Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szklanki, szklaneczki


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie. Chciałbym się poradzić, mianowicie po wycisnieciu oleju ze szklanek dodam że bardzo ciężko się wyciskalo, regulatory sa jak kamienie nie można nimi ruszyć wgl A powinny miękko chodzić już bez oleju (jestem ciemny w tych sprawach jeżeli się mylę to mnie poprawcie). Czy szklanki są złom? Dodam że remontowana była głowica nowe zawory uszczelniacze po złożeniu silnik nie pali, nie ma kompresji tak jakby zawór był uchylony, mechanik twierdzi że za wszystkim stoją ów szklanki, może mieć rację?

Opublikowano

Czy przed montażem szklanek i próbą uruchomienia silnika zostal wycisniety z nich olej?

Opublikowano (edytowane)

Tak mechanik robił to, ale widocznie nie sprawdzał ich tylko wycisną i włożył.

Edytowane przez Dydki
Opublikowano
Czy przed montażem szklanek i próbą uruchomienia silnika zostal wycisniety z nich olej?

Jak kupowałem nowe szklanki to w instrukcji od nich nie było słowa o tym by wyciskać z nich olej. Zamontowalem prosto z pudełka i jest dobrze, nie hałasują. Nie wiem co to za praktyka z wyciskaniem z nich oleju. Gdy się obraca ręcznie wałem dwa obroty to szklanki się dopasują.

 

Opublikowano

Zgodzę się z tym ze jesli obraca sie recznie walem to nie ma potrzeby wyciskania oleju. Ja u siebie wyciskalem olej i mialem pewność ze nie dojdzie do kolizji. A wiem ze takie przypadki  byly gdzie to tlok spodkal się z zaworem.

Opublikowano

Mogę się mylić ale wydaje mi się że jak nowe no to bez oleju w nich..

Opublikowano
Teraz, Dydki napisał:

Mogę się mylić ale wydaje mi się że jak nowe no to bez oleju w nich..

U mnie byl olej w nowych. Sam to robilem. Po zamontowaniu popychaczy z wycisnietym olejem przy pierwszym odpaleniu slychac charakterystyczne stukanie (grzechotanie)

Opublikowano
Mogę się mylić ale wydaje mi się że jak nowe no to bez oleju w nich..

Puste nie były, ale ile tego oleju w nich było to nie wiem.
Opublikowano

Ale te zrobiły się twarde po wycisnieciu, a z tego co mówi mój mechanik powinny zrobić się "luźne". I do tego z tego co wyczytałem szklanki powinno się przed każdym montażem nowym wycisnac właśnie olej.  

Opublikowano

Tak zgadza sie. U mnie po wycisnieciu oleju pracowaly luzno jak "sprężyna" jesli teraz silnik nie ma kompresji to wina noze leżeć w zaworach.

Opublikowano

Ale głowica jest po generalnej obróbce zawory wszystkie nowe. Mechanik twierdzi że przez te "twarde szklanki któreś zawory mogą być uchylone i nie wiem czy ma rację czy nie.

Opublikowano

Czyli co Panowie, jeżeli szklanki po wycisnieciu oleju sa twarde jak kamien nadaja sie na złom? 

Opublikowano

Szklanki do pozbycia oleju rozbiera się na dwie części!! NIGDY nie wolno wyciskać oleju poprzez ściskanie wewnętrznej części!! Jest tam zaworek, który się wciska, inaczej grozi popsuciem szklanki!!!

Opublikowano

Widzisz takiej odp oczekiwałem. Dokładnie problem rozwiązany w ten sposób właśnie i szklanki chodza ok.

Opublikowano
W dniu 15.02.2018 o 09:03, Dydki napisał:

Widzisz takiej odp oczekiwałem. Dokładnie problem rozwiązany w ten sposób właśnie i szklanki chodza ok.

Czy samochód odzyskal kompresję? Problem został rozwiązany?

Opublikowano

Nie. Problem dalej występuje, trzeba ściągnąć głowice coś jest tam nie tak.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...