Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] roznica w gruszce turba od avf a brd


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wittam, czy musze zmieniac gruszke w tym turbie

http://www.racingforum.pl/Turbosprezarka-20TDI-170KM-BRD-nowa-t62744.html

bo tu na gorze jest gniazdo jakiegos ukladu elektrycznego a u mnie w ori jest prosto na podcisnienie. dodam rowiniez, ze czytalem na jakims forum ze tego nie trzeba zmieniac tylko podlaczyc normalnie przewod podcisnieniowy a tym gniazdem sie nie przejmowac. nie wiem czy to prawda wiec moje pytanie kieruje do expertow :>

Opublikowano

dodam rowiniez, ze czytalem na jakims forum ze tego nie trzeba zmieniac tylko podlaczyc normalnie przewod podcisnieniowy a tym gniazdem sie nie przejmowac.

I tak wlasnie jest.

Opublikowano

Podłączasz podciśnienie i wszystko hula. Nic nie rozkręcaj bo spieprzysz oryginalną regulację sztangi.

Kostka służy do układu śledzącego położenie sztangi - to dodtakowy układ diagnostyki. Ty nie masz alektroniki wykorzystującej tą opcję, bo posiada ją sterownik Siemensa do 2.0 TDI 170 KM.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...