Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] 2,0 T FSI Quattro S-line


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

hehe ale piszecie śmieszne posty co poniektórzy... Pisałem że zejde w trasie do 8,5 czytaj uważnie ale dla mnie to nie jest jazda. Nie każdy ma też automat i quattro a to wielka różnica. A co do paliwa to stać mnie i na lanie 98 tylko to wg mnie bez sensu co tydzień i tak praktycznie 300zł leciało na wahe. Stwierdziłem że wole diesla który dla mnie jedzie fajniej i ekonomiczniej (nie każdy zrozumie) u mnie na wlewie do baku pisało 87-92 oktan. Jeśli lejecie 98 to chwała wam - dziś przy naszych drogach gdzie wszędzie fotoradary i same korki nie wyczuwałem znacznej różnicy - mało tego rzadko kiedy była możliwość wykorzystania tych 200 koni pod maską bo za chwile trzeba było hamować... Tak więc śmieszne gadki zostawcie niektórzy dla siebie... I lejcie sobie nawet vpower 100 i twierdźcie że jedzie o niebo lepiej...

Kolego i jak mówisz że pali 8.5 to widzę że nie miałeś do czynienia z tym samochodem a przynajmniej w quattro i automat[br]Dopisany: 26 Styczeń 2010, 21:53_________________________________________________ps. i bez sensu jest ciągnięcie tego tematu...

Sprzedałem już auto

Opublikowano

Panowie spokojnie, po co te przepychanki...

Opublikowano

poszukaj bmw e90/91 335d -> masz mocnego diesla -> 286 KM w serii, dobry wypas i tańsze w utrzymaniu auto

lub jesli wolisz 4x4 to 330d 231 KM też powinno Cię zadowolić

wnetrze może nie jest takie szałowe jak w B8 ale to naprawde dobry samochód

Opublikowano

widocznie niepotrafisz jezdzic plynnie, skoro ponizej 10 nie zejdziesz w trasie jakos innym sie udaje

nie wiem czy to do mnie, ale pisałeś o spalaniu 10 przy 200km/h co jest nie wykonalne i nie ma tu żadnego znaczenia płynność jazdy. Na trasie da się zejść niżej.

w us nie ma paliwa 95... tylko 87 i 92 tak więc 95 było optymalne. 98 lać do takiego auta... trzeba mieć monopol na wahe jak u nas ceny podchodzą pod 5zł za litr

liczbę oktanów inaczej wilicza sie w us a inaczej w eu tak więc liczby 87/92 odpowiadają 95/98. Auto miałeś z us ale użytkowane w eu więc lepiej stosować się do norm eu a nie uśredniać, to podobnie jakbym chciał w eu jeździć na wskazania licznika z us

bez znaczenia jest czy to fsi czy turbo benzyna z imprezy gt z 98 roku, fakt jest jeden, doładowane silniki nie znoszą niskich oktanów.

Ale tak jak pisałem to na przyszłość bo to już nie Twój problem :wink4:

to czy masz kase nikogo nie interesuje, tylko silnik jest zachwycony :gwizdanie:

Bo mało istotny jest fakt że nie odczuwaśz różnicy, bardziej istotne jest to jak katujesz silnik.

Ten wątek i tak prowadzi do nikąd.

ja bym wybrał biały :wink4:

choć znam takich co twierdzą że to podkład a nie kolor

Opublikowano

ale pisałeś o spalaniu 10 przy 200km/h co jest nie wykonalne i nie ma tu żadnego znaczenia płynność jazdy

Oczywiście, że się da. Rozpędzasz się do 210km/h i ściągasz nogę z gazu. Przy 200km/h będziesz miał minimalne spalanie, na poziomie 0l/100km.;)

Opublikowano

hehee:) co racja to racja:)

Opublikowano

hehe można i tak :) szukam samochodu i szukam raczej skłaniam się ku audi. B7 bądź b8 tylko niektóre ceny b7 są przesadzone...

Nie kumam też dlaczego praktycznie wszystkie w niemczech nie mają szyberdachów :/ ja bardzo lubię ten bajerek. Raczej zostanę przy jedynej słusznej marce :) jak coś znajdę na pewno zaprezentuję model. Tymczasem szukam dalej (już znam na pamięć całe mobile i autoscout).... W Polsce niema co myśleć o jakimś ludzkim s line, nie ma ich w ogóle[br]Dopisany: 27 Styczeń 2010, 17:11_________________________________________________powiedzmy że decyzja zapadła. Szukam b8 s line combi białej albo srebrnej ew szary ten ciemny.

Powiedzcie mi 2 sprawy: 1 to większość ma tą mniejszą nawi (czy da sie przerobić tak łatwo jak w b7 na nawi plus?) oraz większośc i taką z pewnością kupie ma 143km - powiedzcie jak się wam jeździ takimi silnikami. Pewnie bez quattro bo bardzo ich mało a dla mnie nie jest to jakoś mega istotne.

Opublikowano

powiem Ci tak, jest to trudniejsze gdyż w B8 masz wyświetlacz tak jak A6 lub w A5 wbudowany w deskę rozdzielczą. w B7 było to prostsze, dlatego też warto poszukać auta z kolorową, dużą navi. odnośnie silnika to nie wiem jak chodzi w B8, ale u mnie w A3 2.0 tdi 140 koni chodzi baaaardzo fajnie.

Opublikowano

tych silników nie można porównywać ponieważ w a4 i a3 140 konne wersje to są PDki a w b8 są już CRy...

A po drugie osiągi to rzecz subiektywna.

Ty piszesz że masz a3 2.0 tdi i chodzi baaaardzo fajnie. Ja jezdziłem dwoma a3 2.0 tdi kumpli i dla mnie jeżdzi to jak kupa.

Troszke lepiej jest po wirusie ale żeby to fajnie miało jeżdzic to musiałoby mieć z 200 kucy. A baaaardzo fajnie to przynajmniej z 280-300 :decayed:

Opublikowano

powiem Ci tak, jest to trudniejsze gdyż w B8 masz wyświetlacz tak jak A6 lub w A5 wbudowany w deskę rozdzielczą. w B7 było to prostsze, dlatego też warto poszukać auta z kolorową, dużą navi. odnośnie silnika to nie wiem jak chodzi w B8, ale u mnie w A3 2.0 tdi 140 koni chodzi baaaardzo fajnie.

Te 2.0TDI w B8 sa CR, to nie to samo co siedzi u Ciebie kolego...

A jak jezdzi nie wiem :decayed:

Opublikowano

wiem, ze tam są CR, a ja mówię tylko jak u mnie chodzi. tym bardziej u mnie jest inaczej gdyż ja mam 8V, a dla mnie jeździ fajnie gdyż miałem wcześniej większe samochody ze słabszymi silnikami (Mondeo kombi TDCi 115 KM i Vectre C sedan 125 KM) więc dla mnie jest spoko ;)[br]Dopisany: 27 Styczeń 2010, 18:56_________________________________________________http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/showDetails.html?lang=pl&id=126037493&pageNumber=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&makeModelVariant1.modelDescription=s-line&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=DIESEL&ambitCountry=DE&siteId=POLAND&features=NAVIGATION_SYSTEM&features=XENON_HEADLIGHTS&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&crossBorderSearchEnabled=true&categories=EstateCar&minConstructionYear=2008&tabNumber=2

ten jest spoko :)

[br]Dopisany: 27 Styczeń 2010, 19:10_________________________________________________albo ten ;)

http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/showDetails.html?lang=pl&id=122578956&pageNumber=4&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&makeModelVariant1.modelDescription=s-line&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=DIESEL&ambitCountry=DE&siteId=POLAND&features=NAVIGATION_SYSTEM&features=XENON_HEADLIGHTS&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&crossBorderSearchEnabled=true&categories=EstateCar&minConstructionYear=2008&tabNumber=1

Opublikowano

wiem, ze tam są CR, a ja mówię tylko jak u mnie chodzi. tym bardziej u mnie jest inaczej gdyż ja mam 8V, a dla mnie jeździ fajnie gdyż miałem wcześniej większe samochody ze słabszymi silnikami (Mondeo kombi TDCi 115 KM i Vectre C sedan 125 KM) więc dla mnie jest spoko ;)[br]Dopisany: 27 Styczeń 2010, 18:56_________________________________________________http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/showDetails.html?lang=pl&id=126037493&pageNumber=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&makeModelVariant1.modelDescription=s-line&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=DIESEL&ambitCountry=DE&siteId=POLAND&features=NAVIGATION_SYSTEM&features=XENON_HEADLIGHTS&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&crossBorderSearchEnabled=true&categories=EstateCar&minConstructionYear=2008&tabNumber=2

ten jest spoko :)

[br]Dopisany: 27 Styczeń 2010, 19:10_________________________________________________albo ten ;)

http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/showDetails.html?lang=pl&id=122578956&pageNumber=4&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&makeModelVariant1.modelDescription=s-line&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=DIESEL&ambitCountry=DE&siteId=POLAND&features=NAVIGATION_SYSTEM&features=XENON_HEADLIGHTS&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&crossBorderSearchEnabled=true&categories=EstateCar&minConstructionYear=2008&tabNumber=1

hmmmm... a w opisie piszesz że miałeś Mini Cooper S 1.6 198 PS...

To powinno jezdzić już jakoś...

Opublikowano

Mini był samochodem, z którego korzystał mój tata, mój brat i ja - taki fun car :)

Opublikowano

multitronic nigdy.

Wybieram pomiędzy tymi:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=125362662&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&makeModelVariant1.modelDescription=s+line&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=96&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=146&maxPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&minPrice=27500&maxPrice=35001&siteId=GERMANY&features=NAVIGATION_SYSTEM&negativeFeatures=EXPORT&colors=SILVER&colors=WHITE&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&maxMileage=80000&customerIdsAsString=&categories=EstateCar&tabNumber=2

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=125268341&pageNumber=2&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&makeModelVariant1.modelDescription=s+line&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=96&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=146&maxPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&minPrice=27500&maxPrice=35001&siteId=GERMANY&features=NAVIGATION_SYSTEM&negativeFeatures=EXPORT&colors=SILVER&colors=WHITE&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&maxMileage=80000&customerIdsAsString=&categories=EstateCar&tabNumber=1

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=124933987&pageNumber=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&makeModelVariant1.modelDescription=s+line&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=96&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=146&maxPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&minPrice=27500&maxPrice=35001&siteId=GERMANY&features=NAVIGATION_SYSTEM&negativeFeatures=EXPORT&colors=GREY&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&maxMileage=80000&customerIdsAsString=&categories=EstateCar&tabNumber=2

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=107423464&pageNumber=11&__lp=14&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&makeModelVariant1.modelDescription=s+line&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.makeId=3500&makeModelVariant2.modelId=10&makeModelVariant2.modelDescription=m&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=96&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=146&maxPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&minPrice=27500&maxPrice=35001&siteId=GERMANY&features=NAVIGATION_SYSTEM&negativeFeatures=EXPORT&colors=GREY&colors=BLACK&colors=SILVER&colors=WHITE&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&maxMileage=125000&customerIdsAsString=&categories=EstateCar&tabNumber=2

Opublikowano

1 fajne, ale ta navi...

2 to samo

3 :good:

4 a jednak BMW ;)

ogólnie jak Ci nie przeszkadza czerwona navka to bym się zastanawiał nad opcją numer 1 lub 3

Opublikowano

multitronic nigdy.

najlepsza skrzynia :P

Opublikowano

Panowie pytanie techniczne czy to prawda że w TFSI nie powinno się odpinać (bez ważnej potrzeby) akumulatora ponieważ ECU traci dane z pozycjonowania przepustnicy i trzeba ją potem adaptować ??? czy ktoś odpinał kiedyś aku w TFSI? były jakieś problemy ? Pytam bo na forum A6 usłyszałem takiego news-a i chciałbym go potwierdzić ?

Opublikowano

FANTOMAS NIE ma co panikować.... jak odepniesz i ponownie podłączysz to przy przekręceniu kluczyka nie zapalaj tylko poczekaj.... będzie słychać taki pisk i przepustnica "sama" się ustawi/zaadoptuje... później (jak przestanie piszczeć, buczyć) to wyłączasz zapłon i ponownie włączasz... nie zapalając autka czekasz tym razem chwilkę aż przestanie piszczeć/buczyć i odpalasz auto. Tyle w temacie... ;)

ps: forum A6 jest cienkie ... wiem bo też tam siedzę :tongue4:

Opublikowano

autko super, ja tez mam silnik taki jak ty tyle ze mam mape wgrana i powiem ci ze spalanie mi spadlo wczesniej mialem zupelnie jak ty:P wiec bez obaw wszystko wporzadku:))

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...