Rys125 Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Jeżdżę drugi tydzień ( około 15 godzin na światłach ) poprawy brak
MaciekPL Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Opublikowano 2 Kwietnia 2018 41 minut temu, Rys125 napisał: Jeżdżę drugi tydzień ( około 15 godzin na światłach ) poprawy brak Gdzieś czytałem że 30-50 godzin aż się unormuje. Trzeba zobaczyć jeszcze jakiś czas, może się poprawi a może tak musi być.
Krumak Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Jeżdżę drugi tydzień ( około 15 godzin na światłach ) poprawy brak15 godzin to za mało dla żarników Wysłane z mojego Galaxy S9+ przy użyciu Tapatalka
matisstz Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Opublikowano 2 Kwietnia 2018 też śmigam na tych żarnikach Cool Blue Intense 6000K zakupione w de i z początku też mnie wkurzało to przebarwienie i załamanie pomiędzy żółtym a białym odcieniem po kilku dniach wszystko się uspokoiło
MaciekPL Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Opublikowano 2 Kwietnia 2018 16 minut temu, matisstz napisał: też śmigam na tych żarnikach Cool Blue Intense 6000K zakupione w de i z początku też mnie wkurzało to przebarwienie i załamanie pomiędzy żółtym a białym odcieniem po kilku dniach wszystko się uspokoiło Czyli świeca jak powinny teraz tak? Może faktycznie jakis czas na to potrzeba, musimy czekać
l2k2 Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Hmm.. u mnie w Cool Blue Intense nie było takiej żółtej poświaty po założeniu, światło miało jedynie bardziej niebieskawy odcień na początku, ale jednak świeciły równomiernie. Kupowałem jednak ok. 1.5 roku temu.
Rys125 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 (edytowane) Myślę , że pośrednią przyczyną świecenia na "żółto" jest odbłyśnik , który od góry w użebrowanym miejscu nie jest pokryty lustrzaną powłoką , a przejście zostało pomalowane bezbarwnym lakierem , który to po czasie wypala się i uzyskuje brązowy kolor. Rozebrałem już cztery takie lampy i w każdej ten sam efekt. Jeden wyczyściłem z brązowego nalotu i wierzcie mi jest różnica - świeci znacznie lepiej - jaśniej i jest znacznie mniej żółtego światła. Edytowane 16 Kwietnia 2018 przez Rys125
Rys125 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 W drodze eksperymentu dorwałem kolejną lampę ( 2014 rok ) i moja teoria w części się potwierdziła , a więc widoczne brązowawe miejsce i widoczne gołe aluminium to nic innego jak miejsce , gdzie częściowo już wypalił się odbłyśnik. Nie wypalony jest cały błyszczący - pokryty chromem. Dodam ,że moje auto ma przejechane 117 tys. km z czego 1/2 - max. 3/4 bez włączonych świateł mijania - tylko dzienne .
MaciekPL Opublikowano 20 Maja 2018 Opublikowano 20 Maja 2018 W dniu 19.04.2018 o 21:44, Rys125 napisał: W drodze eksperymentu dorwałem kolejną lampę ( 2014 rok ) i moja teoria w części się potwierdziła , a więc widoczne brązowawe miejsce i widoczne gołe aluminium to nic innego jak miejsce , gdzie częściowo już wypalił się odbłyśnik. Nie wypalony jest cały błyszczący - pokryty chromem. Dodam ,że moje auto ma przejechane 117 tys. km z czego 1/2 - max. 3/4 bez włączonych świateł mijania - tylko dzienne . Z tym masz rację, to chyba wada taka. Po zauważeniu tego żółtego cienia trochę w pracy zobaczyłem na innych autach. U znajomego który ma niecałe 20tys km jest dokładnie to samo. Nie jest to możne tak mocne jak przy przebiegu +200 ale widać ta żółta linie. Natomiast w a5 tego problemu nie widziałem, na 3 autach patrzyłem różne przebiegi i problemu brak. Nic z tym raczej się nie zrobi, chyba że najsłabsze zarniki i wtedy nie mamy takiej barwy różnej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się