Skocz do zawartości

2 2
Tomek

Nierówna praca po dłuższym postoju 1.8 T++BFB

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam 

    Borykam się z nierówną pracą silnika przez parę sekund  po dłuższym postoju  .Jak przed odpaleniem skasuje błędy to auto normalnie odpala (błędów oczywiscie nie ma ).Gaziarz twierdzi że instalacja jest dobrze wyregulowana .Przed robieniem logów skasowałem błedy .Proszę o POMOC  

    Logi PB

    http://vaglogi.pl/log-002_033_RL3Wm2A.html

    http://vaglogi.pl/log-003_020_GvUu3.html

    http://vaglogi.pl/log-115_118_atb55le.html

    Logi LPG

    http://vaglogi.pl/log-002_033_Cn72Su.html

    http://vaglogi.pl/log-003_020_Z2Cl6Y.html

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Sprawdz cisnienie paliwa, możliwe że uszkodzony filtr paliwa.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Sprawdzałem na postoju 5.5 bara ,podczas jazdy spada do 4.Filtr paliwa był rok temu wymieniamy na oryginalny 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Powinno byc stale 4 bar.

    Wysłane z mojego HT50 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    14 godzin temu, Łukasz13 napisał:

    Powinno byc stale 4 bar.

    Wysłane z mojego HT50 przy użyciu Tapatalka
     

    Czyli filtr paliwa do wymiany 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Zmieniłem filtr na stary i dalej ciśnienie paliwa na jałowy jest 5.5 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Może stary filtr też uszkodzony?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Niech napiszę jaki filtr lepiej.... Temat "Nierówny rozruch z rana" i cała masa postów, a ostatecznie okazał się filtr paliwa. Ponadto działaliśmy wspólnie z jednym kolegą, wymienił filtr paliwa na nowy i dalej to samo. Filtr zamiennik nie działa poprawnie już w kartoniku. Tylko Ori. 300zł nikogo nie zbawi na kilka lat. W 1.8T po zapłonie musi Ci podać pomiędzye 3.5-4Bary i utrzymywać się przez conajmniej 10minut. 3.5Bar do rozruchu dla 1.8T to minimum. Może Ci pompka podać nawet 4.2Bary (u mnie czasem tak jest) ale zawsze regulator ciśnienia musi zadziałać w filtrze prawidłowo.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    56 minut temu, dexter90 napisał:

    Niech napiszę jaki filtr lepiej.

    Przecież napisał, że rok temu wymienił na ori.

    Może jednak reduktor delikatnie puszcza gaz i stąd te problemy?

    Edytowane przez przem8

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Filtr był kupiony w aso bo knehta po tygodniu padł .Ciśnienie trzyma ale 5.5 bara po zapłoniea a pod obciążeniem spada do 4 . Dziwne jest to ze jak po nocy przed odpaleniu skasuje błędu to odpala normalnie .Dzisiaj odłącze redaktor i zobaczę co będzie .Może jakieś logi w czasie odpalania ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A jestes w stanie nagrac filmik? Prześledź moje posty o nierównym rozruchu po długim posotju. winny był filtr.

    Edytowane przez dexter90

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Obstawiam zawór odpowietrzania skrzyni korbowej

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Na dzień dzisiejszy wymieniony filtr paliwa na nowy aso i dalej ciśnienie paliwa na wolnych 5.5 bara ,wymieniony zawór odmy dalej to samo ,wymieniona sonda na używaną dalej to samo .Wymieniłem wtrysk z Bexa na oryginalne z Bfb i tu znaczna poprawa .Nie odpala idealnie ale jest dużo lepiej .Jakieś sugestia 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Sprawdź korekty lambda. Być może lpg źle wyregulowane i korekty się rozjeżdzają. Blok 32 w vagu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jaką masz pompę założona?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Przypadkiem jej ciśnienie robocze nie jest wyższe od org. pompy?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Chyba jest ale pod obciążeniem spada ładnie do 4  . Jak szukałem quattro to tylko dostępne były zestawy od 2.0 tfsi .Kupiłem uniwersalny regulator paliwa ale nie idzie wyregulować albo nie umiem go właściwie podłączyć .Od czego mogę założyć pompę żeby ciśnienie było mniejsze ?

    https://photos.app.goo.gl/P2sXTw8TvFJAJvAi2

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    2 2

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...