Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BKE] Wysokie bipy i korekty na 2 wtryskach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam pytanie w moim autku mam wysokie bipy i korekty na 2 wtryskach mam tak od zakupu czyli jakieś 6 miesięcy, macie pomysł co może być nie tak ? Czytałem że jak pompa vacum to bipy były by wysokie ale wydaje mi się że na wszystkich cylindrach a u mnie jest tylko na 2 :/

Kąt synchronizacji mam na -0,5.

fotopompekdarka.jpg

Opublikowano

Zacznij od zrzucenia pokrywy, sprawdzeniu czy wszystkie PD mają te same numery i przy okazji podogonaj konektorki...

Opublikowano

Może uszczelniacze na pompkach ? Ale trzeba by jakiegoś speca lepszego odemnie :P

 

Opublikowano

Konektory czyli te żeńskie wejście wtyczki ?

Opublikowano

Tak, jeśli pompki będą te same, i po konektorkach bez zmian, to jak kolega wyżej wspomniał oringi na PD warto by wymienić i na nowo PD wyregulować.

Opublikowano

A przez słabe oringi mogą być wysokie korekty i bipy ?

Opublikowano

Jak najbardziej, temat szeroko omawiany na forum, poszukaj, poczytaj i podejmuj decyzję...

Opublikowano

Ok, jak już otworzę klawiaturę wszystkie numery będą ok i gumki to mogę zamienić je miejscami np: pierwszy z drugim ? i zobaczyć czy to nie wina wtrysków ?

Pierwszy wtrysk ten co ma bipy +56 to jest ten od rozrządu tak ?

Opublikowano

Pomoże mi ktoś jaka jest kolejność ? Czy ten co jest pierwszy w programie i ma bipy +56 to jest pierwszy od rozrządu ?

Opublikowano

Kolejność liczysz od rozrządu a zamienia się miejscami najwydajniejszy z najmniej wydajnym, czyli u Cb 1 i 4, czyli 2 skrajne.

Nie patrz na BIP-y a na korekcje - najgorszy u Ciebie to ten na 4 cylindrze... ten na 1 jest najbardziej wydajny cylinder.

Opublikowano (edytowane)

Czyli tam gdzie jest -1,11 to jest ten najwydajniejszy jak dobrze rozumiem a tam gdzie mam +0,99 to ten słabszy, ktoś mi na innej grupie pisał że ten co ma wysokie bipy czyli u mnie +56 to jest ten słabszy i już nie wiem kto mówi dobrze :/

 

Edytowane przez bartek949
Opublikowano

Tak.

Opublikowano

Czyli pierwszy ma -1,11 bo nadrabia za ten co leje i ma +0,99 ?

 

Opublikowano

Ok, coś tam wiem więcej po przeczytaniu lektury, a powiedz mi czy mogę zamienić 4 wtrysk z 3 ? było by mniej odkręcania

Opublikowano

Myślę że można ale pewności nie mam.

Opublikowano

Ostatnie da się za pomocą VCDS lite sprawdzić jakie wtryski mam zapisane w sterowniku ? Chodzi mi o to czy ten wtrysk co siedzi w silniku to jest zapisany w kompie.

Opublikowano

Nie ma czegoś takiego w PD...

Opublikowano

Gdzieś na necie wyczytałem że to jak ktoś ma np: motor 116km i wstawia wtryski ze 130konnego TDI to musi zmienić te numery w kompie, czyli to nie prawda ? Mogę wsadzić np: do 116km wtryski od 130km i będzie działać bez problemu z tą wielkością nakrętki elektrozaworu ?

Oczywiście wiem że one się tam różnią na 2 rodzaje z wąską i szeroką nakrętką elektrozaworu.

Opublikowano

W takiej sytuacji trzeba udać się do tunera, by przygotował mapy pod dane wtryski...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...