kakao Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Wszystkie oprócz tego jednego na poniższej fotce. Zaczyna się trójnikiem przy regulatorze paliwa i znika w ścianie grodzieniowej przy przewodach nagrzewnicy. Od czego ten wężyk ??? Help!!!
kakao Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Wymieniając wężyki podciśnień okazało się, że przewód od silnika do serwa hamulców jest nieszczelny w trzech miejscach ale to już przeszłość...
kakao Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Po ostatnich zabiegach pod maską: - nowa uszczelka przepustnicy - uwolnienie odm dekli zaworów - wymiana czujnika temp. powietrza zasysanego - wymiana wężyków podciśnień na sylikonowe - adaptacja przepustnicy - nowy regulator ciśnienia paliwa - wymiana węża podciśnienia serwa hamulców z zaworkiem zwrotnym na nowy - uwolnienie odpowietrzenia baku Samochodzik wrócił do seryjnego spalania. Skaner diagnostyczny pokazał: - prawidłowe działanie przepustnicy. Komp. widzi kiedy jest zamknięta, otwarta i w jaki jest jej procentowy wychył - wzorcowy stan mieszanki AFR (paliwo/powietrze). Wg seryjnych sond lambda, które nie są szerokopasmowe, niestety. - wytwarzana próżnia na biegu jałowym jest niestety o 5% poza widełkami poprawności ale zegar pokazuje - 0,65 bara, więc nie ma tragedi, chociaż do sprawdzenia zostają jeszcze: świece, przewody oraz czy wtryski nie popuszczają oraz kompresja. Opis bloków pomiarowych wydrukowałem z tego źródła: http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=27&t=117264 Podziękowania dla autora, który je udostępnił.
DarekS4 Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Zrób sobie test na szczelność w drugą stronę tak jak w turbo. Zatkaj wszystkie wyloty i jednym dmuchnij np. 0,5 - 0,8 Bara i obserwuj. chyba że masz coś do podciśnienia to zobaczysz czy ci spada na zegarze. Ale moim zdaniem lepiej na ciśnieniu bo lepiej szuka się nieszczelności.
kakao Opublikowano 28 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2018 Rajt. Nawet są do tego pro narzędzia. Oczywiście można też samemu wystrugać z tuningowych kształtek sylikonowych.
kakao Opublikowano 28 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2018 Ja chwilowo nie mam kompresora, żeby dmuchnąć ale tak na 90% jest wszystko szczelne. Prawdopodobnie świece nie domagają. Pewnie przez to, że autko jeździło mega przelane przez jakiś czas...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się