Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie żarniki osram: Cool Blue Intense 6000K, czy Night Break Ultimate


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeżdżę drugi tydzień ( około 15 godzin na światłach ) poprawy brak

Opublikowano
41 minut temu, Rys125 napisał:

Jeżdżę drugi tydzień ( około 15 godzin na światłach ) poprawy brak

Gdzieś czytałem że 30-50 godzin aż się unormuje. Trzeba zobaczyć jeszcze jakiś czas, może się poprawi a może tak musi być. 

Opublikowano
Jeżdżę drugi tydzień ( około 15 godzin na światłach ) poprawy brak
15 godzin to za mało dla żarników

Wysłane z mojego Galaxy S9+ przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

też śmigam na tych żarnikach Cool Blue Intense 6000K  zakupione w de i z początku też mnie wkurzało to przebarwienie i załamanie pomiędzy żółtym a białym odcieniem po kilku dniach wszystko się uspokoiło :)

 

Opublikowano
16 minut temu, matisstz napisał:

też śmigam na tych żarnikach Cool Blue Intense 6000K  zakupione w de i z początku też mnie wkurzało to przebarwienie i załamanie pomiędzy żółtym a białym odcieniem po kilku dniach wszystko się uspokoiło :)

 

Czyli świeca jak powinny teraz tak? Może faktycznie jakis czas na to potrzeba, musimy czekać :jerk:

Opublikowano

Hmm.. u mnie w Cool Blue Intense nie było takiej żółtej poświaty po założeniu, światło miało jedynie bardziej niebieskawy odcień na początku, ale jednak świeciły równomiernie. Kupowałem jednak ok. 1.5 roku temu.

Opublikowano (edytowane)

Myślę , że pośrednią przyczyną świecenia na "żółto" jest odbłyśnik , który od góry w użebrowanym miejscu nie jest pokryty lustrzaną powłoką ,

a przejście zostało pomalowane bezbarwnym lakierem , który to po czasie wypala się i uzyskuje brązowy kolor.

Rozebrałem już cztery takie lampy i w każdej ten sam efekt.

Jeden wyczyściłem z brązowego nalotu i wierzcie mi jest różnica - świeci znacznie lepiej - jaśniej i jest znacznie mniej żółtego światła.

IMAG1266.jpg

IMAG1267.jpg

IMAG1268.jpg

Edytowane przez Rys125
Opublikowano

W drodze eksperymentu dorwałem kolejną lampę ( 2014 rok ) i moja teoria w części się potwierdziła , a więc widoczne brązowawe miejsce

i widoczne gołe aluminium to nic innego jak miejsce , gdzie częściowo już wypalił się odbłyśnik.

Nie wypalony jest cały błyszczący - pokryty chromem.

Dodam ,że moje auto ma przejechane 117 tys. km z czego 1/2 - max. 3/4 bez włączonych świateł mijania - tylko dzienne .

 

IMAG1271.jpg

Opublikowano
W dniu 19.04.2018 o 21:44, Rys125 napisał:

W drodze eksperymentu dorwałem kolejną lampę ( 2014 rok ) i moja teoria w części się potwierdziła , a więc widoczne brązowawe miejsce

i widoczne gołe aluminium to nic innego jak miejsce , gdzie częściowo już wypalił się odbłyśnik.

Nie wypalony jest cały błyszczący - pokryty chromem.

Dodam ,że moje auto ma przejechane 117 tys. km z czego 1/2 - max. 3/4 bez włączonych świateł mijania - tylko dzienne .

 

IMAG1271.jpg

Z tym masz rację, to chyba wada taka. Po zauważeniu tego żółtego cienia trochę w pracy zobaczyłem na innych autach. U znajomego który ma niecałe 20tys km jest dokładnie to samo. Nie jest to możne tak mocne jak przy przebiegu +200 ale widać ta żółta linie. Natomiast w a5 tego problemu nie widziałem, na 3 autach patrzyłem różne przebiegi i problemu brak. Nic z tym raczej się nie zrobi, chyba że najsłabsze zarniki i wtedy nie mamy takiej barwy różnej. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...