dawid221 Opublikowano 11 Lutego 2018 Opublikowano 11 Lutego 2018 Witam Mam dwa problemy a mianowicie ostatnio zauważyłem ze ściana grodziowa w obrębie węża podciśnieniowego serwa jest w oleju wąż też był cały brudny tylko go przetarłem miejsce w które jeszcze jest brudne to zaworek nr6. Mam też problem z hamulcami są strasznie słabe doprowadzenie do włączenia abs na suchej nawierzchni jest praktycznie nie możliwe. Moje pytanie czy jest możliwe że z tego zaworka aż tak by sadziło olejem ? przez co może być taki słaby hamulec ? czy z węża podciśnienia serwa może rzucać olejem ?
przem8 Opublikowano 11 Lutego 2018 Opublikowano 11 Lutego 2018 Problemy z hamulcem to możliwe, że wina eżektora. Olej przy zaworku to pewnie wina pękniętego trójnika odmy. Przy okazji pewnie też dojdzie wymiana tego kolanka. Kiedy wymieniałeś płyn hamulcowy?
dawid221 Opublikowano 12 Lutego 2018 Autor Opublikowano 12 Lutego 2018 19 godzin temu, przem8 napisał: Problemy z hamulcem to możliwe, że wina eżektora. Olej przy zaworku to pewnie wina pękniętego trójnika odmy. Przy okazji pewnie też dojdzie wymiana tego kolanka. Kiedy wymieniałeś płyn hamulcowy? w moim silniku nie występuje ezektor płyn wymieniany w tamtym roku
dawid221 Opublikowano 17 Lutego 2018 Autor Opublikowano 17 Lutego 2018 (edytowane) nie będę zakładał nowego tematu wiec napisze tutaj Dzisiaj zamontowałem zegar boost i moje doładowanie turbiny nie wygląda ciekawie a mianowicie turbina wstaje od 2 tys pompując 0.5 bara i przy 3 tyś jest doładowanie 1.1-1.2 bara natomiast od 4.5tys jest już 0.5 i wraz ze wzrostem obrotów doładowanie spada jeszcze bardziej . Co może powodować taki problem ? Edytowane 17 Lutego 2018 przez dawid221
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się