Patrykk123 Opublikowano 9 Marca 2018 Opublikowano 9 Marca 2018 Dzien dobry. Po ostatnich mrozach mam problem z Audi. (Auto stalo caly weekend na -17 pod chmurką) Auto odpala po czym mija okolo 10 sekund i nagle zaczynają szalec obroty z 1100 na 650 i tak dalej (przy minusowej temperaturze wynosiło 2300 -650) dzieje sie tak przez niecałą minute po czym z tylu widze chmure lekko czarnego dymu i auto wraca do równej pracy. Choc samochod pracuje rowno to traci na mocy. 3 dni temu wszystko wrocilo do normy lecz dzis rano problem znowu sie pojawił z tym ze dymu mniej ,skoki obrotow mniejsze i mocy ma odrobine wiecej . Silnik pracuje rowno nie kopci na postoju ani podczas jazdy jedynie przy ostatnim przyduszeniu wypuszcza pokaźną ilość dumy z rury. Zalalem do pełna vervy dodalem srodek do usuniecia parafiny, wymieniłem filtr paliwa ,pomoglo ale nadal nie jest tak jak powinno byc. Co nalezy sprawdzic w pierwszej kolejności? Moze ktoś z was mial taka sytuację zimą ? Z góry dzieki za pomoc
wachu01 Opublikowano 9 Marca 2018 Opublikowano 9 Marca 2018 sprawdz na klimatroniku rejest 49 i 51, czy widzi wlasciwe temperatury. 51 po 5-8km powinienes miec 90 stopni, 49 podnosi sie znacznie dluzej, ale po nagrzaniu powinno byc 84-90 stopni. Sprawdz jakie tam masz temperatury kiedy to sie dzieje. Moze masz uszkodzony ktorys czujnik temperatury.
SzeFFo Opublikowano 9 Marca 2018 Opublikowano 9 Marca 2018 6 godzin temu, Patrykk123 napisał: Dzien dobry. Po ostatnich mrozach mam problem z Audi. (Auto stalo caly weekend na -17 pod chmurką) Auto odpala po czym mija okolo 10 sekund i nagle zaczynają szalec obroty z 1100 na 650 i tak dalej (przy minusowej temperaturze wynosiło 2300 -650) dzieje sie tak przez niecałą minute po czym z tylu widze chmure lekko czarnego dymu i auto wraca do równej pracy. Choc samochod pracuje rowno to traci na mocy. 3 dni temu wszystko wrocilo do normy lecz dzis rano problem znowu sie pojawił z tym ze dymu mniej ,skoki obrotow mniejsze i mocy ma odrobine wiecej . Silnik pracuje rowno nie kopci na postoju ani podczas jazdy jedynie przy ostatnim przyduszeniu wypuszcza pokaźną ilość dumy z rury. Zalalem do pełna vervy dodalem srodek do usuniecia parafiny, wymieniłem filtr paliwa ,pomoglo ale nadal nie jest tak jak powinno byc. Co nalezy sprawdzic w pierwszej kolejności? Moze ktoś z was mial taka sytuację zimą ? Z góry dzieki za pomoc Na początek to może podepnij się pod vaga, zobaczysz co Ci pokaże.
Patrykk123 Opublikowano 14 Marca 2018 Autor Opublikowano 14 Marca 2018 (edytowane) Panowie, Vag pokazal miernik objetosci powietrza . ( czy ma to wplyw na spadek mocy ? ) Pompowtryski- korekty w normie Czegos wiecej dowiem sie najprawdopodobniej w weekend Mam jeszcze pytanko , Jak sprawdzić sprawność pompy vacum ? Z góry dziękuję za odpowiedź Edytowane 14 Marca 2018 przez Patrykk123
misiek95 Opublikowano 14 Marca 2018 Opublikowano 14 Marca 2018 34 minuty temu, Patrykk123 napisał: Vag pokazal miernik objetosci powietrza . ( czy ma to wplyw na spadek mocy ? ) Czyli przepływomierz. Na moc ma wpływ jak najbardziej. Na skaczące obroty- ja sie nei spotkałem
kamil-vag Opublikowano 14 Marca 2018 Opublikowano 14 Marca 2018 Czasami błąd MAF idzie w parze z niedoladowaniem/przeladowaniem...
Patrykk123 Opublikowano 14 Marca 2018 Autor Opublikowano 14 Marca 2018 Podmienilem przepływomierz , pomogło. Problem rozwiazany Przy oględzinach zauważyłem ze kruciec od pompy vacum ma spory luz . Macie jakies porady jak mogę to uszczelnić?
misiek95 Opublikowano 15 Marca 2018 Opublikowano 15 Marca 2018 Podmienilem przepływomierz , pomogło. Problem rozwiazany [emoji6] Przy oględzinach zauważyłem ze kruciec od pompy vacum ma spory luz . Macie jakies porady jak mogę to uszczelnić?Zaklep mloteczkiem rant żeby krociec się nie ruszal i oklej poxylina. Niezawodna metodaWysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
machina Opublikowano 15 Marca 2018 Opublikowano 15 Marca 2018 Lepiej wymienić tą wadliwą pompę, sprawdź czy nie cieknie z niej olej napędowy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się