Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AJM dławienie silnika po duzym mrozie + chrzczone paliwo na BP


Patrykk123

Rekomendowane odpowiedzi

Dzien dobry.

Po ostatnich mrozach mam problem z Audi. (Auto stalo caly weekend na -17 pod chmurką) Auto odpala po czym mija okolo 10 sekund i nagle zaczynają  szalec obroty z 1100 na 650 i tak dalej (przy minusowej temperaturze wynosiło  2300 -650) dzieje sie tak przez niecałą minute po czym z tylu widze chmure lekko czarnego dymu i auto  wraca do równej  pracy. Choc samochod pracuje rowno to traci na mocy. 3 dni temu  wszystko wrocilo do normy lecz dzis rano problem znowu sie pojawił  z tym ze dymu mniej ,skoki obrotow mniejsze i mocy ma odrobine wiecej . Silnik pracuje rowno nie kopci na postoju ani podczas jazdy jedynie przy  ostatnim przyduszeniu wypuszcza pokaźną ilość dumy z rury. Zalalem do pełna  vervy dodalem srodek do usuniecia parafiny, wymieniłem  filtr paliwa ,pomoglo ale nadal nie jest tak jak powinno byc.

Co nalezy sprawdzic w pierwszej kolejności? Moze ktoś  z was mial taka sytuację zimą ?  

Z góry  dzieki za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz na klimatroniku rejest 49 i 51, czy widzi wlasciwe temperatury. 51 po 5-8km powinienes miec 90 stopni, 49 podnosi sie znacznie dluzej, ale po nagrzaniu powinno byc 84-90 stopni. Sprawdz jakie tam masz temperatury kiedy to sie dzieje. Moze masz uszkodzony ktorys czujnik temperatury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Patrykk123 napisał:

Dzien dobry.

Po ostatnich mrozach mam problem z Audi. (Auto stalo caly weekend na -17 pod chmurką) Auto odpala po czym mija okolo 10 sekund i nagle zaczynają  szalec obroty z 1100 na 650 i tak dalej (przy minusowej temperaturze wynosiło  2300 -650) dzieje sie tak przez niecałą minute po czym z tylu widze chmure lekko czarnego dymu i auto  wraca do równej  pracy. Choc samochod pracuje rowno to traci na mocy. 3 dni temu  wszystko wrocilo do normy lecz dzis rano problem znowu sie pojawił  z tym ze dymu mniej ,skoki obrotow mniejsze i mocy ma odrobine wiecej . Silnik pracuje rowno nie kopci na postoju ani podczas jazdy jedynie przy  ostatnim przyduszeniu wypuszcza pokaźną ilość dumy z rury. Zalalem do pełna  vervy dodalem srodek do usuniecia parafiny, wymieniłem  filtr paliwa ,pomoglo ale nadal nie jest tak jak powinno byc.

Co nalezy sprawdzic w pierwszej kolejności? Moze ktoś  z was mial taka sytuację zimą ?  

Z góry  dzieki za pomoc :)

Na początek to może podepnij się pod vaga, zobaczysz co Ci pokaże. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

Vag pokazal miernik objetosci powietrza . ( czy ma to wplyw na spadek mocy ? )

Pompowtryski- korekty w normie

Czegos wiecej dowiem sie najprawdopodobniej w weekend 

Mam jeszcze pytanko , Jak sprawdzić sprawność pompy vacum ? 

Z góry dziękuję  za odpowiedź 

Edytowane przez Patrykk123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, Patrykk123 napisał:

Vag pokazal miernik objetosci powietrza . ( czy ma to wplyw na spadek mocy ? )

Czyli przepływomierz. Na moc ma wpływ jak najbardziej. Na skaczące obroty- ja sie nei spotkałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasami błąd MAF idzie w parze z niedoladowaniem/przeladowaniem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podmienilem przepływomierz , pomogło.  Problem rozwiazany ;)

Przy oględzinach zauważyłem ze kruciec od pompy vacum ma spory luz . Macie jakies porady jak mogę to uszczelnić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podmienilem przepływomierz , pomogło.  Problem rozwiazany [emoji6]
Przy oględzinach zauważyłem ze kruciec od pompy vacum ma spory luz . Macie jakies porady jak mogę to uszczelnić?
Zaklep mloteczkiem rant żeby krociec się nie ruszal i oklej poxylina. Niezawodna metoda

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej wymienić tą wadliwą pompę, sprawdź czy nie cieknie z niej olej napędowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...