Bialy95 Opublikowano 11 Marca 2018 Opublikowano 11 Marca 2018 Witam mam pytanie samochód zaczął mi szarpać i po przyciśnięciu gazu do końca zapala się kontrolka epc i auto nie chcę dalej jechać sprawdziłem Vagiem i wyskoczyło osiem błędów VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,25,35,37,45,55,56,57,67,75,76,77 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 906 018 D Component: 1.8L R4/5V MOTR 0006 Coding: 05001 Shop #: WSC 06335 8 Znalezione: 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 35-10 - - - Intermittent 16496 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0112 - 35-00 - Please Register/Activate 17953 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1545 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 17953 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1545 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 16705 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0321 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 17746 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1338 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 17950 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1542 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 17579 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1171 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent Readiness: 0000 0000
przem8 Opublikowano 11 Marca 2018 Opublikowano 11 Marca 2018 Wpisz sobie te błędy w wyszukiwarkę z dopiskiem wiki ross i się dowiesz. Aktywuj vaga, bo nic nie pokazuje prócz samych kodów, a nikt ich na pamięć nie zna
Bialy95 Opublikowano 12 Marca 2018 Autor Opublikowano 12 Marca 2018 Zauważyłem że przewód przy sondzie lambda byl jak by poprzygryzany. Wymieniłem sondę usunąłem bledy i wyświetlił mi się błąd 16497 i samochód nie chce odpalać, szarpie, przy dodawaniu gazu szarpie
Rob@k Opublikowano 12 Marca 2018 Opublikowano 12 Marca 2018 P0113 16497 Czujnik G42 temperatury zasysanego powietrza, za wysoka wartość sygnału.
Bialy95 Opublikowano 13 Marca 2018 Autor Opublikowano 13 Marca 2018 I przez niego będzie samochód szarpał?, Wymienić czujniki czy najpierw przeczyscic wtyczkę kontaktem?
Bialy95 Opublikowano 19 Marca 2018 Autor Opublikowano 19 Marca 2018 W dniu 12.03.2018 o 20:18, Rob@k napisał: P0113 16497 Czujnik G42 temperatury zasysanego powietrza, za wysoka wartość sygnału. To będzie ten czujnik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się