Skocz do zawartości
IGNOROWANY

ANB Kontrolka Oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, autem dluzszy czas pod moja nieobecnosc jezdzila dziewczyna, wiadomo niskie obroty i te sprawy... Przejechalem sie nim dzisiaj i oczywiscie but w podloge, po chwili zaswiecila sie kontrolka oleju. Olej sprawdzilem i w normie (5w40 LQ) pod korkiem pelno majonezu. Co sie moglo stac? Sprawdzac cisnienie? Co robic pany?

Opublikowano

Ale jaka kontrolka oleju (niski poziom) czy (czerwony alladyn?) jak czerwona to ciśnienie pewnie słabe, więc lepiej spr jakie masz ciśnienie na wolnych powinno być koło 1,5 bara (czujnik jest od 1,2-1,6)  przy 3,5 koła obrotów koło 5.

Jak masz mniej to miska w dół i do czyszczenia smok albo jak już miska będzie zdjęta to od razu wymień pompkę

Opublikowano
11 minut temu, DarkManX napisał:

Ale jaka kontrolka oleju (niski poziom) czy (czerwony alladyn?) jak czerwona to ciśnienie pewnie słabe, więc lepiej spr jakie masz ciśnienie na wolnych powinno być koło 1,5 bara (czujnik jest od 1,2-1,6)  przy 3,5 koła obrotów koło 5.

Jak masz mniej to miska w dół i do czyszczenia smok albo jak już miska będzie zdjęta to od razu wymień pompkę

mam polifta wiec na wsywietlaczu mruga alladyn, postaram sie sprawdzic cisnienie

Opublikowano

Na 99% smok do czyszczenia.

Opublikowano (edytowane)

Jutro postaram sie sprawdzic cisnienie, jezeli nowa pompe to jakiej firmy szukac?

 

probowalem zmierzyc cisnienie oleju, miernik ktory jednak posiadam nie nadaje sie do tego, a raczej jego nieprzemyslane koncowki

zobaczylem ze na bagnecie jest pelno majonezu jak i pod korkiem auto powoli sie rozkreca, alladyn wyskakuje dopiero przy wyzszych obrotach wiec pewnie smok zatkany majonezem, jak najlepiej sie go pozbyc?

Edytowane przez maddict
Opublikowano

no to jedyne co pozostaje to zdjęcie miski i wymiana pompy. Ja do siebie kupowałem pompę z Febi

Opublikowano (edytowane)
W dniu 23.02.2018 o 19:27, maddict napisał:

zobaczylem ze na bagnecie jest pelno majonezu jak i pod korkiem

i cały układ odmy do czyszczenia przy okazji. Pewnie samochód jeździ na krótkich odcinkach. Sprawdź czy rzeczywiście auto trzyma 90stopni, bo może termostat padł i tym bardziej masz niedogrzany silnik.

Edytowane przez przem8
Opublikowano
21 godzin temu, przem8 napisał:

i cały układ odmy do czyszczenia przy okazji. Pewnie samochód jeździ na krótkich odcinkach. Sprawdź czy rzeczywiście auto trzyma 90stopni, bo może termostat padł i tym bardziej masz niedogrzany silnik.

Dzisiaj wziąłem auto trochę w trasę na początki były wszystko ok. Jednak po 15 km zaczęły się kolejne problemy. Wskazówka od temperatury nagle zaczęła rosnąć w górę. Zatrzymałem samochód a ku mojemu zdziwieniu pod masa wszystko ok nic nie paruje. Odkrecilem korek od wlewu płynu o płyn najwidoczniej zaczął się mieszać z tym ze silnika. Dodam że termostat wymieniałem parę miesięcy temu. Wygląda na to ze płyn w silniku gotuje się sam. Nie wiem co się mogło stać wrócę do domu to rozbiore ósme i termostat bo nic więcej mi nie pozostało. Musze czekać 2 tyg na termin u mechanika...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...