot po chwili olej zacznie bulgotać - to jest normalne. Jednocześnie powietrze przepływa przez dolot i tak Weryfikujesz wizualnie/na słuch/dotykowo nieszczelności. Najbardziej obrazowo będzie, jak sobie Wpiszesz np na Youtube "Audi 1.8T Boost leak" i filmików będzie sporo.

 

Opublikowano
15 godzin temu, PawelEn napisał:

Tak potrzebna jest końcówka - z jednej strony króciec itd, który Podłączysz do przewodu od kompresora - z drugiej podłączenie do dolotu. Najczęściej demontuje się obejmę połączenia TIP (Przewód gumowy łączący przepływomierz z wlotem do turbo) - Przepływomierz i tam się podłącza. Druga rzecz Odpinasz przewód od odmy, który w wpięty jest w TIP i trzeba te dwa elementy (przewód, oraz króciec w TIP) też zaślepić. Korek od wlewu oleju wykręcony i przy sprawnej odmie po podaniu powietrza w dolot po chwili olej zacznie bulgotać - to jest normalne. Jednocześnie powietrze przepływa przez dolot i tak Weryfikujesz wizualnie/na słuch/dotykowo nieszczelności. Najbardziej obrazowo będzie, jak sobie Wpiszesz np na Youtube "Audi 1.8T Boost leak" i filmików będzie sporo.

 

Kolego, dodam że jak wciskam sprzęgło i puszczam gaz to słyszę taki świst tego zworu DV, taki jakby blow off, on powinien wydawać taki dzwiek? ogolnie to odpiąłem go i sprawdzilem jak bez tego jedzie, to stracił z 40% mocy, czy ten zawór moze być "troszke" zepsuty? czy jak sie psuje to od razu?

Opublikowano

sprawdz sam zawór DV oraz cienki wężyk idący od niego do zaworku N249 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...