Jump to content
2 2
Tomek

Nierówna praca po dłuższym postoju 1.8 T++BFB

Recommended Posts

Witam 

Borykam się z nierówną pracą silnika przez parę sekund  po dłuższym postoju  .Jak przed odpaleniem skasuje błędy to auto normalnie odpala (błędów oczywiscie nie ma ).Gaziarz twierdzi że instalacja jest dobrze wyregulowana .Przed robieniem logów skasowałem błedy .Proszę o POMOC  

Logi PB

http://vaglogi.pl/log-002_033_RL3Wm2A.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_GvUu3.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_atb55le.html

Logi LPG

http://vaglogi.pl/log-002_033_Cn72Su.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_Z2Cl6Y.html


[sIGPIC][/sIGPIC]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdz cisnienie paliwa, możliwe że uszkodzony filtr paliwa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdzałem na postoju 5.5 bara ,podczas jazdy spada do 4.Filtr paliwa był rok temu wymieniamy na oryginalny 


[sIGPIC][/sIGPIC]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powinno byc stale 4 bar.

Wysłane z mojego HT50 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, Łukasz13 napisał:

Powinno byc stale 4 bar.

Wysłane z mojego HT50 przy użyciu Tapatalka
 

Czyli filtr paliwa do wymiany 


[sIGPIC][/sIGPIC]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmieniłem filtr na stary i dalej ciśnienie paliwa na jałowy jest 5.5 


[sIGPIC][/sIGPIC]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie 

Jakieś pomysły .Zrobić jakieś logi podczas odpalania .


[sIGPIC][/sIGPIC]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może stary filtr też uszkodzony?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niech napiszę jaki filtr lepiej.... Temat "Nierówny rozruch z rana" i cała masa postów, a ostatecznie okazał się filtr paliwa. Ponadto działaliśmy wspólnie z jednym kolegą, wymienił filtr paliwa na nowy i dalej to samo. Filtr zamiennik nie działa poprawnie już w kartoniku. Tylko Ori. 300zł nikogo nie zbawi na kilka lat. W 1.8T po zapłonie musi Ci podać pomiędzye 3.5-4Bary i utrzymywać się przez conajmniej 10minut. 3.5Bar do rozruchu dla 1.8T to minimum. Może Ci pompka podać nawet 4.2Bary (u mnie czasem tak jest) ale zawsze regulator ciśnienia musi zadziałać w filtrze prawidłowo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
56 minut temu, dexter90 napisał:

Niech napiszę jaki filtr lepiej.

Przecież napisał, że rok temu wymienił na ori.

Może jednak reduktor delikatnie puszcza gaz i stąd te problemy?

Edited by przem8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filtr był kupiony w aso bo knehta po tygodniu padł .Ciśnienie trzyma ale 5.5 bara po zapłoniea a pod obciążeniem spada do 4 . Dziwne jest to ze jak po nocy przed odpaleniu skasuje błędu to odpala normalnie .Dzisiaj odłącze redaktor i zobaczę co będzie .Może jakieś logi w czasie odpalania ?


[sIGPIC][/sIGPIC]

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jestes w stanie nagrac filmik? Prześledź moje posty o nierównym rozruchu po długim posotju. winny był filtr.

Edited by dexter90

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obstawiam zawór odpowietrzania skrzyni korbowej

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na dzień dzisiejszy wymieniony filtr paliwa na nowy aso i dalej ciśnienie paliwa na wolnych 5.5 bara ,wymieniony zawór odmy dalej to samo ,wymieniona sonda na używaną dalej to samo .Wymieniłem wtrysk z Bexa na oryginalne z Bfb i tu znaczna poprawa .Nie odpala idealnie ale jest dużo lepiej .Jakieś sugestia 


[sIGPIC][/sIGPIC]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdź korekty lambda. Być może lpg źle wyregulowane i korekty się rozjeżdzają. Blok 32 w vagu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaką masz pompę założona?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od 2.0 tfsi 


[sIGPIC][/sIGPIC]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przypadkiem jej ciśnienie robocze nie jest wyższe od org. pompy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba jest ale pod obciążeniem spada ładnie do 4  . Jak szukałem quattro to tylko dostępne były zestawy od 2.0 tfsi .Kupiłem uniwersalny regulator paliwa ale nie idzie wyregulować albo nie umiem go właściwie podłączyć .Od czego mogę założyć pompę żeby ciśnienie było mniejsze ?

https://photos.app.goo.gl/P2sXTw8TvFJAJvAi2


[sIGPIC][/sIGPIC]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
2 2

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...