bartek949 Opublikowano 4 Marca 2018 Opublikowano 4 Marca 2018 Witam, mam pytanie w moim autku mam wysokie bipy i korekty na 2 wtryskach mam tak od zakupu czyli jakieś 6 miesięcy, macie pomysł co może być nie tak ? Czytałem że jak pompa vacum to bipy były by wysokie ale wydaje mi się że na wszystkich cylindrach a u mnie jest tylko na 2 :/ Kąt synchronizacji mam na -0,5.
kamil-vag Opublikowano 4 Marca 2018 Opublikowano 4 Marca 2018 Zacznij od zrzucenia pokrywy, sprawdzeniu czy wszystkie PD mają te same numery i przy okazji podogonaj konektorki...
hunter999 Opublikowano 4 Marca 2018 Opublikowano 4 Marca 2018 Może uszczelniacze na pompkach ? Ale trzeba by jakiegoś speca lepszego odemnie
bartek949 Opublikowano 4 Marca 2018 Autor Opublikowano 4 Marca 2018 Konektory czyli te żeńskie wejście wtyczki ?
kamil-vag Opublikowano 4 Marca 2018 Opublikowano 4 Marca 2018 Tak, jeśli pompki będą te same, i po konektorkach bez zmian, to jak kolega wyżej wspomniał oringi na PD warto by wymienić i na nowo PD wyregulować.
bartek949 Opublikowano 4 Marca 2018 Autor Opublikowano 4 Marca 2018 A przez słabe oringi mogą być wysokie korekty i bipy ?
kamil-vag Opublikowano 4 Marca 2018 Opublikowano 4 Marca 2018 Jak najbardziej, temat szeroko omawiany na forum, poszukaj, poczytaj i podejmuj decyzję...
bartek949 Opublikowano 7 Marca 2018 Autor Opublikowano 7 Marca 2018 Ok, jak już otworzę klawiaturę wszystkie numery będą ok i gumki to mogę zamienić je miejscami np: pierwszy z drugim ? i zobaczyć czy to nie wina wtrysków ? Pierwszy wtrysk ten co ma bipy +56 to jest ten od rozrządu tak ?
bartek949 Opublikowano 8 Marca 2018 Autor Opublikowano 8 Marca 2018 Pomoże mi ktoś jaka jest kolejność ? Czy ten co jest pierwszy w programie i ma bipy +56 to jest pierwszy od rozrządu ?
kamil-vag Opublikowano 8 Marca 2018 Opublikowano 8 Marca 2018 Kolejność liczysz od rozrządu a zamienia się miejscami najwydajniejszy z najmniej wydajnym, czyli u Cb 1 i 4, czyli 2 skrajne. Nie patrz na BIP-y a na korekcje - najgorszy u Ciebie to ten na 4 cylindrze... ten na 1 jest najbardziej wydajny cylinder.
bartek949 Opublikowano 8 Marca 2018 Autor Opublikowano 8 Marca 2018 (edytowane) Czyli tam gdzie jest -1,11 to jest ten najwydajniejszy jak dobrze rozumiem a tam gdzie mam +0,99 to ten słabszy, ktoś mi na innej grupie pisał że ten co ma wysokie bipy czyli u mnie +56 to jest ten słabszy i już nie wiem kto mówi dobrze :/ Edytowane 8 Marca 2018 przez bartek949
bartek949 Opublikowano 8 Marca 2018 Autor Opublikowano 8 Marca 2018 Czyli pierwszy ma -1,11 bo nadrabia za ten co leje i ma +0,99 ?
kamil-vag Opublikowano 8 Marca 2018 Opublikowano 8 Marca 2018 Poczytaj sobie... https://a4-klub.pl/topic/382742-diagnostyka-pompowtrysków-vag-comvcds/
bartek949 Opublikowano 8 Marca 2018 Autor Opublikowano 8 Marca 2018 Ok, coś tam wiem więcej po przeczytaniu lektury, a powiedz mi czy mogę zamienić 4 wtrysk z 3 ? było by mniej odkręcania
bartek949 Opublikowano 21 Marca 2018 Autor Opublikowano 21 Marca 2018 Ostatnie da się za pomocą VCDS lite sprawdzić jakie wtryski mam zapisane w sterowniku ? Chodzi mi o to czy ten wtrysk co siedzi w silniku to jest zapisany w kompie.
bartek949 Opublikowano 24 Marca 2018 Autor Opublikowano 24 Marca 2018 Gdzieś na necie wyczytałem że to jak ktoś ma np: motor 116km i wstawia wtryski ze 130konnego TDI to musi zmienić te numery w kompie, czyli to nie prawda ? Mogę wsadzić np: do 116km wtryski od 130km i będzie działać bez problemu z tą wielkością nakrętki elektrozaworu ? Oczywiście wiem że one się tam różnią na 2 rodzaje z wąską i szeroką nakrętką elektrozaworu.
kamil-vag Opublikowano 24 Marca 2018 Opublikowano 24 Marca 2018 W takiej sytuacji trzeba udać się do tunera, by przygotował mapy pod dane wtryski...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się