Dominik84 Opublikowano 11 Marca 2018 Opublikowano 11 Marca 2018 witam. Mam prolem z 1,8t bfb w moim a4 b7,problem jest w tym ze przy porannym zapalaniu, jak postoi dłużej to nie może od razu na obroty wejść, raz na czas odpali elegancko ale to rzadkość, nie zależnie od temperatury czy jest -19 czy plus 10 objawy identyczne, świece wymienione, filtr paliwa wymieniony bo ciśnienie szybko spadało z listwy wtryskowej z 4,2 bara po odpaleniu do 1 bar w ciągu 30 sekund od zgaszenia motoru, co prawda nie wiem jeszcze czy się to poprawiło bo nie sprawdzałem, ale nadal źle chyta na zimnym , czy na tej listwie musi się trzymać dłużej to ciśnienie ? co może odpowiadać za to ze spada ?? czy to może być przyczyną nie wchodzenia od razu na obroty ?? czy jest jakaś inna opcja jeszcze ?? dopowiem jeszcze ze jak tak słabo chyta słychać łańcuszek, jak odpali dobrze to nawet przy -15 go nie słychać, jakieś sugestie panowie ??
koloboro Opublikowano 11 Marca 2018 Opublikowano 11 Marca 2018 vag i błędy zczytajWysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Dominik84 Opublikowano 11 Marca 2018 Autor Opublikowano 11 Marca 2018 Teraz, koloboro napisał: vag i błędy zczytaj Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka wiesz sprawdzałem to takim małym komputerkiem i nie ma błędu żadnego kolego, chyba ze musi być jakiś konkretny sprzęt
przem8 Opublikowano 11 Marca 2018 Opublikowano 11 Marca 2018 Sprawdź ciśnienie paliwa na listwie, po zapłonie ma trzymać chyba 3,5bara. W czasie jazdy pod obciążeniem 4 bary. Na myśl przychodzi jeszcze czujnik temp. Błędy najlepiej czytać programem vag/vcds i poza tym można dużo innych rzeczy zweryfikować. Pytanie jaki filtr założyłeś. Najlepiej sprawdza się ori, bo zamienniki zwłaszcza te tańsze nie działają prawidłowo już w opakowaniu.
Dominik84 Opublikowano 11 Marca 2018 Autor Opublikowano 11 Marca 2018 2 minuty temu, przem8 napisał: Sprawdź ciśnienie paliwa na listwie, po zapłonie ma trzymać chyba 3,5bara. W czasie jazdy pod obciążeniem 4 bary. Na myśl przychodzi jeszcze czujnik temp. Błędy najlepiej czytać programem vag/vcds i poza tym można dużo innych rzeczy zweryfikować. Pytanie jaki filtr założyłeś. Najlepiej sprawdza się ori, bo zamienniki zwłaszcza te tańsze nie działają prawidłowo już w opakowaniu. filtr mann , po wymianie filtra nie sprawdzalem ciśnienia jeszcze, jutro sprawdzę, chodzi o ten czujnik przy korektorze ??
przem8 Opublikowano 11 Marca 2018 Opublikowano 11 Marca 2018 18 minut temu, Dominik84 napisał: chodzi o ten czujnik przy korektorze ?? Ten z tyłu silnika przy grodzi.
Dominik84 Opublikowano 11 Marca 2018 Autor Opublikowano 11 Marca 2018 17 minut temu, przem8 napisał: Ten z tyłu silnika przy grodzi. jak się nazywa dokładnie ten czujnik??
siwak Opublikowano 11 Marca 2018 Opublikowano 11 Marca 2018 3 minuty temu, Dominik84 napisał: jak się nazywa dokładnie ten czujnik?? Czujnik temperatury płynu chłodniczego jest on przy grodzi u góry można to potwierdzić np rano podłączasz kompa i sprawdzasz temperaturę czy się pokrywa z temp otoczenia
Dominik84 Opublikowano 11 Marca 2018 Autor Opublikowano 11 Marca 2018 17 minut temu, siwak napisał: Czujnik temperatury płynu chłodniczego jest on przy grodzi u góry można to potwierdzić np rano podłączasz kompa i sprawdzasz temperaturę czy się pokrywa z temp otoczenia Hmm no mam maly komputerek , wiec raczej nim nie sprawdze, chyba ze w jakieś kanały trzeba wrjść , problemu ze wskaźnikiem temp nie mam,
koloboro Opublikowano 12 Marca 2018 Opublikowano 12 Marca 2018 wskaźnik temperatury na desce i ecu to dwa czujniki w jednej obudowie. czasem jeden zawodzi.Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Dominik84 Opublikowano 12 Marca 2018 Autor Opublikowano 12 Marca 2018 3 godziny temu, koloboro napisał: wskaźnik temperatury na desce i ecu to dwa czujniki w jednej obudowie. czasem jeden zawodzi. Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka sprawdzę jutro komputerkiem na zimnym ile pokazuje stopni bo znalazłem chyba kanał gdzie pokazuje tą temperaturę, bo wzrasta i na wskaźnikach i w komputerku , co do trzymania ciśnienia wymiana filtra pomogła, ładnie trzyma 3,5 bara po zapłonie, dzisiaj zapalił mi bardzo ładnie , będę drążył temat dalej , jeszcze czujnik położenia wałka do sprawdzenia i przepływomierz ;/
Dominik84 Opublikowano 13 Marca 2018 Autor Opublikowano 13 Marca 2018 co do czujnika temperatury to jest chyba OK tempera zewnętrzna 12,5 stopnia, temperaturę cieczy pokazuje 12 stopni zobaczymy co będzie dalej jak nadejdą zimniejsze dni, bo jak narazie pali ładnie
tomek899 Opublikowano 14 Marca 2018 Opublikowano 14 Marca 2018 ja mam podobny problem i jak rozwiazałes ?
Dominik84 Opublikowano 17 Marca 2018 Autor Opublikowano 17 Marca 2018 W dniu 14.03.2018 o 14:17, tomek899 napisał: ja mam podobny problem i jak rozwiazałes ? miałem małe ciśnienie na listwie wtryskowej, tzn nie trzymało ciśnienia po zapłonie, wymieniłem filtr paliwa, i jak na razie problemu nie ma, ale cały czas badam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się