Skocz do zawartości
IGNOROWANY

drgawki auta


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mój problem to drgawki auta na N lub P które są wyczuwalne na siedzeniu kierowcy. Występują tylko na rozgrzanym silniku. Nieraz są to nawet silniejsze pojedyncze szarpnięcia. Obroty nie falują. Auto ma moc i poza tymi drgawkami jest wszystko ok. Nowe świece, cewki, poduszki silnika, wymieniony rozrząd.

Czytając forum doszedłem do tego że może być odma. Obecnie mam taką nie wiem za bardzo jak sprawdzić czy jest dobra ani też którą kupić poprawioną bo jest dużo wersji. Auto ma już rozwiązany problem olejowy.

 

Wie ktoś może jak ją sprawdzić albo jaką najlepiej kupić?

20180312_132006.jpg

Opublikowano

Również zauważyłem podobne objawy. Z tym, że zarówno były u mnie przed wymianą odmy jak i po jej wymianie. Także to chyba nie to. 

 

2.0 TFSI CDNC

szkrzynia manual

Opublikowano

Czyli wymiana odmy kompletnie nic nie dała?

Opublikowano

W moim przypadku odma nie miała żadnego wpływu na pracę silnika. 

 

Też szukam rozwiązania tego problemu, bo przyznam, że drażni mnie to. A nie uśmiecha mi się wydawanie majątku na wymianę każdego podzespołu licząc, że to akurat to. 

Opublikowano

Coś mi się wydaje, że to nie w odmie leży problem ;)

Ogólnie warto by było zrobić logi dynamiczne, sprawdzić zapłony i jak wysokie są cofania pod obciążeniem. Prawdopodobnie nazbierało się już sporo nagaru, który ma bezpośredni wpływ na pracę silnika również na wolnych obrotach.

Gdyby ktoś był zainteresowany usługą czyszczenia to zapraszam na PW, zajmuję się tym zawodowo, a dla "klubowiczy" zawsze zrobię dobrą cenę :)

Opublikowano
11 godzin temu, winner4 napisał:

Coś mi się wydaje, że to nie w odmie leży problem ;)

Ogólnie warto by było zrobić logi dynamiczne, sprawdzić zapłony i jak wysokie są cofania pod obciążeniem. Prawdopodobnie nazbierało się już sporo nagaru, który ma bezpośredni wpływ na pracę silnika również na wolnych obrotach.

Gdyby ktoś był zainteresowany usługą czyszczenia to zapraszam na PW, zajmuję się tym zawodowo, a dla "klubowiczy" zawsze zrobię dobrą cenę :)

U mnie był robiony remont silnika, wszystko czyścili i od tego czasu zrobiłem jakieś 8 tyś kilometrów więc chyba nagar  się jeszcze nie zebrał.

Opublikowano

Też mi się zdaje, że to nie kwestia nagaru. Te same objawy miałem przed remontem silnika jak i po. (No chyba że nie czyścili dolotu chociaż mieli). Z reszta jak widać nie tylko u mnie remont tego drżenia nie wyeliminował.

Zastanawiam się czy to nie dwumas.

Opublikowano
Teraz, TmZ napisał:

Też mi się zdaje, że to nie kwestia nagaru. Te same objawy miałem przed remontem silnika jak i po. (No chyba że nie czyścili dolotu chociaż mieli). Z reszta jak widać nie tylko u mnie remont tego drżenia nie wyeliminował.

Zastanawiam się czy to nie dwumas.

Ja mam u siebie stronica. Tam chyba tez jest jakaś dwumasa albo coś podobnego. Ale chyba jakby to była dwumasa to dawała by jakieś niepokojące dźwięki przy gaszeniu.

 

Opublikowano
W dniu 12.03.2018 o 18:11, TmZ napisał:

W moim przypadku odma nie miała żadnego wpływu na pracę silnika. 

 

Też szukam rozwiązania tego problemu, bo przyznam, że drażni mnie to. A nie uśmiecha mi się wydawanie majątku na wymianę każdego podzespołu licząc, że to akurat to. 

Sprawdź jak pracuje pasek napędu (alternator itp.) ... obejrzyj czy koła pasowe chodzą płynnie, a nie w podskokach. Jeżeli koło pasowe chodzi w podskokach, to najpierw wymienić pasek i zobaczyć, czy jest ok, jak dalej skacze, to wymienić koło pasowe.

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...