karolm1988 Opublikowano 12 Marca 2018 Opublikowano 12 Marca 2018 Mój problem to drgawki auta na N lub P które są wyczuwalne na siedzeniu kierowcy. Występują tylko na rozgrzanym silniku. Nieraz są to nawet silniejsze pojedyncze szarpnięcia. Obroty nie falują. Auto ma moc i poza tymi drgawkami jest wszystko ok. Nowe świece, cewki, poduszki silnika, wymieniony rozrząd. Czytając forum doszedłem do tego że może być odma. Obecnie mam taką nie wiem za bardzo jak sprawdzić czy jest dobra ani też którą kupić poprawioną bo jest dużo wersji. Auto ma już rozwiązany problem olejowy. Wie ktoś może jak ją sprawdzić albo jaką najlepiej kupić?
TmZ Opublikowano 12 Marca 2018 Opublikowano 12 Marca 2018 Również zauważyłem podobne objawy. Z tym, że zarówno były u mnie przed wymianą odmy jak i po jej wymianie. Także to chyba nie to. 2.0 TFSI CDNC szkrzynia manual
karolm1988 Opublikowano 12 Marca 2018 Autor Opublikowano 12 Marca 2018 Czyli wymiana odmy kompletnie nic nie dała?
TmZ Opublikowano 12 Marca 2018 Opublikowano 12 Marca 2018 W moim przypadku odma nie miała żadnego wpływu na pracę silnika. Też szukam rozwiązania tego problemu, bo przyznam, że drażni mnie to. A nie uśmiecha mi się wydawanie majątku na wymianę każdego podzespołu licząc, że to akurat to.
winner4 Opublikowano 12 Marca 2018 Opublikowano 12 Marca 2018 Coś mi się wydaje, że to nie w odmie leży problem Ogólnie warto by było zrobić logi dynamiczne, sprawdzić zapłony i jak wysokie są cofania pod obciążeniem. Prawdopodobnie nazbierało się już sporo nagaru, który ma bezpośredni wpływ na pracę silnika również na wolnych obrotach. Gdyby ktoś był zainteresowany usługą czyszczenia to zapraszam na PW, zajmuję się tym zawodowo, a dla "klubowiczy" zawsze zrobię dobrą cenę
karolm1988 Opublikowano 13 Marca 2018 Autor Opublikowano 13 Marca 2018 11 godzin temu, winner4 napisał: Coś mi się wydaje, że to nie w odmie leży problem Ogólnie warto by było zrobić logi dynamiczne, sprawdzić zapłony i jak wysokie są cofania pod obciążeniem. Prawdopodobnie nazbierało się już sporo nagaru, który ma bezpośredni wpływ na pracę silnika również na wolnych obrotach. Gdyby ktoś był zainteresowany usługą czyszczenia to zapraszam na PW, zajmuję się tym zawodowo, a dla "klubowiczy" zawsze zrobię dobrą cenę U mnie był robiony remont silnika, wszystko czyścili i od tego czasu zrobiłem jakieś 8 tyś kilometrów więc chyba nagar się jeszcze nie zebrał.
TmZ Opublikowano 13 Marca 2018 Opublikowano 13 Marca 2018 Też mi się zdaje, że to nie kwestia nagaru. Te same objawy miałem przed remontem silnika jak i po. (No chyba że nie czyścili dolotu chociaż mieli). Z reszta jak widać nie tylko u mnie remont tego drżenia nie wyeliminował. Zastanawiam się czy to nie dwumas.
karolm1988 Opublikowano 13 Marca 2018 Autor Opublikowano 13 Marca 2018 Teraz, TmZ napisał: Też mi się zdaje, że to nie kwestia nagaru. Te same objawy miałem przed remontem silnika jak i po. (No chyba że nie czyścili dolotu chociaż mieli). Z reszta jak widać nie tylko u mnie remont tego drżenia nie wyeliminował. Zastanawiam się czy to nie dwumas. Ja mam u siebie stronica. Tam chyba tez jest jakaś dwumasa albo coś podobnego. Ale chyba jakby to była dwumasa to dawała by jakieś niepokojące dźwięki przy gaszeniu.
dembu19 Opublikowano 29 Marca 2018 Opublikowano 29 Marca 2018 W dniu 12.03.2018 o 18:11, TmZ napisał: W moim przypadku odma nie miała żadnego wpływu na pracę silnika. Też szukam rozwiązania tego problemu, bo przyznam, że drażni mnie to. A nie uśmiecha mi się wydawanie majątku na wymianę każdego podzespołu licząc, że to akurat to. Sprawdź jak pracuje pasek napędu (alternator itp.) ... obejrzyj czy koła pasowe chodzą płynnie, a nie w podskokach. Jeżeli koło pasowe chodzi w podskokach, to najpierw wymienić pasek i zobaczyć, czy jest ok, jak dalej skacze, to wymienić koło pasowe. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się